Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä yksipuolinen ruokavalio?

Vierailija
12.04.2021 |

Aamiainen: annos kaurapuuroa, maitoa, 1 muna

Lounas: 2 munaa. Sekä kulhollinen jogurttia jossa on marjoja ja kuivattuja luumuja tai annos kaurapuuroa & maitoa

Välipala: omena tai banaani

Illallinen normaalia kotiruokaa. Esim, kanasuikaleita / jauhelihakastiketta. Ja vähän pastaa. Puolet lautasesta kurkkua, tomaattia ja porkkanaa.

Iltapala: 1 ruisleipä, levitettä, kurkkua ja kinkkuleike / kalkkunaleike sekä pieni annos jogurttia, jossa marjoja ja kuivattuja luumuja

Onhan tää tavallaan monipuolinen mutta kun syön joka päivä kotona saman aamupalan ja lounaan, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Etätyön takia syön aina kotona. En laske makroja tai kaloreita. Normaalipainoinen olen. Niinä päivänä jolloin treenaan, syön extravälipalan ja enemmän ruokaa illallisella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo tosi yksipuoliselta kuulostaa. Syötkö todella kasviksia noin rajoitetusti? Se eniten pistää omaan silmään että maito-muna-osasto on hyvin vahvasti edustettuna mutta kasvikset heikosti ja yksipuolisesti. Kokeilisitko esim jotain näistä

-herneet, linssit ja pavut (esim pakasteherneet helppo lisäke)

-sitrushedelmät, kiivi, mango, rypäleet, persikat, luumut

-juurekset ja kaalit (esim kukka- ja parsakaali, palsternakka, bataatti)

-avokado

-pähkinät ja siemenet, esim jogurtin sekaan?

Vierailija
2/4 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolesterolin kanssa ollut ongelmia noilla munamäärillä? Itse en uskaltaisi päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kolesterolin kanssa ollut ongelmia noilla munamäärillä? Itse en uskaltaisi päivittäin.

kyllä ap saa munaa pikemminkin liian vähän.

Vierailija
4/4 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko itse tyytyväinen? Eikö kyllästytä sama lounas?