Miten saada vaimo innostumaan vieraissa käynnistä
Minulla on fantasia jossa vaimo käy vieraan miehen pantavana ensin ja sitten minä pääsen jälkiliukkaille. Todella kiihottavaa, vetoaa luolamiesvaistoihin ja voisi tuoda uutta kipinääbpitkään liittoon. Tämä on yksi miesten yleisimmistä seksifantasioista ja lähes yhtä usein kysytään miten vaimon saisi siihen suostumaan. Jos paikallaolijoilla on kokemusta niin kertokaa! Kiiitos!
Kommentit (90)
Sano naiselle että häntä odottaa niin mehukas mies että saa naiselle sellaisen orgasmin että spermat lentää silmistä ulos ja voi että!
quarter breaker sokingille santeri kirjoitti:
Sano naiselle että häntä odottaa niin mehukas mies että saa naiselle sellaisen orgasmin että spermat lentää silmistä ulos ja voi että![/quote
] QUARTER BREAKER SOKING SANTERILLE TÄHTÄH!!!
Viikonloppu takana ja keskustelua asiasta useampaan otteeseen. Vaimo taitaa olla nyt messissä! Mulla on nyt lupa haeskella ilmoituksista hänelle potentiaalisia sonneja. Se taitaa olla menoa nyt! Jes!
Nyt vaan odotellaan koska vastaat itsellesi
Toivottavasti ei mitenkään. Sattuukin parempi rakastaja ja jäät lehdellä soittelemaan. Tai no tietysti sen ansaitsetkin kun sunhan tää on ideakin. Jotkut unelmat on parempia unelmina.
Ei ketään saa pakottaa, vaikka joku kyllä pakottamisesta nauttiikin.
Meillä puhuttiin useinkin intohimoisten rakastelujen jälkeen, vieraasta ja vieraan miehen, tai paremminkin miehet valitsi vaimo itse.
Sen verran että vaimo ei yksin suostunut, vaan minun oli pakko olla mukana ja katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään saa pakottaa, vaikka joku kyllä pakottamisesta nauttiikin.
Meillä puhuttiin useinkin intohimoisten rakastelujen jälkeen, vieraasta ja vieraan miehen, tai paremminkin miehet valitsi vaimo itse.
Sen verran että vaimo ei yksin suostunut, vaan minun oli pakko olla mukana ja katsoa.
Kaikista parasta on kuin antaa vaimon yksin hakea miestä niin että ei tarvitse itse katsoa vierestä mutta antaa silti 100% tuen vaimolle.
Minä olen saanut montakin vaimoa houkuteltua, mutta luulen etteivät heidän miehensä arvosta sitä.
Mulla 54vuotias vaimo annan sen käydä vieraissa aina kun sitä haluaa mua kyllä kiihottaa kovasti oisko miehiä ketä kiinnostaa
Jos teema kiinnostaa, niin ourhotwives-sivut ovat hyvät.