Miten saada vaimo innostumaan vieraissa käynnistä
Minulla on fantasia jossa vaimo käy vieraan miehen pantavana ensin ja sitten minä pääsen jälkiliukkaille. Todella kiihottavaa, vetoaa luolamiesvaistoihin ja voisi tuoda uutta kipinääbpitkään liittoon. Tämä on yksi miesten yleisimmistä seksifantasioista ja lähes yhtä usein kysytään miten vaimon saisi siihen suostumaan. Jos paikallaolijoilla on kokemusta niin kertokaa! Kiiitos!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
^ Sinun kannattaa tutustua suomen Swinger piireihin. Sieltä löydät naisia jotka ovat siitä kiinostuneita.
Harvassa on naiset jotka saa orgasmeja miehen kanssa ilman tunteita. Jos ola vaimosi olisi sellainen niin miksi ihmeessä hän ei olisi suostunut sinun ehdotuksiisi? Kannattaa muistaa ettei vaimosi välttämättä kerro sinulle kaikkea ja saattaa esittää kiinnostunutta vain miellyttääkseen sinua.
Lue ketju alusta. Vaimoa pelottaa, kuten useimpia vaimoja joille tämä esitellään. Se ei silti tarkoita ettei hän voisi nauttia siitä jos tämä joskus tapahtuisi.
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas paskaäijä, yök!
Ihan vaan tiedoksi että on miesten yleisimpiä seksifantasioita.
Ei todellakaan ole.
Vaimo innostuu joka kerta, kun olen käynyt vieraissa. Voisi se kyllä joskus ottaa rauhallisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas paskaäijä, yök!
Ihan vaan tiedoksi että on miesten yleisimpiä seksifantasioita.
Ei todellakaan ole.
No kyllä on.
Minä voisin näyttää vaimollesi mallia vieraissa käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua estää vieraisiin menemästä?
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Wannabecuck kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.
OK. Kiitos kontribuutiostasi keskusteluun.
Miksei kysytä koskaan miten saada mies pettämään? Hah hah hahhhhaaaa nehän osaa sen jo liian hyvin!!
Vierailija kirjoitti:
Miksei kysytä koskaan miten saada mies pettämään? Hah hah hahhhhaaaa nehän osaa sen jo liian hyvin!!
Missä luuraa naiset jotka haluaa miehen panevan toista naista?
Monet täällä kommentoivat eivät ymmärrä tätä fantasiaa ja sen dynamiikkaa oikeastaan mitenkään. Kannattaa kuunnella keys and anklets -podcastia. Siinä avataan aika perusteellisesti, mistä hommassa kyse. Äärimuodossaan tässä elämäntavassa naisesta tehdään mies, perinteiset seksuaaliroolit käännetään täysin ympäri ja miestä vielä nöyryytetään. Se ei ole kaikille, mutta jotkut nauttivat.
Minusta naisena kannattaisi lähteä lähestymään tätä fantasiana, jota ei ehkä kannata toteuttaa irl. Ei ainakaan, jos molemmat ei ole 100 % mukana omasta vapaasta halusta.
Itse voisin naisena nähdä ihan ok toteuttaa tuo siten kuin joku aikaisempi nainen kertoi: hän kuvaili miehelle, mitä hän "oli tehnyt vieraan miehen kanssa". Mikä ettei voisi jopa lavastaa tilanteen että lähtee vieraan kanssa hotellihuoneeseen, valmistautuu pukeutumalla jne. Oma mies voisi tulla siten sinne hotelliin myöhemmin ja siellä voisi sitten on sen näköistä että nussittu on juu.
Kun oma fantasiani naiseni ei ole tämmöinen aisurimies, niin irl en fantasiaa toteuttaisi. Mutta leikkinä yo tapaan voisi onnistua.
Miesstadista kirjoitti:
Monet täällä kommentoivat eivät ymmärrä tätä fantasiaa ja sen dynamiikkaa oikeastaan mitenkään. Kannattaa kuunnella keys and anklets -podcastia. Siinä avataan aika perusteellisesti, mistä hommassa kyse. Äärimuodossaan tässä elämäntavassa naisesta tehdään mies, perinteiset seksuaaliroolit käännetään täysin ympäri ja miestä vielä nöyryytetään. Se ei ole kaikille, mutta jotkut nauttivat.
Tämä Keys and anklets-podcast on tuttu. Vieraat siinä ovat varsin "pitkälle edistyneitä", hardcore aisankannattajattaria. Monet mm. eksklusiivisesti panevat vain muita miehiä, usein isoja mustia kyrpiä, ja oma mies jää varsin vähäiseen osaan seksin saralla. Näin pitkälle menevä järjestely olisi itselleni liikaa. Podcastissa tehdäänkin ero "cuckin", jona on varsin tahdoton oman vaimonsa, cuckoldressin, mielihalujen tukija, ja "hotwifen" ja hänen miehensä välille. Eli cuckoldress tekee käytännössä mitä lystää ja cuck vain seurailee sivusta ja tukee, ja hotwife taas rajaa muiden panemisen lähinnä swinger-tilaisuuksiin ym. Hänen miehensä säilyttää siis suhteessa dominoivan roolin ja panettaa vaimoaan muilla omaksi mielihyväkseen. Onhan hotwifelle siinäkin tietysti jotain hänellekin.
En edes usko että tuollainen miehen ulkoistaminen passiiviseen cuckin rooliin voisi pidemmän päälle toimia. Mutta hotwifeilu voisi tulla kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei menisi vieraisiin, jos naiset eivät huorailisi.
Kukahan se syypää siis todellisuudessa onkaan vieraissa käymiseen ja vieläpä niin miesten kuin naistenkin?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä luuraa naiset jotka haluaa miehen panevan toista naista?
Minä olen yksi niistä. Tästä asiasta on tosi vaikea puhua kenellekään ns. skenen ulkopuolella, koska kommentit on aika karmeita. Kysehän tosiaan ei ole pettämisestä.
Meillä puhutaan seksin aikana välillä miehen existä tai fantasioidaan siitä, miten mies harrastaisi seksiä jonkun tietyn ihmisen kanssa ja mitä he tekisivät. Ikinä ei kyllä kuvitella, että sellaista olisi jo tapahtunut. En usko, että saisin mitään irti sellaisesta roolileikkiskenaariosta mitä joissain aiemmissa viesteissä ehdotettiin ap:lle, mutta jos joku on vähän enemmän roolileikkeihin kallellaan kuin minä, niin se voisi olla hyväkin keino toteuttaa tätä puolta, jos kumppani ei ole kiinnostunut ihan oikeasti kokeilemaan.
Mieheni ei ole kiinnostunut tästä, mutta ei toisaalta ole myöskään sulkenut asiaa täysin pois, jos joskus sattuisikin tulemaan kohdalle ihminen, jonka kanssa homma natsaisi. Säännöt on sellaisenkin tilanteen osalta jo ennakolta keskusteltu. Lähimpänä "ihan oikeaa" on ollut se, kun miehen entisessä työpaikassa eräs työkaveri flirttaili aika avoimesti ja pikkujouluissa ehdotteli jo varsin suorasukaisesti jatkoille siirtymistä. Mies ei kuitenkaan ollut kiinnostunut kyseisestä naisesta, joten asia ei edennyt sen pidemmälle.
Tuokin ihan minimaalisen pieni tapahtuma - tai siis eihän mitään oikeasti edes tapahtunut - on toiminut polttoaineena tosi monille fantasioille.
Sympatiaa ap:lle, samassa veneessä ollaan!
^ Minä kyllä miehenä lähtisin tuohon mukaan JOS se olisi naisen fantasia ja nainen saisi siitä kiksejä. Vaikka olen jo 47v niin minua tullaan edelleen iskemään baareissa/klubeilla. Pettäminen ei kiinnosta, kun kotona saa tyydyttävää seksiä.
Riippuu tietenkin miehestä kuinka helppoa edes on löytää seksiseuraa. Jotkut ei saa vaikla kuinka yrittävät.
Jos naiseni ehdottaisi miestä kolmanneksi pyöräksi, niin alustavasti ei varmaan haittaisi että joku muukin panee naistani. Mutta tilanne jossa kävisi panemassa jotain toista olisi seuraus suhteesta eikä pelkästä seksistä.
Meillä lähti mieheni toiveesta, pitkään oli vain puheissa ja totuttelin ajatukseen. Aluksi vähän paljastelua, tissien 'vilauttelua' miehen ystäville ja baareissa jne. Sitten virittelimme tapamista netin kautta ja lopulta tapasimme ihan livenä. Jännitti kaikki, mutta ihmeen luonnollisesti sitten eteni. Seksi on ollut todella kiihkeää ja jotenkin paljon vapautuneempaa kun välilllä mukana on apumies. Ihanaa olla kahden tai useammankin miehen himojen kohteena, kun tietää että oma mieskin siitä aidosti kiihottuu.
N43
Omalla avovaimolla myös samanlaisia ajatuksia. Toisaalta häntä kiinnostaisi iso lihaksikas bull joka panisi häntä ja sanoi että varmasti nauttisi tästä, mutta samalla pelkää että tulee tunteita vieraita kohtaan joka voisi aiheuttaa ongelmia meidän suhteelle.
Monellako palstan naisella on lupa nauttia vieraasta yksin tai yhdessä miehen kanssa?
Käytätkö lupaa miten usein ja miten on vaikuttanut omaan suhteeseen?
^ Sinun kannattaa tutustua suomen Swinger piireihin. Sieltä löydät naisia jotka ovat siitä kiinostuneita.
Harvassa on naiset jotka saa orgasmeja miehen kanssa ilman tunteita. Jos ola vaimosi olisi sellainen niin miksi ihmeessä hän ei olisi suostunut sinun ehdotuksiisi? Kannattaa muistaa ettei vaimosi välttämättä kerro sinulle kaikkea ja saattaa esittää kiinnostunutta vain miellyttääkseen sinua.