Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnko täällä miehiä jotka ovat panneet 90 luvulla joskus vesisängyssä?

Vierailija
12.04.2021 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sen verrran kakara etttei ole sellaisia kokemuksia, tuli vaan mieleen.

Vierailija
2/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika harva. Vesisängyt olivat 80-luvun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako nainen? Mukavaa oli.

Vierailija
4/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, tai se on tuolla keittiössä. Siis mies, ei vesisänky.

Vierailija
6/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
7/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava. Välillä kun pani lattialla niin tuntui oudolta : )

Vierailija
8/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kovin mukavaa. Ehkä silloin kun oli itse alla oli kiva, ei muuten. Päällä ollessa nainen ikäänkuin "pakeni" ja oli vaikea päästä rytmiin. Jos nousi käsien varaan ls asennossa. Kädet upposi syvälle patjaan ja ranteisiin sattui. Takaapäinkään ei päässyt kunnon rytmiin.

Tämmösiä muistikuvia

Vierailija
9/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta vapaakelluntapatjalla. Loistava paikka, tavara aina sopivasti tarjolla. Kerran kun polkaisi sai yheksän ilmaiseksi. Oli ihana keinua kalu tyveä myöten pillussa, kirnuta hitaasti. Vaimo sai ainakin hyvin naimaorgasmeja. Sängyn vaihtuminen laadukkaaseen runkopatjaan oli aluksi oudon tuntuista. Joutui hankkimaan korkeamman tyynyn vaimon pyllyn alle, jotta tuli tarjolle. Molemmissa oli puolensa

Vierailija
10/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja oikein vapaastikelluvassa! Läheisyys oli huippua, kun valuttiin toisiamme vasten mutta sen sijaan panoliikkeet vaativat malttia ja taitoa, kun ei ole sellaista tukevaa työskentelyalustaa pohjana.

Vierailija
11/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vellomista oli. Hyvässä asennossa varmaan alla oli mukavaa, kun ei tarvinut tehdä mitään, mutta päällimmäisenä hiki virtasi. Ei jatkoon, paitsi tukikaiteet jos asentaisi.

Vierailija
12/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait niitä oli monenlaisia. Ei itsellä ollut mitään ongelmia vaikka naisystävällä sellainen olikin 90-luvulla

Alussa hän valitteli uudesta sängystä lähtevää kumin hajua, mutta kun se ajan myötä haihtui, niin oli tosi hyvä sänky.

Vierailija
13/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tuli oltua. Opiskelijana ei ollut omaa vesisänkyä. En muista asiasta kuin naisen, jonka kanssa oli lyhyt suhde silloin. Tapahtui joskus 89-90 vaihteessa.

Vierailija
14/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nainen vastata? Oli ihan hauskaa, mutta ei hyvä ratkaisu pidemmän päälle edellä mainittujen seikkojen vuoksi.

Vierailija
15/48 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella mukava. Pyöreä nainen hölskyvällä patjalla. Jopa lähäri onnistui hyvin.

Vierailija
16/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hyvä, vaati hetken että löyty oikea tekniikka kaikille asennoille. Kolme lastakin siinä saatiin 5 v aikana alulle, joten aika paljon on kokemusta vesisänkypanoista :) Toki en sellaista enää hankkisi.

Vierailija
17/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Päällä aikas työlästä, mutta vesisänky on kyllä kiva.

Vierailija
18/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhtia naista. Kiitokset sain kunnostani ja mitoistani

Vierailija
19/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Hyvin toimi ja oli kivaa. Ei mitään pienimunaisen hommaa kun nainen uppoaa sinne aaltoilevaan pehmeyteen.. Luulen että alle 15cm ei onnistuisi ainakaan helposti.

Vierailija
20/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep! Hyvin toimi ja oli kivaa. Ei mitään pienimunaisen hommaa kun nainen uppoaa sinne aaltoilevaan pehmeyteen.. Luulen että alle 15cm ei onnistuisi ainakaan helposti.

Ei mitenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi