Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Letit yli nelikymppisellä naisella, pieni arviointivirhe?

Vierailija
12.04.2021 |

Mitä mieltä? Letit, siis sellaiset saparomittaiset, yli nelikymppisellä naisella.. Sanoisin että ei koskaan ikinä. Siis ei. Jossain todella pitkässä tukassa ehkä todella näyttävällä naisella mutta ei todellakaan aivan kenellä tahansa. 😳 Siis ei. Mitä mieltä muut?

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole hauskaa että joku uskaltaa olla vähän erilainen, eikä aina samaa massaa?

Vierailija
162/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä urheiluliikkeen omistajamyyjä piti saparoita monta vuotta, oli tuolloin reilu viisikymppinen. Hiukan se hilpeyttä herätti kun ei se tyyli ensinnäkään sopinut hänelle, ja ikäänsä nähden oli kyllä nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajan tarkoituksena on vain aiheuttaa EPÄVARMUUTTA naisiin. 

Jos AP on mies, logiikka voi mennä niin, että sheimaamalla lettipäisiä naisia nämä epävarmuuksissaan saataisiin uskomaan että eivät kelpaa mitenkään ja täten ottaisivat itku silmissään vastaan ilkeän miekkosen, joka voisi antaa lisää tällaista uskomatonta onnea ja hyväksyntää. 

Arviointivirhe. 

Sheimaaminen ja gaslightaaminen ei johda mihinkään paitsi miinusmerkkiseen lopputulokseen yrittäjän suuntaan. Vielä voi käydä niin, että sitä enemmän naiset vapautuvat olemaan juuri kuten mielivät, ja sitä enemmän he pysyvät miesten sheimausvallan alta poissa. 

Negatiivinen tuottaa negatiivista takaisinpäin ja negatiivisen pisarat leviävät.

Strategista tyhmyyttä ja milloin ei sitä, silloin haukkumisella kiksien saanti ylittänyt älyn käytön. 

Vierailija
164/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa esim. hiihtäessä.

Vierailija
165/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 kirjoitti:

Pakko laittaa esim. hiihtäessä.

Ihanko totta? 😳😱

Vierailija
166/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, musta on ihanaa olla 42-v nainen kun ei tarvitse koko ajan stressata mikä on nyt luvallista tai trendikästä minkäkin ikäisellä... 

Mulla on melkein vyötärömittaiset puolikiharat punertavat hiukset, joita pidän leteillä ja juostessa joskus jopa saparoilla.  Rannalla otan aurinkoa bikineissä. En minä osaa mieltää itseäni miksikään täti-ihmiseksi jonka pitäisi yhtäkkiä iän puolesta muuttaa pukeutumistyyli ja kyniä tukka - käsittääkseni tällainen ulkonäöstä määrääminen yleensä mielletään naisten alistamiseksi esim arabimaissa?

En minä yritä näyttää itseäni nuoremmalta tai havitella huomiota, minusta on ok olla sen näköinen mikä omaa silmää miellyttää. 

Eipä mulle ole kukaan tullu valittamaan vaikka en mikään 20-v missi olekaan.

Vierailija
167/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja hänen nykyinen miehensä ovat molemmat päälle viisikymppisiä lettipäitä. Ei ole vielä kukaan uskaltanut tulla kummallekaan aukomaan päätä pitkistä, tuuheista leteistä 😄

Itse olen kolmikymppinen lettipää. Ei ole käynyt mielessänikään miettiä, näytänkö nololta. Nämä nolouspohdinnat kuulunevat muutenkin yläasteelle ja vain sinne. Letti, erityisesti ranskalainen ja hollantilainen, on vaan niin kätevä tapa pitää pitkät hiukset poissa naamalta esimerkiksi urheillessa.

Vierailija
168/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun minä en yhtään kysele eikä minua haittaa mitä joku ajattelee. Taidanpa pyöräyttää sivuponnarin loppupäiväksi tästä ketjusta inspiroituneena. T. N44

Vierailija
169/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jklkl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kai sitä tukkaansa saa pitää miten haluaa. En tiennytkään että on olemassa hiuslakeja.

saahan sitä laittaa päälleenkin vaikka mini-mini hameen viisikymppisenä, mutta kyllä se on samanlainen arviointivirhe kuin letit aikuisella naisella. Mutta kukin tyylillään, onhan se hauska näitä katukuvassa katsella. Ei sille voi mitään, että ulkonäön perusteella tehdään ensimmäinen arvio ihmisestä, jos haluaa näyttää teinipelleltä niin feel free!

Eläkeikäinen sukulaiseni pitää minihametta ja tekonahkaleggingsejä ja näyttää todella hyvältä molemmissa. Mikäs siinä, jos on näyttävät sääret. Tunkkijalkaisena en itse ole kehdannut lyhyitä hameita pitää ikinä.

Vierailija
170/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
171/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen alotus. Onkohan sinulla oikeasti pohjalla jokin isompikin ongelma?

Vierailija
172/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itse olen jo reippaasti päälle neljänkympin, mutta muutaman kerran esim. työpaikan virkistyspäivänä olen saattanut letittää pitkän tukkani kahdelle letille ihan vain, että hiukset pysyvät pois naamalta. Kokemukseni mukaan se on saanut työpaikan yli kolmekymppiset miehet lähes villiintymään. Tyypeiltä, jotka eivät yleensä muuten koskaan kommentoi naisten ulkonäköä, onkin tullut kommenttia, että onpas kivat letit. Rohkeimmat ovat käyneet jopa käpälöimässä lettejäni. Ja tämä onkin syy, miksi en letitä tukkaani töihin arkena. Haluan, että minut huomioidaan työsuoritukseni ja persoonani vuoksi, ei minkään kampauksen takia. :D 

Vierailija
173/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava, viehättävä 45v laittoi pitkät hiukset merenneitotyyliin, sateenkaaren eri sävyillä. Näyttää kauniilta. 

Kannustan kaikkia naisia olemaan kuten olevatkaan. Negatiivinen paska : seis. Jokaisessa iässä on kauneutta ja ilmaisunvapaus on upeaa. 

Sisäinen spirit on se mikä tulee pintaan. Näin kaupassa leoparditrikooasuun pukeutuneen 70-v naisen, silmät olivat yhä kesyttömät vaikka kropassa oli haurautta eikä hän liikkunut notkeasti kuin kissaeläin. Mutta hänessa oli villiä kauneutta. 

Samoin näin marketissa hillityn 70 v naisen, vaatteet olivat huivia myöten konservatiivisen tyylikkäät. Silmissä oli kaihi mutta kaunis leyhyt tuuli kävi niissä, käveli kuin ei enää pitäisi itseään arvossa, tai sitten reuma päällä. Kaunis flow kuitenkin. 

Sitten on paljon niitä jotka katsovat muita ihmisiä kulmien alta ja jos erehdyt katsomaan heitä ystävällisesti, niin eiköhän sieltä tule ennemmin jotain negatiivista takaisin. 

Energia.

Vapaata let's go.

Vierailija
174/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen että mun teini-ikäisen pojan mielestä on noloa jos yli 35-vuotiaat käy festareilla : )

Käyn silti

Vierailija
175/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä urheiluliikkeen omistajamyyjä piti saparoita monta vuotta, oli tuolloin reilu viisikymppinen. Hiukan se hilpeyttä herätti kun ei se tyyli ensinnäkään sopinut hänelle, ja ikäänsä nähden oli kyllä nolo.

Samoin monella on tosi noloja tatuointeja, yksi lapsi kysyikin eräältä naiselta "antoiko äiti luvan piirtää"

HAH HAH

Eli kannattaa poistattaa nuo nolot tatuoinnit.

Vierailija
176/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuvat miehet ovat aina ensimmäisenä arvostelemassa naisten hiuksia.  LOL

Vierailija
177/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jklkl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kai sitä tukkaansa saa pitää miten haluaa. En tiennytkään että on olemassa hiuslakeja.

saahan sitä laittaa päälleenkin vaikka mini-mini hameen viisikymppisenä, mutta kyllä se on samanlainen arviointivirhe kuin letit aikuisella naisella. Mutta kukin tyylillään, onhan se hauska näitä katukuvassa katsella. Ei sille voi mitään, että ulkonäön perusteella tehdään ensimmäinen arvio ihmisestä, jos haluaa näyttää teinipelleltä niin feel free!

Eläkeikäinen sukulaiseni pitää minihametta ja tekonahkaleggingsejä ja näyttää todella hyvältä molemmissa. Mikäs siinä, jos on näyttävät sääret. Tunkkijalkaisena en itse ole kehdannut lyhyitä hameita pitää ikinä.

Olikohan se se rouva mitä katsellessa miehet meinasi tikahtua nauruun

Vierailija
178/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi leikata lyhyt tukka, että vanhenisi. 🤣

Vierailija
179/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pitänyt kahta lettiä vuosikymmeniin, mutta tää ketju sai mussa vastustamattoman halun mennä tekemään itselleni saparot.

T. nelikymppinen nainen

Tämä!

Vierailija
180/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuteen ja mustasukkaisuuteen on myös tarjolla keskusteluapua. Rohkeasti vain hakemaan apua. 💛