Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että olen ihan turha ihminen, kun lapset on jo isoja. Pääasia että olen paikalla, osaavat, syödä, peseytyä ja ulkoilla yksin. Elämä ohi ja ikää 36v.

Vierailija
12.04.2021 |

Olen työtön jo kuinka monetta vuotta. Päivät lähinnä vahtaan Netflixiä ja nyt kun lapset ruokittu, niin makaan sohvalla ja katson South Parkia
Huomenna lapset kouluun ja terve Netflix.
Tätäkö se on loppuelämä? Vauvasta haaveilen...

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia kommentteja tässä ketjussa. Miettikää vähän mitä puhutte toiselle ihmiselle, ja vedätte hänen lapsensakin mukaan. Jos teillä on kerran elämä (tyydyttävä ja ihana) niin kummasti kuitenkin siitä riittää repimään korppikotkana muiden silmiä päästä :D

Ap, tässä tulee mun kyökkipsykologikommentti: ootko ikinä miettiny, että mättääkö lapsuudessa jokin? Mun sisko ihan samanlaisessa tilanteessa ja meillä oli kotona paskaa, kukaan ei oikein tunne itseään eikä siten osaa oikein omaa elämäänsäkään elää.

Vierailija
42/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistä itse itsesi. Äitiys ei ole ammatti. Jos makailet vain kotona, annat huonon esikuvan lapsillesikin. Mitä lasten isä tekee? Voiko antaa sulle viikonloppuvapaita, että voi harrastaa tavoitteellisesti vaikkapa liikuntaa ja saada vähän parempia ajatuksia ja parempaa mielialaa itsellesi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddd kirjoitti:

Ihan kamalia kommentteja tässä ketjussa. Miettikää vähän mitä puhutte toiselle ihmiselle, ja vedätte hänen lapsensakin mukaan. Jos teillä on kerran elämä (tyydyttävä ja ihana) niin kummasti kuitenkin siitä riittää repimään korppikotkana muiden silmiä päästä :D

Ap, tässä tulee mun kyökkipsykologikommentti: ootko ikinä miettiny, että mättääkö lapsuudessa jokin? Mun sisko ihan samanlaisessa tilanteessa ja meillä oli kotona paskaa, kukaan ei oikein tunne itseään eikä siten osaa oikein omaa elämäänsäkään elää.

Ei, oli todella onnellinen lapsuus. Teini aika ei, mutta harvalla kai on.

Olen kai outo, kun en ymmärrä ihmisiä.. Siis en ymmärrä, miksi joku harjoittelee maratoniin kun siinä ei voita mitään, ja autollakin pääsee, tai miksi Antti Tuisku huvikseen vetää 25km hiihtolenkkejä, kun voisi rikkaana tehdä kaikkea mukavaa.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään kunnianhimoa tai tavoitteita..

Silti parikymppisenä piti saada sitä, mitä muillakin oli, vaikka yli varojen, siitä ne pikavipit.

Olen diagnosoinut itselle" epävakaa persoona"

Vierailija
44/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ihmettelen, miksi käyttäydyn, kuten käyttäydyn. Tai miksi nuorena käyttäydyin holtittomasti (nykyäänkin, mutta en niin pahasti, koska sosiaalinen paine äitinä)

Kaikki oireet, mitä epävakaalla persoonalla luetellaan, sopii mulle.

Tähän vielä lievä narsismi..

Ap

Vierailija
45/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddd kirjoitti:

Se on voi voi vaan, jos tulee tänne valittamaan. Sitä saa mitä tilaa. :)

Vierailija
46/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoona ei sovi vanhemmaksi. Hanki työpaikka äläkä keksi tekosyitä sille, miksi veronmaksajien pitää sinua elättää kehdosta hautaan. Häpeä!

Vierailija
47/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa persoona ei sovi vanhemmaksi. Hanki työpaikka äläkä keksi tekosyitä sille, miksi veronmaksajien pitää sinua elättää kehdosta hautaan. Häpeä!

Äitiys on rauhoittanut minua jonkin verran :)

Ja minkä minä sille voin, että matalalla koulutuksella ja lapsi korotuksilla, Suomessa on kannattavampaa olla työtön?

Vierailija
48/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 36 vee tyttäreni täyttää pian 17 ja opiskelee viikot toisella paikkakunnalla niin aattelin kokeilla julkijuopottelua sitä, kun en olw vielä kokeillut enkä huumeitakaan niihin en koske.

Vierailija
49/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös 36v. Vanhin lapsista teini, nuorin eskarilainen. Ja hitsi, mullahan on vaikka mitä tekemistä! Käyn töissä elämääni kuuluu myös harrastuksia (joihin on muuten nyt enemmän aikaa kun lapset isompia. 

Mut tommosta se sitten on jos ei ole muuta sisältöä elämässä kuin lapset.

Mitä harrastat? Olisi kiva kuulla mitä tässä iässä voi vielä tehdä.

Kalastusta, kirjoittamista (yritän kirjoittaa kirjan) sekä SCA heavy fightingia eli rottinkitaistelua =)

Vierailija
50/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös 36v. Vanhin lapsista teini, nuorin eskarilainen. Ja hitsi, mullahan on vaikka mitä tekemistä! Käyn töissä elämääni kuuluu myös harrastuksia (joihin on muuten nyt enemmän aikaa kun lapset isompia. 

Eri, mutta samanikäinen nainen kumminkin. Juuri nyt pudottelen painoa kesäkuntoon, pari kiloa vielä ja se on siinä. Kun korona loppuu, lähden takaisin tankotanssitunneille ja ajattelin ottaa jonkun toisen tanssiharrastuksen siihen päälle. Muutin juuri uuteen asuntoon, joten sisustan sitä mieleiseksi. Aloitin syksyllä uuden alan ammattiopinnot ja kun korona hellittää, pitäisi työpaikkoja löytyä ja minun sopivasti siihen valmistua. Tinder käy sen verran kuumana, että eiköhän sieltä jotain kesään mennessä löydy. Kaksikymppisiä en etsi, mutta vähän vajaa kolmekymppisiä hauskannäköisiä herroja tarttui syksyllä baareissa matkaan useampi. Tinderissä hakusessa omanikäinen, mutta kyllä nuo nuoremmatkin kollit ihan viihdyttävää seuraa ovat olleet.

Ei ole minulla elämä todellakaan ohi, hyvä kun vauhtiin päästy.

Vierailija
51/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se töllö helvettiin ja aloita oikea elämä!

Vierailija
52/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta samanikäinen nainen kumminkin. Juuri nyt pudottelen painoa kesäkuntoon, pari kiloa vielä ja se on siinä. Kun korona loppuu, lähden takaisin tankotanssitunneille ja ajattelin ottaa jonkun toisen tanssiharrastuksen siihen päälle. Muutin juuri uuteen asuntoon, joten sisustan sitä mieleiseksi. Aloitin syksyllä uuden alan ammattiopinnot ja kun korona hellittää, pitäisi työpaikkoja löytyä ja minun sopivasti siihen valmistua. Tinder käy sen verran kuumana, että eiköhän sieltä jotain kesään mennessä löydy. Kaksikymppisiä en etsi, mutta vähän vajaa kolmekymppisiä hauskannäköisiä herroja tarttui syksyllä baareissa matkaan useampi. Tinderissä hakusessa omanikäinen, mutta kyllä nuo nuoremmatkin kollit ihan viihdyttävää seuraa ovat olleet.

Ei ole minulla elämä todellakaan ohi, hyvä kun vauhtiin päästy.

Ois kyllä kiva päästä testaan tinderi!

Olen ollut naimisissa jo vuodesta 2009,eli en ehtinyt sitä kokea :)

Olen 20 vuotta yrittänyt laihduttaa ylimääräiset 20kg, eli ei ole tankotanssi mulle. Eka pitäisi laihtua, että kehtaisi julkisesti harrastaa liikuntaa :D

Ap

Vierailija
53/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä esimerkin voima: lapsen on hyvä nähdä, että vanhempi elää elämäänsä omien juttujen kautta. Olet nyt ap kadottanut itsesi. Missä ura / urahaaveet?

Vierailija
54/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy muistaa, että jokainen saa elää elämäänsä kuten haluaa. Voi katsoa Netflixiä kehdosta hautaan. Jos et ole mihinkään muuhun valmis tai halukas, niin mikäs siinä. Niinkin voi käyttää tämän ajan, joka meille on annettu.

Vierailija
55/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikea ihminen vai trolli?

Aloitat valituksen, tyrmäät aggressiivisesti kaikki ehdotukset.

Eivätkö lapset tarvitse sinua?

Etkö halua elää heidän rinnallaan?

Auttaa läksyissä, opettaa asioita, käydä retkillä, leikkiä...

Eikö sinua kiinnosta mikään?

Opettele asioita omaksi iloksesi, jos et usko ammattiopintoihin.

Vierailija
56/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi nähdä esimerkin voima: lapsen on hyvä nähdä, että vanhempi elää elämäänsä omien juttujen kautta. Olet nyt ap kadottanut itsesi. Missä ura / urahaaveet?

Mun ura haaveet tuhottiin 2002,kiusaamalla savustettiin ulos opiskelupaikasta.

Siitä asti vältellyt koulumaisia tiloja ja tilanteita. Viime tutkinnon tein pelkillä näytöillä, alan valitsin sen perusteella, että ei tarvitse olla koululla tunneilla, eikä alalla paljon ihmisille jutella.

Ei mitään haaveita ollut vuosiin.

Ap

Vierailija
57/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele South Parkit uudelleen ekasta kaudesta alkaen?

Ap:n kotona leijuu sivistyksen sakea usva.

Vierailija
58/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikea ihminen vai trolli?

Aloitat valituksen, tyrmäät aggressiivisesti kaikki ehdotukset.

Eivätkö lapset tarvitse sinua?

Etkö halua elää heidän rinnallaan?

Auttaa läksyissä, opettaa asioita, käydä retkillä, leikkiä...

Eikö sinua kiinnosta mikään?

Opettele asioita omaksi iloksesi, jos et usko ammattiopintoihin.

Tietysti teen noita lasten kanssa ja kivaa on. Se onkin ainoa mikä kiinnostaa, lapset , siksi Iltatähtiä mietinkin :)

Vierailija
59/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy muistaa, että jokainen saa elää elämäänsä kuten haluaa. Voi katsoa Netflixiä kehdosta hautaan. Jos et ole mihinkään muuhun valmis tai halukas, niin mikäs siinä. Niinkin voi käyttää tämän ajan, joka meille on annettu.

No ois kiva testata se tinderi, (mieheni kanssa) mennä Himokselle parinvaihtobileisiin, kaikki mikä kiinnostaa, ei kiinnosta mun miestä.

Sama tehdä vauva, kun tätä samaa kotona kökköilyä se tuon ukon kanssa on :D

Ap

Ois kiva liittyä johonkin uskonnoliiseen kulttiin jne

Vierailija
60/101 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava varoituksen sana, ap. Olet hyvää vauhtia matkalla yhdeksi Palstahulluista ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi