Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimo innostumaan vieraissa käynnistä

Wannqbecuck
12.04.2021 |

Minulla on fantasia jossa vaimo käy vieraan miehen pantavana ensin ja sitten minä pääsen jälkiliukkaille. Todella kiihottavaa, vetoaa luolamiesvaistoihin ja voisi tuoda uutta kipinääbpitkään liittoon. Tämä on yksi miesten yleisimmistä seksifantasioista ja lähes yhtä usein kysytään miten vaimon saisi siihen suostumaan. Jos paikallaolijoilla on kokemusta niin kertokaa! Kiiitos!

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teema kiinnostaa, niin ourhotwives-sivut ovat hyvät.

Vierailija
82/90 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naiselle että häntä odottaa niin mehukas mies että saa naiselle sellaisen orgasmin että spermat lentää silmistä ulos ja voi että!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

quarter breaker sokingille santeri kirjoitti:

Sano naiselle että häntä odottaa niin mehukas mies että saa naiselle sellaisen orgasmin että spermat lentää silmistä ulos ja voi että![/quote

]  QUARTER BREAKER SOKING SANTERILLE TÄHTÄH!!!

Vierailija
84/90 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu takana ja keskustelua asiasta useampaan otteeseen. Vaimo taitaa olla nyt messissä! Mulla on nyt lupa haeskella ilmoituksista hänelle potentiaalisia sonneja. Se taitaa olla menoa nyt! Jes!

Vierailija
85/90 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan odotellaan koska vastaat itsellesi

Vierailija
86/90 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitenkään. Sattuukin parempi rakastaja ja jäät lehdellä soittelemaan. Tai no tietysti sen ansaitsetkin kun sunhan tää on ideakin. Jotkut unelmat on parempia unelmina.

Vierailija
87/90 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään saa pakottaa, vaikka joku kyllä pakottamisesta nauttiikin.

Meillä puhuttiin useinkin intohimoisten rakastelujen jälkeen, vieraasta ja vieraan miehen, tai paremminkin miehet valitsi vaimo itse.

Sen verran että vaimo ei yksin suostunut, vaan minun oli pakko olla mukana ja katsoa.

Vierailija
88/90 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään saa pakottaa, vaikka joku kyllä pakottamisesta nauttiikin.

Meillä puhuttiin useinkin intohimoisten rakastelujen jälkeen, vieraasta ja vieraan miehen, tai paremminkin miehet valitsi vaimo itse.

Sen verran että vaimo ei yksin suostunut, vaan minun oli pakko olla mukana ja katsoa.

Kaikista parasta on kuin antaa vaimon yksin hakea miestä niin että ei tarvitse itse katsoa vierestä mutta antaa silti 100% tuen vaimolle.

Vierailija
89/90 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut montakin vaimoa houkuteltua, mutta luulen etteivät heidän miehensä arvosta sitä.

Vierailija
90/90 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 54vuotias vaimo  annan sen käydä vieraissa aina kun sitä haluaa mua kyllä kiihottaa kovasti oisko miehiä ketä kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi