"Kiinnostaako ihmisoikeudet?" Feissarit taas kaivautuneet ihmisten ilmoille talvihorroksestaan - kerätään tähän ketjuun välttelykeinoja
"Oon just koronatestiin menossa/testistä tulossa"
Kommentit (43)
Miksi pitää olla jotain välttelykeinoja? Eikö ap tunne lausetta: "Ei kiitos"
Mä yritin kerran selvitä suomen kielellä mustista naisista, jotka kauppasivat mulle jeesusta Lissabonissa. Valitettavasti he osasivat suomea erittäin hyvin. Mikä todennäköisyys???!!! Onneksi en sanonut mitään törkeää vaan tyyliin "anteeksi, mutta ei kiinnosta enkä puhu englantia tms".
Miten pärjäätte työelämässä ja pystytte ajaman mitään omaa asiaanne jos feissari pelottaa ja ahdistaa vuodesta toiseen näin hysteeriseen tilaan?
Sori mulla on kiire apteekkiin ostamaan maskeja ettei tää korona leviä. Köhköh...
Sanot että Painu v1 tt uun.
Miten voi olla noin vaikeaa hankkiutua eroon häiriköstä.
"TURVAVÄLI! JOS TUUT YHTÄÄN LÄHEMMÄS, SOITAN POLIISIT!"
"Olisko teillä hetki aikaa keskustella puhelinliittymän vaihtamisesta" tuntuu toimivan aika tehokkaasti. Jostain syystä noilla ei koskaan ole.
Voi sanoa ihan suoraan, että painu helv***** kunnon ihmisiä häiritsemästä.
He tekevät tärkeää työtä paremman maailman puolesta. Miksi heitä pitäisi vältellä? Moni saisi ottaa heistä mallia.
Vierailija kirjoitti:
He tekevät tärkeää työtä paremman maailman puolesta. Miksi heitä pitäisi vältellä? Moni saisi ottaa heistä mallia.
Niiden parempi maailma on mun huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Voi sanoa ihan suoraan, että painu helv***** kunnon ihmisiä häiritsemästä.
Sanon aina jämäkästi "ei kiitos" ja se on riittänyt. En oikein ymmärrä, miksi pitäisi toivottaa jotain helvettiin menemistä.
Sanon aina, että ei kiinnosta. Häkeltyvät ja pääsen pakenemaan.
Oliskin hauska jos joku tulis noin kysymään. Tuskin voisin olla nauramatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla jotain välttelykeinoja? Eikö ap tunne lausetta: "Ei kiitos"
Nämä feissarit on vähän kuin ker jäl äiset. Tuollainen kohtelias "ei kiitos" -linja vaan mahdollistaa heidän toiminnan jatkamisen. Kyllä joku röyhkeämpi tapa voisi olla paikallaan. Esim. maahan sylkäiseminen heidän kohdallaan tms.
Ei kiinnosta