Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään on paljon povekkaita naisia. Mistä se johtuu?

Vierailija
12.04.2021 |

Puskurit vaan isonee kun ikää tulee. Keski-ikäiset naiset ovat nykyään aika rintavia. Onko hormonaalisella ehkäisyllä vaikutusta tähän?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen

Vierailija
2/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ne vaan kasvaa siinä iässä ilman ylimääräisiä hormoneja ja läskejäkin. Eipä sille oikein mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgia.

Vierailija
4/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereillä tissit paisuu.

Vierailija
5/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset taitaa olla maailmankin mittapuulla tosi isotissistä kansaa. Miehenä voin sanoa että on lottovoitto syntyä Suomeen

Vierailija
6/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake boobs

Vierailija
7/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko sanoo? :D Se o naisten ovela juoni saada miesten katseet pois ruuduilta.

Vierailija
8/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä rinnat kasvoivat ensin e-pillereiden myötä yhden kupin isommaksi, sitten jokaisen lapsen kohdalla myös! Alunperin olin normi C-kuppi ja nykyisin G-kuppi! Suvussa on useita isorintaisia  elikkä perinnöllistä näemmä myös. Saisin rintojen pienennyksen, vaan epäilen sitä, miltä tulos näyttää! En ole kehdannut kysyä sukulaisnaiselta, miten hänen kohdallaan onnistui ja netistä en löydä tietoa!

Vierailija
9/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Uskallanko sanoo? :D Se o naisten ovela juoni saada miesten katseet pois ruuduilta.

Niin että naiset ovelasti tahdonvoimalla kasvattaa tissejään?

Vierailija
10/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Niin että naiset ovelasti tahdonvoimalla kasvattaa tissejään?

Kyllä! :D

Vierailija
11/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino (merkittävin tekijä), e-pillerit, rintaimplantit ja topatut liivit

Vierailija
12/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tosiaan näkee vanhempia pienipovisia naisia, jollei nainen ole kovin hoikka muutenkin.

Vierailija
13/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis matkalla unisex-vartalomalliin.

Vierailija
14/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole huomannut muuta kuin että naiset on läskejä tänä päivänä.

Vierailija
15/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push up.

Vierailija
16/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo haloo kuuluuko...Täällä ilmottautuu vanhempi.61,nainen.Aina ollut pienirintainen.Oikeastaan kehittyivät vasta 15-16vuotiaana.

Aina olen ollut jonkin verran tukeva.Paino on liikkunut aikuisiällä asteikolla 69-85.Nyt olen ollut jo monet vuodet 73-76 kg.Olen 167 pitkä.

Olin ennen lapsen syntymää kuppi a.Luulin että vauvan saanti kasvattaa rintoja,mutta kissin viikset.

Maitoa ei noussut,lääkkeillä saatiin vähän nousemaan,mutta periaatteessa tyttö pullolla kasvoi ihan hyvin.

Lopetin imetyksen tuloksettomana parin kuukauden sisällä.

Sittemmin liivikoko on ollut b,jossain erikoimallissa oli joskus c,mutta perusmalleissa on b.

Saisin varmaan lihoa vaikka kuinka,mutta rinnat ja takapuoli,sääret ja käsivarret ei muuttuisi miksikään,vain maha ja vyötärönympärys.

On meitä tällaisiakin.

Vierailija
17/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät liivit saa rinnat näyttämään isoilta.

Vierailija
18/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaahan ne rinnat miehilläkin koko ajan isommiksi, niin miksei sitten naisillakin.

Vierailija
19/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oo syönyt ikinä e-pillereitä eikä mulla ole lapsia ja rinnat on silti 75E. Äidillä oli lasten saamiseen asti 75B ja sen jälkeen 80D. Jos mulla ois lapsia, niin nämä ois varmaan sitten 80G, hui kauhea!

Vierailija
20/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään neuvotaan rintaliiviliikkeissä kaapimaan kaikki kainaloläskitkin kuppin, että saadaan mahdollisimman iso kuppi käyttöön. Kyllähän ne kainaloläskitkin siitä sitten pikkuhiljaa rinnaksi muotoutuu. Aluksi tulee sellainen syvä taitos siihen rinnan ja läskien väliin, mutta luultavasti se pikkuhiljaa siitä tasoittuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme