Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko naisesta jotenkin elämässään epäonnistunut, jos hän saa pakit?

Vierailija
13.04.2021 |

Olen saanut kahdelta ihastukseltani pakit ja ensimmäiselta ihastukseltani saamani pakit murskasivat itsetuntoni täysin (olin tuolloin 19-vuotias ja asiasta selviämiseen meni useampi vuosi). Nyt toiselta ihastukseltani nelisen vuotta sitten saamani pakit käytännössä tuhosivat koko loppuelämäni ja ensimmäisten pakkien jälkeen uudelleen korjaantuneen itsetuntoni. Ovatko muut naiset kokeneet samaa ja miten tällaisesta voi edes selvitä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ehdottomasti tuhoaa naisen elämän.

Samaan aikaan miehet ovat saaneet 20 vuotiaana kevyesti yli 100 pakkia, eikä se tuhoa miesten elämää.

Kai se kertoo siitä, että mies on henkisesti vahva ja nainen taas henkisesti heikko kun ei kestä paria pakkia.

Näinkö?

Jokainen mies jonka tunnen on saanut lähes 1000 pakkia +30 vuotiaaksi mennessä, eikä he välitä. Ota oppia siitä.

Vierailija
2/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen saanut ainakin kymmenet pakit. Olen ollut muutamassa hyvässä parisuhteessa, ja yhdessä karmeassa, joka onneksi loppui lyhyeen.

Nyt suhteessa ja onnellinen. Sitäkin edelsi säätö, jossa sain pakit.

Sellaista se on, jos ei päädy elämän mittaiseen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole pakit mitään tuhonneet, vain joskus nolostuttaneet. En kyllä myöskään elämässäni montaa tilannetta muista, missä olisi ollut puolin tai toisin väärinymmärrys siitä, mihin suuntaan tilanne on etenemässä ja missä sen takia kumpikaan ei olisi joutunut antamaan tai saamaan pakkeja vaan on ihan yhteisesti todettu, ettei homma taida toimia.

Vierailija
4/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan miehet ovat saaneet 20 vuotiaana kevyesti yli 100 pakkia, eikä se tuhoa miesten elämää.

Kai se kertoo siitä, että mies on henkisesti vahva ja nainen taas henkisesti heikko kun ei kestä paria pakkia.

Näinkö?

Jokainen mies jonka tunnen on saanut lähes 1000 pakkia +30 vuotiaaksi mennessä, eikä he välitä. Ota oppia siitä.

Olisikohan nyt syytä ensin määritellä, mitä tarkoitellaan sanalla "pakit". Tuskinpa sentään sitä, että menee baarissa juttusille/iskemään eikä toista kiinnostakaan, tai että laittaa aloitteen jossain deittipalvelussa.

Minusta pakit tarkoittaa tilannetta, jossa on jo tutustuttu ja toinen on kuvitellut, että kyse on seksi- tai parisuhdekiinnostuksesta mutta toinen on halunnutkin vain juttuseuraa tms.

Vierailija
5/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö?

Olisikohan nyt syytä ensin määritellä, mitä tarkoitellaan sanalla "pakit". Tuskinpa sentään sitä, että menee baarissa juttusille/iskemään eikä toista kiinnostakaan, tai että laittaa aloitteen jossain deittipalvelussa.

Minusta pakit tarkoittaa tilannetta, jossa on jo tutustuttu ja toinen on kuvitellut, että kyse on seksi- tai parisuhdekiinnostuksesta mutta toinen on halunnutkin vain juttuseuraa tms.

Kyllä minun nuoruudessa miehet lähestyivät naisia jatkuvalla syötöllä.

Baari-iltana voi hyvinkin saada 50 pakkia, ennen kuin myöhään illalla lykästää. Festari viikonloppuina oli todennäköistä saada jopa 500 pakkia. Siihen tahtiin naisia lähestyttiin.

Nykyisin voi ehkä olla hieman eri meno, en ole varma.

Vierailija
6/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jösses, mikä aloitus. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Pakkeja vaikka kuinka monia, ei ole tullut mieleenkään mikään epäonnistuminen. Olen ollut rohkea ja miehen menetyshän se on ollut :-)

Vierailija
7/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö?

Kyllä minun nuoruudessa miehet lähestyivät naisia jatkuvalla syötöllä.

Baari-iltana voi hyvinkin saada 50 pakkia, ennen kuin myöhään illalla lykästää. Festari viikonloppuina oli todennäköistä saada jopa 500 pakkia. Siihen tahtiin naisia lähestyttiin.

Nykyisin voi ehkä olla hieman eri meno, en ole varma.

Siinä ei paljon ole tasoa naiselta vaadittu, jos yhtenä baari-iltana on viittäkymmentä naista lähestytty tai viikonloppuna viittä sataa. Jos ei edes muista ihmisen nimeä eikä tiedä hänestä yhtään mitään, niin enpä laskisi sitä pakkien saamiseksi.

Ja on muuten ihan sairaan huono kyky lukea nonverbaalista viestintää, jos kymmeniä ihmisiä lähestyy illan aikana ennen kuin tärppää/ei tärppää ollenkaan.

Vierailija
8/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntuvat tekevän äärimmäisen vähän aloitteita miehille ottaen huomioon miten paljon valittavat sinkkuudestaan ja huonoista miehistä.

Jostain syystä aloitteet tehdään myös aina liian korkeatasoisille miehille, myös realismi olisi hyvä pitää mielessä aloitteita tehdessä.

Vierailija
9/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntuvat tekevän äärimmäisen vähän aloitteita miehille ottaen huomioon miten paljon valittavat sinkkuudestaan ja huonoista miehistä.

Jostain syystä aloitteet tehdään myös aina liian korkeatasoisille miehille, myös realismi olisi hyvä pitää mielessä aloitteita tehdessä.

Miehelle on vain kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta. Niin se ainakin omalla kohdallani oli ja uskoisin, että useimmilla muillakin naisilla.

Vierailija
10/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo, että olen tavallaan häpäissyt itseni ihmisenä ja arvoni on jotenkin matalampi. Se heijastuu kaikkeen tekemiseeni ja toimintaani. Jopa täällä palstalla tulee sellainen olo, että olen anonyymistikin halveksinnan arvoinen ihminen.

Pakkien myötä tajusin, että itselläni ei ole rahkeita vaikuttaa ihmissuhteisiin ja että olen epähaluttava ja epäkiinnostava ihmisenä. En uskalla juurikaan tutustua keneenkään edes kaverinakaan. Tuli ihan voimaton olo. Yritin parhaani ja tsemppasin niin hyvin kuin osasin. Kumpikin tapaus toisti jotenkin samaa kaavaa, joka ei ole toistunut niiden tilanteiden osalta, joissa oli edes jonkinlaista vastakaikua.

T. Ap

Vierailija
11/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä en ollut kummassakaan tapauksessa kovin realistinen. Kumpikin heistä oli/on todella koulutettuja ja hyvännäköisiä sekä minua paljon vanhempia ja periaatteessa varattujakin (jolloin minulle olisi kelvannut kaveruuskin hyvin, mutta kuulemma sekään ei sopinut).

Sen ensimmäisen tapauksen kohdalla olin itse juuri yliopisto-opinnot aloittanut 19-vuotias ja hän oli proffani sekä tuplasti ikäiseni. Eli kyllä hän oli minua huomattavasti tasokkaampi. Mutta se jätti jäljet itsetuntooni. Tämä toinen tapaus oli monen kohdan osalta vastaava. En oikein osaa ihastua itseni tasoisiin, koska en pidä itseäni rakkauden arvoisena. Ja nämä tapaukset ovat painaneet itsetuntoani vieläkin alemmas.

T. Ap

Vierailija
12/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen yhtälö. Kun nainen listaa ominaisuuksia hyvässä miehessä, näistä usein melkein kaikki osuvat minuun. Kuitenkaan kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt.

Vierailija
13/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla tuntuu olevan jonkinmoisia itsetunto-ongelmia. Kun jokin asia menee pieleen niin hän on heti surkea ja hänestä ei ole mihinkään. Ei tuollaista ihmistä voi valitettavasti kukaan muu auttaa, jos hän ei itse halua muuttua. Ihan turhaa ja joutavaa ajan ja resurssien haaskaustahan tuollainen voivottelu on, mutta jotkut eivät muuhun kykene.

Toinen tapa olisi ajatella, että "Tällaista elämä on, joskus onnistaa, joskus ei (kenelläpä aina?). Olen ihan kiva ja mukava ihminen ja minulla on mahdollisuuksia vaikka mihin. Voi olla, että myöhemmin selviää, että olikin ihan hyvä, että tuo homma jäi tuohon."

Vierailija
14/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen yhtälö. Kun nainen listaa ominaisuuksia hyvässä miehessä, näistä usein melkein kaikki osuvat minuun. Kuitenkaan kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt.

Mun tapauksessani molemmat olivat hyvin näkyvässä roolissa, itse olin "yleisönä", ja ensin mainittu oli luennoitsijana useammalla kurssilla. Se todennäköisesti vaikutti paljon. En ehkä olisi kiinnittänyt häneen samalla tavalla huomiota, jos hän olisi ollut istumassa samalla kurssilla kanssani kurssikaverina.

T. Ap

Vierailija
15/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naisen elämään on tulossa joku joka on hänen rakkauden arvoinen.

Vierailija
16/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Eihän kukaan (järkevä) professori tai muu opettaja halua sekaantua oppilaaseensa, se nyt ei vaan ole oikein fiksua.

Vierailija
17/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriina kirjoitti:

Aloittajalla tuntuu olevan jonkinmoisia itsetunto-ongelmia. Kun jokin asia menee pieleen niin hän on heti surkea ja hänestä ei ole mihinkään. Ei tuollaista ihmistä voi valitettavasti kukaan muu auttaa, jos hän ei itse halua muuttua. Ihan turhaa ja joutavaa ajan ja resurssien haaskaustahan tuollainen voivottelu on, mutta jotkut eivät muuhun kykene.

Toinen tapa olisi ajatella, että "Tällaista elämä on, joskus onnistaa, joskus ei (kenelläpä aina?). Olen ihan kiva ja mukava ihminen ja minulla on mahdollisuuksia vaikka mihin. Voi olla, että myöhemmin selviää, että olikin ihan hyvä, että tuo homma jäi tuohon."

Mutta miten käytännössä tällaisista voi selvitä ehjin nahoin? Mulla meni käytännössä koko nuoruus piloille niiden ekojen pakkien vuoksi. Ja näiden toisten vuoksi meni sitten aikuiselämä ja loppuelämä säpäleiksi.

T. Ap

Vierailija
18/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies olisi ollut tuhat kertaa periaatteessa valmis kosasemaan? Onpa monipuolisen persoonan omaava mies, kun kaikkien kanssa tulisi ihan kivasti toimeen.

Vierailija
19/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkeihin tottuu, nainenkin. On ollut hyviä ja huonoja sekä karmeita miehiä elämässä, pari viimeisintä on ollut niin karmeaa tapausta, ettei parisuhdeviritykset eikä varsinkaan panosuhdeviritykset enää kiinnosta.

Vierailija
20/45 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika! Eihän kukaan (järkevä) professori tai muu opettaja halua sekaantua oppilaaseensa, se nyt ei vaan ole oikein fiksua.

Kyseessä olivat kuitenkin aikuiset ja sellaista tapahtuu muuten useastikin. Tosiaan kaveruuskin olisi ollut enemmänkin kuin toivottua. Olisin kyllä ymmärtänyt, jos ei intiimimpään suhteeseen olisi halunnut alkaa oman seurustelunsa vuoksi. Vaikka koetan kuinka tarkkaan miettiä, niin tosiaan koen olevani ihmisenä täysin epäonnistunut noiden kokemusteni vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä