Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi mies pysäytti lounastauolla, kertoi olevansa valokuvaaja ja että musta voisi tulla malli

Vierailija
13.04.2021 |

Olin aika otettu. Antoi numeronsa ja sanoi että ole yhteydessä jos haluan mennä koekuvauksiin😮

N18

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yli 40v. tätiä yrittää kovasti iskeä eräs taiteilija joka haluaa kuulemma saada mahdollisuuden piirtää kuvia minusta 😂 Voin kuvitella että varmaan moni on lähtenyt tuollaiseen.

Asun Keski-Euroopassa. Tunnen muuten täällä muutaman paikallisen miehen joilla tyttöystävät Suomessa, käyvät siellä mökkilomilla yms. näiden naisten luona. Täällä pettävät minkä ehtivät.

Vierailija
62/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Christopher Wilder, serial killer. Onneksi tuommoisia ei juuri Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 180 cm, virheetön iho, paino pituus miinus 120 ja kuvauksellinen?

Siis mitä, ei tasan voi näytösmalli painaa 60 kiloa. Sehän on jo melko läski.

Itse painoin 58, kun tein Vatevaa. Olen 180.

Vierailija
64/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut pysäytettiin Helsingin rautatieasemalla, mutta kyseessä oli kyllä Iltalehti aikoinaan. Oliko se joku iltatyttö juttu tai jotain. 

Hyi!

Vierailija
65/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko suomalainen? Kai hän antoi korttinsa tms? Missä on töissä? Teepä taustatyöt. Huijareita on vaikka ketä, ja kuka tahansa voi kutsua itseään kuvaajaksi ja kutsua "koekuvauksiin" tavatakseen tyttöjä.

Millä tavalla "suomalaisuus" liittyy tähän? Lisää luotettavuutta? Oikeesti?

Uskottavampaa olisi, että olisi ulkomaalainen kuvaaja jostain ulkomaalaisesta lehdestä ja hänellä olisi siitä todisteet. -se, jolta kysyit

Vierailija
66/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kuitenkaan kutsunut kuvauksiin samantien, kuten yleensä on tapana?

Just näin! ja sit luonnollisesti seksiä lopuksi.... video löytyy myöhemmin netistä ;)

Vierailija
67/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 180 cm, virheetön iho, paino pituus miinus 120 ja kuvauksellinen?

Siis mitä, ei tasan voi näytösmalli painaa 60 kiloa. Sehän on jo melko läski.

Itse painoin 58, kun tein Vatevaa. Olen 180.

Eli olit alle 60-kiloinen. Painoindeksissä lähes yhden yksikön ero.

Vierailija
68/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kuitenkaan kutsunut kuvauksiin samantien, kuten yleensä on tapana?

Eihän ole. Ne jakoi ainakin ennen käyntikorttejaan kaikille, joita voisi sutaista mielellään ja jäi sitten odottamaan hyväuskoisten yhteydenotoja.

Tämä pitää paikkansa.

Vierailija
69/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen hyvin otti tuulta alleen tämä aloitus. Ruokkii ihmisten kateutta. Tosin jos olisi oikea tapaus, niin miksi joku tekisi tänne aloitusta aiheesta. Varmasti niitä malliksi bongailevia tulee joillekin oikeastikin vastaan, jos mitat ja kaikki muukin on kunnossa.

Jos ja kun tulee, niin kannattaa sitten tehdä salapoliisityötä ja penkoa netistä millaisia kuvia tyyppi siellä esittelee. Saa pientä vihjettä tyypin ammattimaisuudesta. Tai jos ei netissä ole, niin pyytää sitten jonkinlainen muu työnäytekansio nähtäväksi. Vai meniskö vaan halpaan?

Tosin, voihan sitä käyttää toisten kuvia nettijulkaisuinaan.

Vierailija
70/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni, silloinen tyttöystäväni oli parikymppinen, kun "valokuvaaja" pysäytti Seinäjoen rautatieasemalla ja jätti puhelinnumeronsa, pyysi kuvauksiin.

Ei mennyt...

Vierailija
71/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen hyvin otti tuulta alleen tämä aloitus. Ruokkii ihmisten kateutta. Tosin jos olisi oikea tapaus, niin miksi joku tekisi tänne aloitusta aiheesta. Varmasti niitä malliksi bongailevia tulee joillekin oikeastikin vastaan, jos mitat ja kaikki muukin on kunnossa.

Tulee tulee.

Vierailija
72/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuvauksiin omaan sänkyynsä?

Kun minulta on tultu kysymään kuvauslupaa, on esitelty, ketä edustetaan...

Vierailija
73/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No trollihan tuo avaus oli.  Hauskaa oli kuitenkin lueskella näitä kommentteja.

Vierailija
74/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee tulee.

Tulee, mutta kyllä kyseessä on useammin mallitoimiston edustaja kuin joku valokuvaaja tms. No joku ei-nimekäs valokuvaaja toisaalta voi hyötyä kuvauksien myynnistä malliksi haluaville. Kyllä minuakin on lähestynyt joku taideopiskelija Stokkalla, kun hän etsi mallia kuvausprojektiinsa, ja joskus tavaratalossa meikissä istuessani meikkaaja kysyi, olenko tehnyt mallin töitä. Jos haluan työskennellä mallina ja saada siitä palkkaa, olen itse suoraan mallitoimistoon yhteydessä enkä lähde mukaan epämääräisiin ehdotuksiin.

Vierailija
75/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuvauksiin omaan sänkyynsä?

Kun minulta on tultu kysymään kuvauslupaa, on esitelty, ketä edustetaan...

Jep. Jos on mallitoimiston johtaja, mukana on usein joku sihteeri tms. kameran kanssa. Nämä kyselevät yleensä tosi tarkasti ja sopivat jo jotain konkreettista - tai yrittävät sopia.  Jos taas edustaa jotain muotilehteä, siitä on kortti ja voi näyttää joitain kuviaan tms. Mallitoimiston puolesta joku saattaa myös ottaa sinut selville ja soittaa suoraan kotiin yhtäkkiä. Kaikenlaisia tarinoita varmasti on. Voihan sitä pelkkä kuvaajakin haluta ottaa kuvia, jolloin sopii konkreettisesti, millaisia kuvia ja missä ja milloin ja miten paljon ja millaisia kuvia saa itse siitä vastineeksi.

Kyllä sen huomaa, onko joku oikeasti jotakin vai yrittääkö vedättää - paitsi jos on sinisilmäinen lapsi. Itseäni lähestyttiin ensimmäisen kerran 14-vuotiaana kadulla, oli ihan aito tyyppi, äiti ei päästänyt lähtemään ulkomaille. 

Vierailija
76/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua.

Kyseinen herrasmies varmaankin järjestää sen koekuvauksen jossain hotellihuoneessa ja testaa miten pitkälle kyseinen neito on valmis menemään.

Vierailija
77/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣Noita oli munkin nuoruudessa. Olet riittävän hyvän näköinen, että haluaa panna ja on huomannut, että tuo menee läpi aika monella naisella.

Jep, muistan nämä "mallikuvaajat"...

Vierailija
78/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla oikea kuvaaja. MUTTA, ennen kuin teet mitään päätöksiä tee todella hyvä taustatutkimus, minkälaisia kuvia on ottanut/minkälaiselle firmalle. Ja jos kuvauksiin menet, niin joku toinen ihminen mukaan. Tsemppiä, ellei kyseessä ole vedätys :) 

Vierailija
79/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko suomalainen? Kai hän antoi korttinsa tms? Missä on töissä? Teepä taustatyöt. Huijareita on vaikka ketä, ja kuka tahansa voi kutsua itseään kuvaajaksi ja kutsua "koekuvauksiin" tavatakseen tyttöjä.

Millä tavalla "suomalaisuus" liittyy tähän? Lisää luotettavuutta? Oikeesti?

Ehkä ajatus oli, että joillain etelämmän ihmisillä on melko stereotyyppistä valehdella vaikka silmät päästään, jotta saisi tytön treffeille.

Tämä. Sisko oli 14v kun muinoin espanjassa käytiin. Oli treffeille pyytäjiä ikäluokassa 16-30 ainakin ja kaikki sanoivat vaikka mitä. Ei ollut vähääkään kiinostunut pikkusiskoni treffeistä (lähinnä ahdistunut huomiosta) ja minä ja isäni jouduimme hieman hätistelemään gigoloja välillä. olin sillloin 19 ja kuitenkin 183 senttisenä keskimäärin liki päätä pidempi noita häntäheikkejä.

Miksi haukut Heikki nimisiä ???

Vierailija
80/96 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tietenkin provo, tai ehkä enemmänkin tsoukki. Heitetty läppä... Mutta jos Suomessa tapaa ihmisen, joka sanoo olevansa kuvaaja ja pyytää kuvattavaksi, niin 98% varmuudella se on totta. Ystäväni teki nuoruudessaan muutamia kuvauksia ja hänet nimenomaan bongattiin ns. kadulta. Ei ollut mitään hämärää taustalla. Mua itseäni pyydettiin lähtemään yhteen taideprojektiin kuvattavaksi. Se ei tapahtunut kadulla, mutta vastaavanlainen pyyntö se pääpiirteissään oli. Pieni tuntematon taiteilija, joka olisi halunnut tehdä taidetta. Ei sopinut mun aikatauluihin, mutta näin teoksia jälkeen päin missä oli toinen malli.

Se että tuolla kadulla joku pervo pyytää kuvauksiin kellariinsa ja puhuu tyttöjä ympäri lupauksilla pariisin catwalkeista on kyllä aika hitsin kaukaa haetulta. En epäile etteikö sekin ole mahdollista, mutta ei se ensimmäinen epäilykseni ole. Ja joku tulee varmaan nyt saarnaamaan miten sinisilmäinen olen ja miten tyystin tietämätön kaikista elämän vaaroista. No voi olla niinkin, mutta ihan hyvin on tähän saakka eletty aina epäilemättä ja pelkäämättä kaikkein pahinta.