Miten saada vaimo innostumaan vieraissa käynnistä
Minulla on fantasia jossa vaimo käy vieraan miehen pantavana ensin ja sitten minä pääsen jälkiliukkaille. Todella kiihottavaa, vetoaa luolamiesvaistoihin ja voisi tuoda uutta kipinääbpitkään liittoon. Tämä on yksi miesten yleisimmistä seksifantasioista ja lähes yhtä usein kysytään miten vaimon saisi siihen suostumaan. Jos paikallaolijoilla on kokemusta niin kertokaa! Kiiitos!
Kommentit (90)
Oletko ap muuten kysynyt vaimoltasi? Mitä sanoi? Me alustavasti tällaisesta vaihtoehdosta puhuttiin, mutta todettiin molemmat ettei kannata ja voisi jälkeenpäin tuoda säröjä suhteeseen. Mutta monesti jo ne keskustelut tuovat kyllä lisäkipinää sänkyyn. Mun miehellä sama fantasia ja kiva saada näkökulmaa asiaan. Ja meillä se "ongelma" , että tämä on nimenomaan mieheni fantasia, ei minun.
Monet ymmärtävät ajatella myös fantasioitaan pidemmälle ja osaavat arvioida mitä seuraisi fantasioiden toteuttamisesta. Kolmen kimppa on helppo tapa luoda suhteeseen mustasukkaisuutta ja epäluottamusta. Niinpä jotkut fantasiat kannattaa jättää vain fantasioiksi.
Hyvin näkyy muuten monissa kirjoituksissa se tapa millä esim. jotkut miehet painostavat naisia suostumaan asioihin, joita nämä eivät oikeasti halua tehdä. Kun naisen seksuaalisuus kyseenalaistetaan ja hänen todetaan olevan ahdasmielinen ja tylsä sekä seksikumppanina laimea, saattaa nainen miellyttämisenhalun vuoksi tulla tehneeksi huonoja valintoja
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus ja fantasia ei monesti oo yhtä mahtavaa. Esimerkiksi, mitä jos sillä toisella on isompi? Tai vaimosi nauttii siitä toisesta aktista enemmän? Oletko aivan varmasti valmis kohtaamaan sen tilanteen, kun vaimosi on seksuaalisesti kiinnostunut toisesta miehestä? Entä jos vaimosi ei huomioi sinua siinä tilanteessa sillä tavalla kuin toivoisit? Eikö se vasta ollut iltasanomissa tai -lehdessä artikkeli, jossa joku kertoi, että tuli siinä tilanteessa niin ulkopuolinen olo, että alkoi koko tilanne ällöttää.
Just tämä. Äijä juoksee muna piilossa äitinsä helmoihin itkemään. Tasan varma, että nuo haaveet loppuu siihen. Tyhmä äijä.
Vierailija kirjoitti:
Monet ymmärtävät ajatella myös fantasioitaan pidemmälle ja osaavat arvioida mitä seuraisi fantasioiden toteuttamisesta. Kolmen kimppa on helppo tapa luoda suhteeseen mustasukkaisuutta ja epäluottamusta. Niinpä jotkut fantasiat kannattaa jättää vain fantasioiksi.
Hyvin näkyy muuten monissa kirjoituksissa se tapa millä esim. jotkut miehet painostavat naisia suostumaan asioihin, joita nämä eivät oikeasti halua tehdä. Kun naisen seksuaalisuus kyseenalaistetaan ja hänen todetaan olevan ahdasmielinen ja tylsä sekä seksikumppanina laimea, saattaa nainen miellyttämisenhalun vuoksi tulla tehneeksi huonoja valintoja
Ja sitten alkaa se naisen haukkuminen pihtariksi, frigidiksi... syy lopulta aina naisen.
Miks sä sitä vaimoas painostat? Ota ero ja sinkkuna pane vaikka sian kanssa, who cares?
En kykenisi vaan panemaan jonkun randomin kanssa. Täytyisi olla korviaan myöten ihastunut, että haluaisin jotain muuta miestä, kuin omaani.
Siinä vaan on sitten semmoinen riski, että jos saisin valita "vieraan miehen" ja se olisi ihastukseni, saattaisin sänkypuuhien vuoksi rakastua häneen... Ja voisin kuvitella, että sitten jos yksi mies olisi minut jo tyydyttänyt, ei enää kotona oma mies kiinnostaisi millekkään "liukkaille". Jos sitten kohta enää mihinkään, kun tunteet olisi siinä toisessa miehessä.
t. eräs uskollinen yhden miehen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap muuten kysynyt vaimoltasi? Mitä sanoi? Me alustavasti tällaisesta vaihtoehdosta puhuttiin, mutta todettiin molemmat ettei kannata ja voisi jälkeenpäin tuoda säröjä suhteeseen. Mutta monesti jo ne keskustelut tuovat kyllä lisäkipinää sänkyyn. Mun miehellä sama fantasia ja kiva saada näkökulmaa asiaan. Ja meillä se "ongelma" , että tämä on nimenomaan mieheni fantasia, ei minun.
Yritin jo kerran vastatakin samantapaiseen kysymykseen mutta se jäi sensuuriin. Useimmiten tosiaan naiset ovat se jarrutteleva osapuoli tässä. Siksi miljoonaan kertaan netissä kysytty ja vastattu kysymys eräänlaiseen itsensä opastamiseen onkin "kuinka saisin vaimoni myöntymään aisankannatukseen?" Tuskin siihen mitään yksiselitteistä neuvoa onkaan. Mutta tosiaan, englanniksi tästä asiasta on miljoonittain keskustelua ja viestejä internetissä.
Tilanne itsellä: vaimo on periaatteellisen hyväksyntänsä asiaan antanut jo vuosia sitten. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut. Nyt taas kerran yritän taivutella, jankuttaa, painostaa vaimoa myöntymaan "edes minun tähteni" edes kerran kokeilemaan vierasta. Viikonloppuna asiasta puhuttiinkin taas pikku hiprakassa. Vaimo toi esiin pari mielenkiintoista pointtia: eniten hän pelkää minun reaktioitani sitten jos tämä asia oikeasti tapahtuisi. Kukaan ei sitä varmuudella voi sanoa vaikka olenkin yrittänyt vakuutella etten olisi mustasukkainen, pahalla tavalla. Tämä vaimon halu suojella minun egoani ja toisaalta liittoamme on kyllä viisautta häneltä, se täytyy myöntää. Yritän työstää edelleen turvallisuudentunnetta, vakuutella etten pahastuisi, päinvastoin, jos hän joskus suostuisi fantasiani näyttelemiseen todeksi. Turvallisuudentunne on naisille tärkeintä.
Toinen pointti minkä hän sanoi: mitä jos hän alkaakin pitää jonkun toisen/toisten kanssa olemisesta liikaa ja jopa jättäisi liittomme sen takia? Tämä ajatus sinänsä on kiinnostava ja kiihottava: sehän impliittisesti sisältää sen että hän mahdollisesti kovastikin haluaisi muita! Mutta turvallisuushakuisuus estää sen. Eli minun nyt vain täytyy jollain tavoin vakuutella vaimoni että on puolestani täysin OK hänen vapauttaa sisäinen seikkailijansa ja päästää itsensä valloilleen toiselle/toisille miehille. Ehkä se tästä vielä...
Vierailija kirjoitti:
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v*ttu, olet sairas!
Ei kiesus mitä ahdasmielisiä lestoja koko lanka täynnä! Ja nykyään sentään suvaitaan homoja ja transujakin. Ja minä kun kerron hyvin yleisestä miesten fantasiasta niin täällä tyrmätään ja alapeukutetaan. Onko miesten seksuaalisuus jotenkin nykyään tabu ja lähtökohtaisesti väärin? Itseäni kiihottaisi aivan hirveästi jos vaimoni sopisi treffit jonkun toisen miehen kanssa. Koko prosessi puheista, valmistautumisesta, laittautumisesta, vaatteista, odotuksesta ja vaimon kotiin paluusta. Huh! Anteeksi että olen olemassa. Suuressa maailmassa on tästä kiinnostuneille omia klubejakin, jossa paridkunnat voivat yhdessä käydä "hoidatramassa" vaimon jollain valikoiduilla "sonneilla". Jännittävää!
No mene niihin klubeihin. Miksi sun vaimon pitäs alkaa jonku kusimulkun kans mihinkään? Saamaan tauteja ja tulehduksia?
Ja miten niin yleinen miesten haave, tosi marginaaliryhmän pervoilua on!!Hyvin yleinen pitkässä parisuhteessa olevien miesten seksifantasia. Todennäköisesti se liittyy haluun lisätä hieman epävarmuutta suhteeseen, jossa on jo tultu liiankin tutuiksi toisille. Tutkimustenkin mukaan mies mm. ejakuloi enemmän erossa olon jälkeen kun taas saa seksiä. Tämä vaimon vieraissa käynti siis saa testisteronin ja siittiötuotannon hyrräämään. Näin sen olen itselleni selittänyt.
No just. Selitä vaan ittelles, jätä meidät muut rauhaan noilta sekavilta jutuiltas.
Mitä ihmettä?? Jos langan aihe ei kiinnosta niin ei muuta kuin seuraavaan. Kukaan ei pakota täällä roikkumaan eikä nollapostaamaan.
Totta kait mustasukkaisuus tulee, mutta miten sen käsittelee.
Kun näkee miten vaimo nauttii tai ei nauti.
Ainakaan se ei taida onnistua seksi chateissä juttelemalla koska vastapuolta ei näe kuka se on. Ainakaan mun vaimolle ei sovi kuka tahansa. Mutta kun hän näkee kuka vastassa on niin.
Ainakin meillä kävi.
Eikä salailua se tuhoaa kaiken.
Miehenä ei sitten tarvi työntyä joka hetkeen, oman miehen aika löytyy kyllä.
Ei Opastusta mikä tekee vaimolle hyvää vaan antaa tapahtua.
Meillä löytyi sattumalta, se vaan tuli eteen, ja se oli menoa.
Muija oli Kimppana useammalle nuorelle miehelle.
Muutaman kerran mietin että olisko pitänyt mennä keskeyttämään niin kovaa vaimo valitti ja uus mies nous pukille vaikka vaimo ei selvinnyt edellisen orkun vyörystä.
Alku oli kyllä aika vaikeeta, epäilin että eipä tainneet pojat saada kullia muijan pilluun, vaan ei ne pikkuhousut kestäneet nuoria miehiä jotka olivat saaneet pillun tuoksun ja olivat härnätty nii että kullit oli kovana.
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin jo kerran vastatakin samantapaiseen kysymykseen mutta se jäi sensuuriin. Useimmiten tosiaan naiset ovat se jarrutteleva osapuoli tässä. Siksi miljoonaan kertaan netissä kysytty ja vastattu kysymys eräänlaiseen itsensä opastamiseen onkin "kuinka saisin vaimoni myöntymään aisankannatukseen?" Tuskin siihen mitään yksiselitteistä neuvoa onkaan. Mutta tosiaan, englanniksi tästä asiasta on miljoonittain keskustelua ja viestejä internetissä.
Tilanne itsellä: vaimo on periaatteellisen hyväksyntänsä asiaan antanut jo vuosia sitten. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut. Nyt taas kerran yritän taivutella, jankuttaa, painostaa vaimoa myöntymaan "edes minun tähteni" edes kerran kokeilemaan vierasta. Viikonloppuna asiasta puhuttiinkin taas pikku hiprakassa. Vaimo toi esiin pari mielenkiintoista pointtia: eniten hän pelkää minun reaktioitani sitten jos tämä asia oikeasti tapahtuisi. Kukaan ei sitä varmuudella voi sanoa vaikka olenkin yrittänyt vakuutella etten olisi mustasukkainen, pahalla tavalla. Tämä vaimon halu suojella minun egoani ja toisaalta liittoamme on kyllä viisautta häneltä, se täytyy myöntää. Yritän työstää edelleen turvallisuudentunnetta, vakuutella etten pahastuisi, päinvastoin, jos hän joskus suostuisi fantasiani näyttelemiseen todeksi. Turvallisuudentunne on naisille tärkeintä.
Toinen pointti minkä hän sanoi: mitä jos hän alkaakin pitää jonkun toisen/toisten kanssa olemisesta liikaa ja jopa jättäisi liittomme sen takia? Tämä ajatus sinänsä on kiinnostava ja kiihottava: sehän impliittisesti sisältää sen että hän mahdollisesti kovastikin haluaisi muita! Mutta turvallisuushakuisuus estää sen. Eli minun nyt vain täytyy jollain tavoin vakuutella vaimoni että on puolestani täysin OK hänen vapauttaa sisäinen seikkailijansa ja päästää itsensä valloilleen toiselle/toisille miehille. Ehkä se tästä vielä...
Kiitos vastauksesta. Mulla vaimona se "ongelma," etten koe fyysistä halua kuin miestäni kohtaan. Tylsää, mutta näin on. Mutta olen lähtökohtaisesti suostunut eri variaatioihin missä ajatuksen tasolla toinen mies. (kirjoittelin tuolla jo aikaisemmin). Ollaan tehty esim video missä minä olen yksin touhuamassa kaikenlaista ja puhumassa toiselle miehelle. Mies sitten editoi tästä videon käyttämällä oikeita pokevideoita missä näyttää, että olisin toisen kanssa. Ja kaikennäköistä muutakin ollaan keksitty.
Mua tuskin saisi suostuteltua kuitenkaan ihan oikeaan vieraaseen mieheen. Mutta tiedän, että fantasiasi ei ole ainutlaatuinen vaan melko yleinen.
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tossa semmonen ajatusvirhe että peilaat omia halujasi vaimon haluihin. Sua kiihottaa ajatus vaimosta joka vihdoin uskaltaa antautua muille miehille kiihkon vallassa. Ota huomioon ettei vaimollasi välttämättä ole minkäänlaisia intressejä antautua yhtään kellekään millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tossa semmonen ajatusvirhe että peilaat omia halujasi vaimon haluihin. Sua kiihottaa ajatus vaimosta joka vihdoin uskaltaa antautua muille miehille kiihkon vallassa. Ota huomioon ettei vaimollasi välttämättä ole minkäänlaisia intressejä antautua yhtään kellekään millään lailla.
Tiedostan kyllä että tämä on etupäässä oma fantasiani. Mutta on siinä vaimollekin jotain varattuna: vierasta munaa! -Seksiä mahdollisesti itseäni joillakin tavoin sängyssä parempien miesten kanssa. Vaimo onkin kertonut että kyllä hän seksistä sinänsä pitää ja ajatuksesta vieraasta miehestä, mutta pelkää muita seurauksia mitä siitä seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Mulla vaimona se "ongelma," etten koe fyysistä halua kuin miestäni kohtaan. Tylsää, mutta näin on. Mutta olen lähtökohtaisesti suostunut eri variaatioihin missä ajatuksen tasolla toinen mies. (kirjoittelin tuolla jo aikaisemmin). Ollaan tehty esim video missä minä olen yksin touhuamassa kaikenlaista ja puhumassa toiselle miehelle. Mies sitten editoi tästä videon käyttämällä oikeita pokevideoita missä näyttää, että olisin toisen kanssa. Ja kaikennäköistä muutakin ollaan keksitty.
Mua tuskin saisi suostuteltua kuitenkaan ihan oikeaan vieraaseen mieheen. Mutta tiedän, että fantasiasi ei ole ainutlaatuinen vaan melko yleinen.
Kiitos itsellesi! Olen ehdotellut kaikenlaisia mahdollisuuksia vaimolle miten se toisen miehen tapaaminen ja treffit voisivat toteutua. Kaikkiin hän suhtautuu jokseenkin penseästi. Ainoa mitä on tapahtunut on että jän antautui kerran vuosia sitten jonkun miespuolisen työkaverinsa suutelemaksi työpaikan pikkujouluissa jonnekin yökerhoon jonottaessa. Hän tekstasi asiasta minulle kotiin missä olin lapsenvahtina ja olin aivan täpinöissäni ja muna kovana. Mutta siihen se jäi. En edes rehellisesti sanottuna ole varma tapahtuiko tuota todella vai sepittikö vaimo tuon minun fantasiaani ruokkiakseen. Ja seksihalujani, ennen kotiutumistaan juhlista.
Olen ehdottanut mm.:
-netti-ilmoitusten selaamista tai jopa oman ilmoituksen tekoa.
-tinder-profiilien selaamista ja profiilin luontia
-liittymistä parinvaihtoryhmään (itse jäisin toiminnan ulkopuolelle. Olen tehnyt vaimolle selväksi että tarkoituksenani ja taka-ajatuksenani ei ole päästä itse panemaan vierasta naista)
-vaimon menemistä yksin tai tyttöporukassa yökerhoon tms. iskumestaan, vaikka vieraassa kaupungissa jos niikseen tulee
-tai ulkomailla rietastelua
-seksilomaa jonnekin naisten seksiturismikohteeseen, esim Gambiaan, Turkkiin tms.
-ulkomaista swinging/parinvaihtoklubi
-ulkomaista klubia, jonne pariskunnat voivat mennä panettamaan vaimon jollain klubin "kalustoon" kuuluvalla "sonnilla"
-vastaavan toteuttaminen Suomessa Villi-Iran kinkykartanon panoillassa
jne. jne. Mikään ei ainakaan toistaiseksi ole ottanut tuulta alleen. En silti ole vielä menwttänyt toivoani.
Ihmeellinen fantasia sulla. Mä oon yllättäny tyttöystävän panemasta vierasta. Voin kertoa kokemuksesta että ei kiihota pätkääkään.
Wannabecuck kirjoitti:
Tiedostan kyllä että tämä on etupäässä oma fantasiani. Mutta on siinä vaimollekin jotain varattuna: vierasta munaa! -Seksiä mahdollisesti itseäni joillakin tavoin sängyssä parempien miesten kanssa. Vaimo onkin kertonut että kyllä hän seksistä sinänsä pitää ja ajatuksesta vieraasta miehestä, mutta pelkää muita seurauksia mitä siitä seuraisi.
Tuskinpa siitä mitään hyvää seuraa jos vaimo tekee sen vain sinua miellyttääkseen.
Aika moni nainen tarvitsee aika paljon että voi saada nautinnon seksistä. Miksi löhteä panemaan vierasta jos tietää ettei voi edes nauttia? Nauttimiseen ja orgasmiin voi tarvita sitä että ihan oikeasti tykkää miehestä. Siis niin paljon ettei kyse ole enää mistään panemisesta vaan rakastelusta. Vaikka itse ajattelet ettet ole mustasukkainen, niin vainosi saattaa ymmärtää että jos joskus löytyy mies jonka kelpuuttaa niin hän voi ihastua mieheen pahastikin ja se ei tee hyvää teidän suhteelle.
Ihan eri asia on jos vaimo on swinger henkinen. Mutta juttujesi perusteella niin ei taida olla.
Miehenä saattaa olla hieman vaikea ymmärtää ettei nainen halua panna ihan ketä tahansa. Miehet ei välttämättä ole niin valikoivia. Minä ainakaan en tarvitse mitään tunteita naista kohtaan voidakseni panna häntä. Kyse ei ole ulkonäöstä tai munan koosta. Jos ei tunne vetoa miestä kohtaan niin ei tunne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen fantasia sulla. Mä oon yllättäny tyttöystävän panemasta vierasta. Voin kertoa kokemuksesta että ei kiihota pätkääkään.
Täysin eri asia kun se tehtäisiin minun aloitteestani ja minun tietäen. Ei se silloin ole pettämistä, joka onkin tuhoisaa parisuhteelle.
Ahdasmielistä on tuomita toisten mieltymykset tai nautinnonlähteet heti, jos ne poikkeavat omista. Etenkin silloin, kun niistä ei ole mitään uhkaa/haitta omalle elämällesi. Törkeää väittää, että se oma näkemys on ainoa oikea tapa, osoittaa ehkä myös hieman tylsää älykkyyden määrää. Tai sitten taitaa olla pikkutyttöjä ja -poikia tässä ketjussa enimmältään. Suurin pelko tuntuu olevan, että se oma rakaskin joskus salaa haaveilee muunlaisesta seksistä, kuin itse haluaa. Tai vaikka salaa masturboisi muita ihmisiä ajatellen, siitähän se mekkala vasta syntyisikin :)
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin eri asia kun se tehtäisiin minun aloitteestani ja minun tietäen. Ei se silloin ole pettämistä, joka onkin tuhoisaa parisuhteelle.
Olet täysin oikeassa, ettei se ole pettämistä jos se tehdään luvalla.
MUTTA yleensä ja useimmiten pareilla on tiukka sääntö joka kieltää ihastumisen. Sen on oltava vain seksiä. Mutta osaa naisista ei kiinnosta pätkääkään harrastaa seksiä ihmisen kanssa johon eivät ole ihastuneita.
Jos vaimosi kuullu jälkimmäiseen ryhmään, mikä on erittäin todennäköistä koska hän ole lämmennyt aiemmille ehdotuksillesi, niin ymmärrät varmaan että ihastuksen luota ei välttämättä enää tulla takaisin kotiin?
Kävin oman vaimon kanssa keskustelun missä sanoin ettei minua haittaisi jos hän joskus panisi jotain toista miestä. Hän teki asian hyvin selväksi: Hän ei menisi ikinä sänkyyn miehen kanssa johon ei olisi niin ihastunut, että haluaisi häntä seksuaalisesti. Se taas vaatii vahvaa henkistä yhteyttä mihin ei ulkoiset seikat lopulta vaikuta lainkaan. Toki naisen mielestä joku mies voi näyttää kuumalta, mutta ei se tarkoita että nainen haluaisi harrastaa seksiä sen miehen kanssa. Sen sijaan henkinen yhteys ja sitä kautta syntynyt ihastus voi olla naisesta todella kuumaa. Mutta siitä ihastuksesta ei enää välttämättä palata takaisin oman miehen luokse.
Jos asia on sinulle todella tärkeä, niin yksi konsti toimii varmasti: erotkaa. Jossain vaiheessa vaimosi löytää toisen miehen ja harrastaa hänen kansaan seksiä ja sitten voit yrittää vongata häntä takaisin. Mutta helpommalla pääset jos etsit itsellesi Swinger henkisen naisen, joka itse tykkää paneskella satunnaisia miehiä.
Ymmärrän kyllä jos muuten parisuhde on hyvä, niin ei halua erota, mutta veikkaan että vaimoa alkaa jossain vaiheessa ahdistamaan sinun painostus.
Vaikka nainen sinkkuna paneskelisi satunnaisia miehiä, niin kun pääsee kunnon parisuhteeseen, niin kiinnostus satunnaisia miehiä kohtaan katoaa täysin. Hyvä parisuhdeseksi on todella paljon parempaa kuin satunnaiset panot jotka saattaa olla ihan mitä tahansa.
Siitä taas pääsee aiheeseen: Todenäköisyys löytää sopiva mies on aika pieni. Otat jonkun random tyypin Tinderistä jolla on isot puheet ja lopulta onkin: kaksi työntöä ja moido. Siinä jää vaimolle aika paska maku suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, ettei se ole pettämistä jos se tehdään luvalla.
MUTTA yleensä ja useimmiten pareilla on tiukka sääntö joka kieltää ihastumisen. Sen on oltava vain seksiä. Mutta osaa naisista ei kiinnosta pätkääkään harrastaa seksiä ihmisen kanssa johon eivät ole ihastuneita.
Jos vaimosi kuullu jälkimmäiseen ryhmään, mikä on erittäin todennäköistä koska hän ole lämmennyt aiemmille ehdotuksillesi, niin ymmärrät varmaan että ihastuksen luota ei välttämättä enää tulla takaisin kotiin?
Kävin oman vaimon kanssa keskustelun missä sanoin ettei minua haittaisi jos hän joskus panisi jotain toista miestä. Hän teki asian hyvin selväksi: Hän ei menisi ikinä sänkyyn miehen kanssa johon ei olisi niin ihastunut, että haluaisi häntä seksuaalisesti. Se taas vaatii vahvaa henkistä yhteyttä mihin ei ulkoiset seikat lopulta vaikuta lainkaan. Toki naisen mielestä joku mies voi näyttää kuumalta, mutta ei se tarkoita että nainen haluaisi harrastaa seksiä sen miehen kanssa. Sen sijaan henkinen yhteys ja sitä kautta syntynyt ihastus voi olla naisesta todella kuumaa. Mutta siitä ihastuksesta ei enää välttämättä palata takaisin oman miehen luokse.
Jos asia on sinulle todella tärkeä, niin yksi konsti toimii varmasti: erotkaa. Jossain vaiheessa vaimosi löytää toisen miehen ja harrastaa hänen kansaan seksiä ja sitten voit yrittää vongata häntä takaisin. Mutta helpommalla pääset jos etsit itsellesi Swinger henkisen naisen, joka itse tykkää paneskella satunnaisia miehiä.
Ymmärrän kyllä jos muuten parisuhde on hyvä, niin ei halua erota, mutta veikkaan että vaimoa alkaa jossain vaiheessa ahdistamaan sinun painostus.
Vaikka nainen sinkkuna paneskelisi satunnaisia miehiä, niin kun pääsee kunnon parisuhteeseen, niin kiinnostus satunnaisia miehiä kohtaan katoaa täysin. Hyvä parisuhdeseksi on todella paljon parempaa kuin satunnaiset panot jotka saattaa olla ihan mitä tahansa.
Siitä taas pääsee aiheeseen: Todenäköisyys löytää sopiva mies on aika pieni. Otat jonkun random tyypin Tinderistä jolla on isot puheet ja lopulta onkin: kaksi työntöä ja moido. Siinä jää vaimolle aika paska maku suuhun.
En aivan allekirjoita tätä että nainen voi harrastaa seksiä vain ihastuksensa/rakkautensa kohteen kanssa. Seksi on kuitenkin oikeastaan varsin erilainen toiminto kuin hellä hyväily, suutelu, rakastelu. Ne ovat kaksi eri asiaa ja maailamn sivu ovat pettäjänaisetkin osanneet erittaa nämä kaksi asiaa. Kaiken "pinnan" alla naisissakin on halu nussia ja saada siitä valtavaa mielihyvää. Se, että siinä päällä on pelkoja, häpeää, ja muuta, ei tätä perimmäistä asiaa muuta.
Uskonkin, että lopulta jopa saan vaimon suostumaan seksiseikkailuun jonkun kolmannen pyörän kanssa. Hän on, me molemmat olemme, seksuaalisia olentoja ja vaimo on kertonut toivovansa enenmmän seksiä kuin minulta saakaan. Tämä kaikki vaatii vain minulta aikaa ja paneutumista. Ilman sitä palataan vanhaan avioseksiin. Ja voitaisiin palata senkin jälkeen kun vaimo olisi edes kerran antanut tälle mahdollisuuden.
Tuo mitä sanoit että meidän pitäisi erota ja minun etsiä itselleni parinvaihdosta ym. kiinnostunut nainen: en usko tähän. Nimittäin kukas sen aisankannatusfantasian tai parinvaihdon 99%:ssa vaimolle esittelee? Aina se on mies, joka tätä ehdottaa tai lähtee puskemaan, naiset ovat ensisijaisesti yksiavioisia ja haluavat varjella liittoaan. Osasta vaimoista vaan voi tulla niitä "kuumiavaimoja", engl. hotwife, joka panee myös muita. Mutta kaikki he ovat aloittaneet yksiavioisesta suhteesta, mies on eaitellyt asian vaimolleen ja osa vaimoista on, enemmän tai vähemmän epäröiden, suostunut ehdotukseen. Osa jopa pitää siitä!
No just. Selitä vaan ittelles, jätä meidät muut rauhaan noilta sekavilta jutuiltas.