Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmoittaa aina vain viime tipassa omista menoistaan

Vierailija
12.04.2021 |

Hänen ex oli kuulemma mustasukkainen ja järjesti aina jonkun "kohtauksen" juuri ennen miehen työmatkaa, esti näkemästä kavereita.

Olemme molemmat etätöissä ja mies käy lisäksi vapaaehtoistöissä kodin ulkopuolella muutaman kerran viikossa. Hän vaan ilmoittaa vapaaehtoisvuoroistaan aina saman päivän aamuna. Minua se on alkanut tympiä koska rakastan omaa aikaa kotona silloin harvoin kun sitä on. Ehkä haluaisin tietää, milloin saan olla rauhassa niin voisin suunnitella ja odottaa omaa aikaani. Mutta onko se sitten niin, että "olen muutenkin kotona niin mitä sillä on väliä?"

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi etukäteen tietää tärppääkö tinderissä sinä iltana.

Vierailija
2/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tippa on aina housussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kertonut miehelle milloin alkaa kiristää sen verran että tämä voisi välillä häipyä🤣 Ja kyllä hän osaa jo nyt näin vuosien jälkeen lukeakin sen minusta.

Mielenkiinnosta olisi tietää mitä etukäteisvalmisteluja teet?

Vierailija
5/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän tunteen. Meillä mies ja koko sukunsa saattaa päättää päivää paria ennen, että NYT lähetään mökille. Mä tykkään suunnitella menemiseni ja olemiseni vähintään viikkoja etukäteen. En yleensä lähe mukaan, mutta voi olla että omat pikku suunnitelmat menee persiilleen, kun ei ookkaan autoa käytössä. Onneksi tää on kuitenkin kerran-pari vuodessa juttu, että kestän kyllä.

Sä voisit ehkä sanoo miehelles, että tykkäät suunnitella "kotilomaa" eli ois KIVA tietää aikasemmin, jos vaan mahdollista. Ja mainita, että et oo samanlainen räyhääjä kuin eksänsä.

Vierailija
6/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voi sanoa ja kehottaa testaamaan, tuleeko sun kanssa draamaa.

7/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy teitä kalenteri ihmisiä.Minun tuttava on samanlainen.Pitää aina viikkoa ennen päättää kelloaika ja tapaamispaikka.Ei vastaa puhelimeen .Tekstiviestin kautta tapaamme sopimiset.

Alan olla jo väsynyt tähän touhuun. 

Jos nyt haluasisin lähteä vaikka kahveille ulos ,ei vastaa puhelimeen eikä varmaan suostu myöskään että ilamn aikavarausta ei tule . 

Lähellä asutaan että siitä ei ole kiinni. 

Vierailija
8/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Mulle käy kaikki, kunhan tiedän etukäteen. Ärsyttäviä esim äitien tai isäinpäivät, kun ei vielä samana aamuna tiedä, mennäänkö anoppilaan kahville vai syömään ja mihin aikaan. Mun pitää kuitenkin sumplia lasten syömiset ja päiväunet ja sopia aikataulut omien vanhempieni kanssa.

Vierailija
9/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

En hyväksy teitä kalenteri ihmisiä.Minun tuttava on samanlainen.Pitää aina viikkoa ennen päättää kelloaika ja tapaamispaikka.Ei vastaa puhelimeen .Tekstiviestin kautta tapaamme sopimiset.

Jos nyt haluasisin lähteä vaikka kahveille ulos ,ei vastaa puhelimeen eikä varmaan suostu myöskään että ilamn aikavarausta ei tule . 

Minä olen vihaamasi kalenteri-ihminen. Jos mitään sovittua ei ole, mietin päässäni, että tänään sulatan pakastimen/käyn kävelyllä/luen kirjan x/jotain muuta. Sitten jos suunnitelmaan tulee muutos, se ärsyttää suunnattomasti. Haluan suunnitella asiat etukäteen.

Vierailija
10/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro kiitos ja näkemiin miehelle.

Vierailija
11/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän tunteen. Meillä mies ja koko sukunsa saattaa päättää päivää paria ennen, että NYT lähetään mökille. Mä tykkään suunnitella menemiseni ja olemiseni vähintään viikkoja etukäteen. En yleensä lähe mukaan, mutta voi olla että omat pikku suunnitelmat menee persiilleen, kun ei ookkaan autoa käytössä. Onneksi tää on kuitenkin kerran-pari vuodessa juttu, että kestän kyllä.

Sä voisit ehkä sanoo miehelles, että tykkäät suunnitella "kotilomaa" eli ois KIVA tietää aikasemmin, jos vaan mahdollista. Ja mainita, että et oo samanlainen räyhääjä kuin eksänsä.

Minulla oli yksi sinunkaltainen kaveri, mutta välit viilenivät, kun en jaksanut enää tuota suunnittelu ja jahkailun määrää. Mutta jokainen saa olla sellainen kuin haluaa. Onneksi seuransa saa valita ihan vapaasti.

Vierailija
12/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Minä olen vihaamasi kalenteri-ihminen. Jos mitään sovittua ei ole, mietin päässäni, että tänään sulatan pakastimen/käyn kävelyllä/luen kirjan x/jotain muuta. Sitten jos suunnitelmaan tulee muutos, se ärsyttää suunnattomasti. Haluan suunnitella asiat etukäteen.

Ota mun mies asumaan sun kanssa. Heti, kun silmät saa auki alkaa kellottaminen ja kysely mitä olet suunnitellut.

Vierailija
13/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Kuinka usein oikein sulatat pakastimen? Ja nuo muut asiat ovat sellaisia, että niitä voi ihan hyvin siirtää. 

Toki itsekin sanon, jos on jotain oikeasti suunniteltua, mutta lähden kyllä mukaan jos ei mitään kriittistä ole menossa.

Vierailija
14/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ot, mutta millainen ihminen suunnittelee "kävelyllä käymisen". Olen kyllä ihan eri ääripäätä sinun kanssa, enkä voisi kyllä olla tekemisissä kanssasi.

Vierailija
15/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä odotat siltä omalta ajalta ja millaisia suunnitelmia teet?

Vierailija
16/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alan ymmärtämään miksi naiset valittavat arjen vaikeudesta, jos kävelylenkit pitää suunnitella viikkoja etukäteen.

Vierailija
17/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ehkä haluaisin tietää, milloin saan olla rauhassa niin voisin suunnitella ja odottaa omaa aikaani. 

Olet illan kotona ja sinun pitää suunnitella se aika jotekin erikseen? Mahtaa olla vaikeaa elämä noin ihan keskimäärin.

Vierailija
18/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään suunnitella. En kestä sitä, että tulee yllätysvieraita tai että lauantai-iltana klo 19 tulee kutsu jonnekin syömään/kaljalle/pelaamaan. Tai kun spontaani mieheni välillä ilmoittaa lauantai-iltana, minun vielä ollessa harrastuksessani, että meille tulisi vieraita tänä iltana. En ole ollenkaan sellainen ihminen, joka tarvitsee koko ajan menoa tai tekemistä. Tykkään olla omassa rauhassa. Vietän ihmistenkin kanssa mielelläni aikaa, mutta mieluummin suunnittelen että minä päivänä ja kenen kanssa.

Mieheni taas ei ymmärrä minua ollenkaan, hänen puolestaan meillä voisi aina olla vieraita ja voitaisiin aina olla menossa jonnekin. Hän taas ei ajattele sitä, että minä hoidan töideni ja aikaa vievän harrastukseni lisäksi kodin siivoamisen ja ruokaostokset, joten jos meillä aina olisi vieraita niin en olisi koskaan yksin tai emme koskaan viettäisi parisuhdeaikaa.

Vierailija
19/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ot, mutta millainen ihminen suunnittelee "kävelyllä käymisen". Olen kyllä ihan eri ääripäätä sinun kanssa, enkä voisi kyllä olla tekemisissä kanssasi.

Onpas kaunis ilma tänään, lähdenpä kävelylle. Kyllä harmittaisi, jos tulisi jotain muuta ja loppuviikko sataa. Mut sä voit soittaa jollekin muulle, joka pomppaa heti kun vaan pyydät.

Vierailija
20/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, ap.