Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: koetko, että vaimosi rakastaa sinua?

Vierailija
04.10.2024 |

Monesti itsellä sellainen fiilis, että miehet rakastavat ja naiset ovat enemmän hyötylinjalla (= saako korkeamman elintason jne.), mutta mitä mieltä palstamiehet?

Koetko, että vaimosi rakastaa sinua?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin hyvinkoulutettu ja muutenkin mielestäni ihan OK nykyään, ei elämämme ole aina ihan sieltä helpoimmasta päästä ollut. Köyhyyttä ja työttömyyttä monia vuosia. Alkoholismikin vaivasi aikoinaan. Silti vaimo on mukanani kaikki nämä vuodet ollut ja  lapsemme olemme yhdessä kasvattanut

Rakastan häntä kovasti ja kohtelen kunnioituksella. Samoin hän minua.

>30v yhteistä elämää

Vierailija
2/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo usein muistelee nuoruuden säätöjä ja vertailee heihin. Ilmeisesti sitten jossain vaiheessa oli juoksut juostu ja asettautui aloilleen, jolloin kelpasi tällainen vaatimattomampi mies. En tiedä rakastaako, varmaan jollain tavalla tärkeä osa arkea toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla se kiltti, tunnollinen ja kätevä. Ei minusta tarvitse välittää, koska en kuitenkaan häivy lasten takia. 

Komennellakin voi vapaasti, niin kauan kun lapset asuu kotona. Sinä päivänä, kun viimeinen muuttaa kotoa, pakkaan kamani.

Vierailija
4/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan antaa pillua

Vierailija
5/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole noin voimakkaita tunteita.

Vierailija
6/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla ole noin voimakkaita tunteita.

Ainakaan tasapainoisia kotitöistä ja lastenkasvatuksesta oman osuutensa hoitavia perusmiehiä kohtaan.

Vierailija
7/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "ehkä"

Vierailija
8/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ikinä tee omaehtoisesti aloitteita tai muutenkaan huomioi, vastasin siksi "en".

Vierailija
9/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimoni rakastaa minua. Se ostelee minulle vaatteita ja kaikkea ja haluaa oikeasti seksiäkin usein.

Vierailija
10/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin miestäni kauan todella paljon, enää en samalla tavalla ainakaan. Ja se johtuu ihan miehen käytöksestä minua ja lapsiakin kohtaan.  

Vierailija
11/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vaimon kanssa lapsia joten vapaa-aika voidaan viettää kaksin ja tiedän ja tunnen että vaimoni rakastaa minua kuten minäkin rakastan häntä. Hän on myös paras ystäväni. Yhdessä olemme olleet nyt 17v.

Vierailija
12/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaimoni rakastaa minua. Se ostelee minulle vaatteita ja kaikkea ja haluaa oikeasti seksiäkin usein.

Oletko alfa ja/tai merkittävästi vaimoasi suurituloisempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi