Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kiinnostaako ihmisoikeudet?" Feissarit taas kaivautuneet ihmisten ilmoille talvihorroksestaan - kerätään tähän ketjuun välttelykeinoja

Vierailija
13.04.2021 |

"Oon just koronatestiin menossa/testistä tulossa"

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarit ovat kaupunkien pilaajia.

Henkilökohtaisesti välttelen noita kävelemällä suoraan ohi, vastaamatta mitään huutoihin. Feissarit yrittävät luoda minulle huonoa omaatuntoa, mutta en sitä suostu ottamaan.

Lisäksi itse pyrin boikotoimaan kaikkia organisaatioita, jotka kerjäävät rahaa feissareiden avulla. Tätä suosittelen myös muille.

Vierailija
42/43 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, kiitos ei, mutta mitenkäs teidän kotonanne on hoidossa nämä sähkösopimusasiat? Onko vielä jatkuvalla sopimuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miksi feissarit aiheuttaa ihmisissä tällaisia aggressioita. Kävelet ohi vaan sanomatta mitään tai sanot "ei kiitos" jos jotain pitää sanoa. Ei oo niin vaikeaa.

Oma lukunsa on uskovaiset ja esim krisna-liikkeen tyypit. Ne voi olla aggressiivisempiakin, blokkaavat poistumistien kun yrittää mennä ohi niistä ym. Niille joutuu sanomaan jo vähän tiukemmin että pääsee eroon. Mutta perus-feissarit väistää ihan kohteliaasti kun osoittaa ettei ole kiinnostunut.

Feissarit on varmaankin kiva pieni eksoottinen lisä jos asuu maalla tai lähiössä. Keskustassa asuvana ***ttaa nuo kerjäläiset, jotka ovat vinkumassa lahjoituksia aina kun poistut asunnosta tai kun tulet takaisin kotiin. Usein ei edes yksi feissari per suunta riitä.