Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko naisesta jotenkin elämässään epäonnistunut, jos hän saa pakit?

Vierailija
13.04.2021 |

Olen saanut kahdelta ihastukseltani pakit ja ensimmäiselta ihastukseltani saamani pakit murskasivat itsetuntoni täysin (olin tuolloin 19-vuotias ja asiasta selviämiseen meni useampi vuosi). Nyt toiselta ihastukseltani nelisen vuotta sitten saamani pakit käytännössä tuhosivat koko loppuelämäni ja ensimmäisten pakkien jälkeen uudelleen korjaantuneen itsetuntoni. Ovatko muut naiset kokeneet samaa ja miten tällaisesta voi edes selvitä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...toinen tapa olisi ajatella, että "Tällaista elämä on, joskus onnistaa, joskus ei (kenelläpä aina?). Olen ihan kiva ja mukava ihminen ja minulla on mahdollisuuksia vaikka mihin. Voi olla, että myöhemmin selviää, että olikin ihan hyvä, että tuo homma jäi tuohon."

Mutta miten käytännössä tällaisista voi selvitä ehjin nahoin? Mulla meni käytännössä koko nuoruus piloille niiden ekojen pakkien vuoksi. Ja näiden toisten vuoksi meni sitten aikuiselämä ja loppuelämä säpäleiksi.

T. Ap

No juurikin opettelemalla toisenlainen suhtautumistapa sen sijaan että pilaa monta vuotta elämästään suremalla ihan tavallista asiaa, jonka miettimisen pitäisi mennä ohi parissa päivässä!

Miten sen toisenlaisen suhtautumistavan oppii? Mä kiinnostuin siitä ihmisestä ja pidän hänestä. Mulla on kamala ikäväkin häntä. Hän on myös todella hyvännäköinen muutenkin. Ei kukaan muu ole yhtä kiinnostava kuin hän on. Ihan kaikki yksityiskohdatkin hänessä jotenkin inspiroivat ja kiinnostavat todella paljon.

T. Ap

Kehottaisin suhtautumaan asiaan realistisesti. Et tunne ihastuksesi kohdetta kunnolla, vaikka olisit ollutkin pari vuotta tekemisissä hänen kanssaan. Vasta toisen kanssa asumalla monta vuotta oppii tuntemaan toisen. Ne asiat, jotka sinusta ovat kiinnostavia ja joihin olet ihastunut ovat todennäköisesti pintapuolisia raapaisuja tästä ihmisestä, jotka pidemmän päälle voivatkin olla ei niin viehättäviä ja jopa vastenmielisiä piirteitä. Älä hukkaa elämääsi fantasiaan, joka ei perustu todellisuudelle. Jokainen ihastuminen on pelkkää fantasiaa siihen asti kunnes muutetaan yhteen ja aloitetaan se yhteinen arki alun huuman jälkeen. Fantasialle ei voi perustaa ihmissuhdetta.

Vierailija
42/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää niitä juttuja, jotka tuhoo naisen, mut ei olevinaan miestä? :D Aika hassuu, et sit miehen pitäs silti tehä se alote. Et tavallaa ku se o iha pyllystä, nii sit ite ei tarvii ja vaaditaa, et mies tuhoo oma iteluottamuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Onko nää niitä juttuja, jotka tuhoo naisen, mut ei olevinaan miestä? :D Aika hassuu, et sit miehen pitäs silti tehä se alote. Et tavallaa ku se o iha pyllystä, nii sit ite ei tarvii ja vaaditaa, et mies tuhoo oma iteluottamuksensa.

Ja tässä taas päästään siihen perus-epäkohtaan sukupuolten välillä:

- miehetön nainen on voimakas, itsenäinen sinkku joka tietää mitä tahtoo (tällä voi olla lapsiakin, eihän se vaadi kuin naiselle helposti saatavan yhden yön jutun, pikasuhteen tai nykyään jopa keinohedelmöitys on sallittua yksinäiselle naiselle). 

- naiseton mies on säälittävä r*nkkari, joka ei vaan "saa naista" kun on niin kelvoton joka suhteessa. Ja kun ei ole kenelläkään kelvannut tiettyyn ikään mennessä, niin ei tule enää kenellekään kelpaamaankaan. Tällaisella miehellä ei tietenkään voi olla lapsia missään tapauksessa, vaikka niitä haluaisikin.

Molemmat sukupuolet ajattelevat selvästi näin.

Vierailija
44/45 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lisätään vielä edelliseen, että jos sattuu olemaan vielä tietyn näköinen epäkelpo mies, niin on monien silmissä varmasti vähintään pedofiili tai muuten vaan niin outo, että ei sen kanssa kannata olla missään tekemisissä. 

Vierailija
45/45 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole sen arvoinen että kannattaisi elämäänsä "epäonnistuttaa" pakkien jälkeen. Eteenpäin vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi