Onko muita jotka haaveilee yksinkertaisesta elämästä?
Olen pian 19-vuotias, ja pidän tylsyydestä. Ajatus suorittamisesta stressaa, "pitäisi" mennä ammattikorkeaan, matkustella, ylipäätänsä saavuttaa jotain, tai muuten on juntti. Haluan päästä tuosta ajatuksesta irti, ja aikuisena vain tehdä leppoisaa työtä, elää terveellisesti ja nauttia pienistä asioista, eikä koko ajan olla raketti perseessä, kun "en tee mitään ikinä, mitään hauskaa tai jännää". Onko täällä muita kaltaisiani?
Kommentit (10)
Sinun täytyy opiskella ja hankkia ammatti. Sitten voit rauhassa olla matkustelematta ja elää tavallisesti.
Sanoisin,että on tasapainoinen elämänasenne.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanlainen. Kyllä meitä varmaan löytyy täältä enemmänkin.
M32
Mietin välillä jääkö jostain paitsi sitten? Toisaalta minulla on ollut hankala elämä tähän asti, se on opettanut nauttimaan pienestä.
Luulin että tämä on se 31.7.2009 tehty avaus. Mutta ei ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy opiskella ja hankkia ammatti. Sitten voit rauhassa olla matkustelematta ja elää tavallisesti.
Onhan minulla pian tutkintopaperit kourassa, taidan vain opiskella jotain muuta sen jälkeen, kun kokin työt ei oikein houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tämä on se 31.7.2009 tehty avaus. Mutta ei ollutkaan.
Kirjoitin sen 7-vuotiaana. 🙄
Käyttäjä38574 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Mietin välillä jääkö jostain paitsi sitten? Toisaalta minulla on ollut hankala elämä tähän asti, se on opettanut nauttimaan pienestä.
No pitää miettiä onko jotain sellaisia, mitä itse haluat, ja sitten yrittää toteuttaa se. Mutta on vapauttavaa tajuta, ettei tarvitsee haluta sitä samaa mitä somejulkkikset haluaa.
Ihan oikea asenne, moni herää tähän vasta kun on liian myöhäistä. Meidät vähän kasvatetaan luulemaan että kaikki tahtoo elämisen sijan juosta siinä oravanpyörässä, suorittaa, koulut, perhe, lapset, ura ja lomat ja esitellä näitä suorituksia vähintäänkin tutuille.
Kyllä, samasta haaveilen, vaikka olenkin jo kertaalleen ollut oravanpyörän vankina, sitten downshiftannut ja myöhemmin taas luisunut hiljalleen takaisin oravanpyörää kohti, ja jarruttanut taas.
M32