Onnko täällä miehiä jotka ovat panneet 90 luvulla joskus vesisängyssä?
Kommentit (48)
Siis ei mitenkään ongelma. Minulla on ehkä 13cm ja minulla oli panokaveruussuhde naapurin opiskelijatytön kanssa, molemmat opiskeltiin eikä haluttu miettiä seurustelua eikä perhettä niin systeemi toimi. Hänellä oli tuolalinen vapaastililluva sänky. Ihan perusrynkytystä edestä ja takaa, sujui mainiosti. Oli sellainen selvästi minua pitkäraajaisempi ja isompi tyttö, niin vesipatjalla pääsi paremmin kiipeämään hollille. Vittumainen se oli nukkua, jos halusi käydä yöllä pissalla niin sai ponnistaa ja herätti toisen. Ja petari meni aina sivuun ja sitten heräsi nihkeä muovi naaman alla.
No ei ollut kyllä mikään lemmenpesä päinvastoin. Kun vaihdoimme takaisin normipatjoihin niin paljon parempi.
Olen ja kunnnolla olenkin. Antanut kunnot kyytiä vesisängyn loiskeessa
Vesisängyt ei lotissut, jos oli ilmattu, kuten piti. Ilmakuplat piti lotinaa. Vesipatjan petari tuli kumilenkeillä kiinni patjanurkkien alle, joten ei nekään lähteneet irti. Jos jollakin tuli kuuma sängyssä ja sänky kostui oli kaksi syytä, lämpö yli 28 astetta tai käytti tavallista liian paksua petaria, joka eristi liikaa ja kosteus kondensoitui petarin alle.
Erittäin hyvä naima-alusta, jos nukkujille sopiva määrä vettä, ei liikaa, eikä liian vähän.
Onn. 1980 -luvulla. Silloin jaksoi vielä läikyttää.
Olen, silloisen tyttöystävän vanhemmilla oli vesisänky.
Oli kyllä mainio peti panemiseen, pakkohan sitä oli kokeilla aina kun vanhempansa olivat mökillä.
En ole. Olen kylläkin pannut vesisängyssä 80-luvulla, kelpaisiko se?
Eipä se nyt kovin kummoinen alusta ole, jos vaihtaa asentoa useasti siten, että on koko ajan "sisäkkäin" on tuollainen vesisänky hieman turhan labiili. Kolme varttiakin kun jyystää, niin seuraaville santsikierroksille hakeutuu muille alustoille.
Kyl... tenava laitettiin sellaisessa alulle. Hyvä tuli.
Vesisängyillä oli legendaarinen maine seksin suhteen. Tyttöystävän kanssa sellaisessa touhuttiin. Ei ollut hyvä, kun pillu meni karkuun panoliikkeiden myötä. Välillä nussittiin ohuella patjalla lattialla. Oli paljon hienompaa nussia siinä, kun kyrvän kontrolli oli huomattavasti herkempi ja sai enemmän sitä ihanaa kitkaa, kun ei nainen alla lillunut sinne tänne. Toki niitä oli erilaisia. Minulla oli yhdestä osastosta koostuva, joka oli kaikista halvin malli. Lokeroitu erittäin kallis korkealaatuinen vesipatja oli aivan eri tasoa. Tosin se alkoi sitten jo lähestyä ominaisuuksiltaan tavallista joustinpatjaa. Lopulta vesipatjani alkoi vuotaa ja se hylättiin ja seksikin loppui suhteessa ja myöhemmin itse suhde. Mitään ei jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vesisängyillä oli legendaarinen maine seksin suhteen. Tyttöystävän kanssa sellaisessa touhuttiin. Ei ollut hyvä, kun pillu meni karkuun panoliikkeiden myötä. Välillä nussittiin ohuella patjalla lattialla. Oli paljon hienompaa nussia siinä, kun kyrvän kontrolli oli huomattavasti herkempi ja sai enemmän sitä ihanaa kitkaa, kun ei nainen alla lillunut sinne tänne. Toki niitä oli erilaisia. Minulla oli yhdestä osastosta koostuva, joka oli kaikista halvin malli. Lokeroitu erittäin kallis korkealaatuinen vesipatja oli aivan eri tasoa. Tosin se alkoi sitten jo lähestyä ominaisuuksiltaan tavallista joustinpatjaa. Lopulta vesipatjani alkoi vuotaa ja se hylättiin ja seksikin loppui suhteessa ja myöhemmin itse suhde. Mitään ei jäänyt.
No ei se ihan noin mennyt. Lokero patjassa ollut mitään muuta eroa, kun oli vain keinuminen vaimennettu. Vapaakelluntapatjassa naitiin yhteisellä keunuvalla rytmillä. Siihen aivan loistava ja kääntyminennin onnistui helposti kun vain pyörähti ympäri nainen alta nainen päältä. 12v tuli naitua keinuen monta kertaa viikossa.
Kerran nukahdin tyttöystävän päälle. Hän hytkytteli itselleen orgasmin ja työnsi mut pois.
vesisängyssä sain anaaliseksiäkin ekan kerran.
ja kerran panin 15 kesästä siinä. Olin tosin vasta 19 itsekin.
Hyvin toimi ja mukavaa oli. Kun vapaasti kelluvassa löysi hyvän rytmin niin oli kiva paukuttaa vastapalloon ja neitikin tykkäsi kovin. Oli kuulemma sopivan rajua.
Yhtenä yönä vuonna 1999. Kivaa oli. Aivan huippua. En unohda ikinä. Eikä siinä mitään vaikeaa ollut.
On ja teen sitä vieläkin useamman kerran viikossa. 🤩👌
Kyllä ja hyviä kokemuksia. Naapurin yh:tä tuli naitua hänen vesisängyssään useasti. Kun yhteinen rytmi löytyy se on helppoa. Terkut S:lle ja ihanille häppäreille, nam.
Kyllä se tuonne nuoruuden säätämiseen menee. Tyttönä mieleen tulee ekana, kun toin rokkaripoikaystäväni kotiin meille tietäen, että väki on poissa. Hän vonkasi seksiä koko ajan ja olin taipuvainen, koska en ollut koskaan saanut sellaista nautintoa. Tällä kertaa tehtiin se porukoiden vesisängyssä minä tiukasti alla niin kuin aina ja siinä superkiihkeässä lähetyssaarnaajassa sitten onnistuttiin hajottamaan vanha patja niin, että se alkoi vuotaa. Nahkainen sängyn reunan vuoraus oli liikkunut paikaltaan ja sen kiinnitysniitit olivat hiertäneet ja lopulta puhkaisseet leveän vekin patjaan. Kauhea paniikki ja etsittiin äyskäreitä ja ämpäreitä ympäri taloa ja yritettiin kuivata paikkoja auton sisälämppäreillä. Aika kaaottista oli ja oli myös sitten äärimmäisen kivaa minun selitellä isälle ja äidille, mitä oli tapahtunut.
Muutaman vuoden, kun naisystävällä oli sellainen lokeroitu, ei vapaastikelluva. Ja oli hyvä kun meillä oli pituuseroa 30 cm ja painoeroa 45 kg ( minun hyväkseni). Sitten osti runkopatjaparisängyn ja piti ostaa kaikenlaisia naimatyynyjä, että pääsi edes lähelle vesisängyn mukavuutta. Nyt on jenkkiparisänky ja hieman parempi kun pääsee "polkemaan" myös lattialla seisten.
Muutama kerta päästiin muistelemaan menneitä, kun kysyttiin etukäteen hotelleista, onko vielä vesisänkyhuoneita. Katosivat kai loputkin noin 10 vuotta sitten.