Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimo innostumaan vieraissa käynnistä

Wannqbecuck
12.04.2021 |

Minulla on fantasia jossa vaimo käy vieraan miehen pantavana ensin ja sitten minä pääsen jälkiliukkaille. Todella kiihottavaa, vetoaa luolamiesvaistoihin ja voisi tuoda uutta kipinääbpitkään liittoon. Tämä on yksi miesten yleisimmistä seksifantasioista ja lähes yhtä usein kysytään miten vaimon saisi siihen suostumaan. Jos paikallaolijoilla on kokemusta niin kertokaa! Kiiitos!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sä vaimoa puhumalla innostumaan saat. Jos se on hänen juttunsa niin hyvä, mutta jos ei niin ei sun auta kuin jatkaa haaveilua muna kädessä. Älä painosta. Kaikki eivät tykkää samoista asioista.

Vierailija
2/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata iso kaljamaha ja kaljuunnu, niin kyllä alkaa vaimoa vieraissa käynti kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä muna solmuun ja murise yksinäs nurkassa, sairas sekoboltsi!🤮

Vierailija
4/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sä vaimoa puhumalla innostumaan saat. Jos se on hänen juttunsa niin hyvä, mutta jos ei niin ei sun auta kuin jatkaa haaveilua muna kädessä. Älä painosta. Kaikki eivät tykkää samoista asioista.

Just nii, muna kädessä.

Jos toi oikeesti tapahtuisi, niin olisit huuman jälkeen mustasukkaisuudesta kipeää ja nimittelisit naistasi huoraksi.

Näin veikkaan.

Et kestäis todellisuutta, että sä olisitkin kakkonen.

Vierailija
5/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
6/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku kinky? Paneta ittees, miks vaimon pitäs tehdä likaset hommat?

Vierailija
7/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole luonnnostaan kipinää, niin ero. Ei vaimo halua tuollaista.

Vierailija
8/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas paskaäijä, yök!

Vierailija
9/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luolamiesmäistä siinä on, että on aisankannattaja?

Vierailija
10/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele... mikä pervo! Toivottavasti vaimos lähtee ja löytää tervepäisen miehen.

Vierailija
11/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas paskaäijä, yök!

Ihan vaan tiedoksi että on miesten yleisimpiä seksifantasioita.

Vierailija
12/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaddiktin toiveita. Ei jatkoon!!!

Vierailija
13/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tuota ilman vieraissa käymistä. Selostan sek*sin aikana mitä tein toisen miehen kanssa ja kuvailen hyvin yksityiskohtaisesti mitä tapahtui ja kuinka kiihottavaa se oli. Saatan myös miestäni kutsua sängyssä toisella nimellä.

Tämä on siis miehen fantasia, ei minun, mutta tietenkin suostun tähän. Ei vaadi paljon minulta. Mutta aika normaali fantasia, ei mun mielestä mitään yök juttua. Mutta vieraisiin en itse suostu, eikä mies sitä edes pyydä.

Vierailija
14/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabecuck kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas paskaäijä, yök!

Ihan vaan tiedoksi: katso muutakin kun nettipor.... ja lue muutakin kun nakke nakuttajaa.

Vierailija
15/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään tuota ilman vieraissa käymistä. Selostan sek*sin aikana mitä tein toisen miehen kanssa ja kuvailen hyvin yksityiskohtaisesti mitä tapahtui ja kuinka kiihottavaa se oli. Saatan myös miestäni kutsua sängyssä toisella nimellä.

Tämä on siis miehen fantasia, ei minun, mutta tietenkin suostun tähän. Ei vaadi paljon minulta. Mutta aika normaali fantasia, ei mun mielestä mitään yök juttua. Mutta vieraisiin en itse suostu, eikä mies sitä edes pyydä.

Joo joo ap! Seli seli, mee hoitoon.

Vierailija
16/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabecuck kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas paskaäijä, yök!

Tuollaisilla hokemilla ihmiset yrittävät normalisoida jotain perverssiä mielitekoaan.

Vierailija
17/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule suosittelen jonkun nettipätkän katsomista. Sellainen, jossa joku muu toteuttaa tuota siinä. Jätä asia sille asteelle.

Vierailija
18/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole ap vaan ihan tavallinen keski-ikää lähestyvä nainen. Ihmettelen vain suuresti näitä ahdasmielisiä kommentteja täällä.

Vierailija
19/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole ap vaan ihan tavallinen keski-ikää lähestyvä nainen. Ihmettelen vain suuresti näitä ahdasmielisiä kommentteja täällä.

Niin minäkin. Tuliko ihmisille oikeasti yllärinä, että aika villitkin fantasiat on tosi yleisiä, eikä niissä ole mitään väärää.

1

Vierailija
20/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sekin on jo ahdasmielistä, kun ei vieraissa käyminen kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme