Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimo innostumaan vieraissa käynnistä

Wannqbecuck
12.04.2021 |

Minulla on fantasia jossa vaimo käy vieraan miehen pantavana ensin ja sitten minä pääsen jälkiliukkaille. Todella kiihottavaa, vetoaa luolamiesvaistoihin ja voisi tuoda uutta kipinääbpitkään liittoon. Tämä on yksi miesten yleisimmistä seksifantasioista ja lähes yhtä usein kysytään miten vaimon saisi siihen suostumaan. Jos paikallaolijoilla on kokemusta niin kertokaa! Kiiitos!

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään tuota ilman vieraissa käymistä. Selostan sek*sin aikana mitä tein toisen miehen kanssa ja kuvailen hyvin yksityiskohtaisesti mitä tapahtui ja kuinka kiihottavaa se oli. Saatan myös miestäni kutsua sängyssä toisella nimellä.

Tämä on siis miehen fantasia, ei minun, mutta tietenkin suostun tähän. Ei vaadi paljon minulta. Mutta aika normaali fantasia, ei mun mielestä mitään yök juttua. Mutta vieraisiin en itse suostu, eikä mies sitä edes pyydä.

Joo joo ap! Seli seli, mee hoitoon.

No en ole ap vaan ihan tavallinen keski-ikää lähestyvä nainen. Ihmettelen vain suuresti näitä ahdasmielisiä kommentteja täällä.

Ai sekin on jo ahdasmielistä, kun ei vieraissa käyminen kiinnosta.

Ei, vaan se että solvaa toista jota se kiinnostaa. Ei sun ole mikään pakko toteuttaa toisten fantasioita.

1

Vierailija
22/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu, olet sairas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohan noita jokka ettii kolmen pekkaa.

Turha noista palstan rätti-naukkarisista

on mitään välittää, aina äänessä silloin

kuin ei aihe käykkään itselle.

MItään vikaa ei tietenkään ole paitsi

kaavamaisuus itselle oudoissa tilanteissa.

Ohan noita kaikenlaisia fetissejä, mm

90% naisista toivoo että mies ottaisi joskus

kunnolla tai jopa raiskaisi.

Aika laittia tuo tuommonen toinen

ukko makkarissa-fetissi

Vierailija
24/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään tuota ilman vieraissa käymistä. Selostan sek*sin aikana mitä tein toisen miehen kanssa ja kuvailen hyvin yksityiskohtaisesti mitä tapahtui ja kuinka kiihottavaa se oli. Saatan myös miestäni kutsua sängyssä toisella nimellä.

Tämä on siis miehen fantasia, ei minun, mutta tietenkin suostun tähän. Ei vaadi paljon minulta. Mutta aika normaali fantasia, ei mun mielestä mitään yök juttua. Mutta vieraisiin en itse suostu, eikä mies sitä edes pyydä.

No en ole ap vaan ihan tavallinen keski-ikää lähestyvä nainen. Ihmettelen vain suuresti näitä ahdasmielisiä kommentteja täällä.

Ai sekin on jo ahdasmielistä, kun ei vieraissa käyminen kiinnosta.

Ei, vaan se että solvaa toista jota se kiinnostaa. Ei sun ole mikään pakko toteuttaa toisten fantasioita.

1

Muakin ihmetyttää, eikö ihmiset oikeasti tiedä, että joillain on fantasioita. Monesti ne myös piristää s-elämää. Täältäkin saa lukea monia ketjuja miehen/naisen haluttomuudesta. Fantasioissa ei ole mitään pahaa ja niihin ei ole pakko suostua. Ap:n fantasia on jo aika hc, mihin en itse suostuisi, mutta ilman vieraissa käymistä voisin toteuttaa eri variaatioin.

Monet käyvät muuten vieraissa ihan ilman lupaakin...

Mutta suosittelen kyllä fantasioimaan ja puhumaan niistä avoimesti puolison kanssa. Voitte jopa yllättyä kun se haluton puoliso piristyykin. Ei mulla muuta.

Vierailija
25/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v*ttu, olet sairas!

Ei kiesus mitä ahdasmielisiä lestoja koko lanka täynnä! Ja nykyään sentään suvaitaan homoja ja transujakin. Ja minä kun kerron hyvin yleisestä miesten fantasiasta niin täällä tyrmätään ja alapeukutetaan. Onko miesten seksuaalisuus jotenkin nykyään tabu ja lähtökohtaisesti väärin? Itseäni kiihottaisi aivan hirveästi jos vaimoni sopisi treffit jonkun toisen miehen kanssa. Koko prosessi puheista, valmistautumisesta, laittautumisesta, vaatteista, odotuksesta ja vaimon kotiin paluusta. Huh! Anteeksi että olen olemassa. Suuressa maailmassa on tästä kiinnostuneille omia klubejakin, jossa paridkunnat voivat yhdessä käydä "hoidatramassa" vaimon jollain valikoiduilla "sonneilla". Jännittävää!

Vierailija
26/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne nyt vaan kokoontuu tietynlainen pohjasakka joka ei ymmärrä saatikka tiedä mistään mitään.

Vierailija
27/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sä vaimoa puhumalla innostumaan saat. Jos se on hänen juttunsa niin hyvä, mutta jos ei niin ei sun auta kuin jatkaa haaveilua muna kädessä. Älä painosta. Kaikki eivät tykkää samoista asioista.

Just nii, muna kädessä.

Jos toi oikeesti tapahtuisi, niin olisit huuman jälkeen mustasukkaisuudesta kipeää ja nimittelisit naistasi huoraksi.

Näin veikkaan.

Et kestäis todellisuutta, että sä olisitkin kakkonen.

Veikkaat, et tiedä miten ap kokisi.

Vierailija
28/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä ihmettelen näitä por.. esikuvien toteuttajien avopersei... kommentteja!! Por... maailman kanssa elämäänsä elävien sekopäisyyttä!

Vierailija
29/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä minäkin fantasioin että nainen vetelisi strapilla mua anukseen tai vielä parempi jos joku oikein kaunis shemale. Mutta haaveiluksi taitaa jäädä.....

Vierailija
30/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laappe kirjoitti:

ukko makkarissa-fetissi

Joopa joo, laittia aluks, haartia loppujen lopuks! Nää kinky-äijät on nii addikteja, ettei niille pian riitä mikään!

Vierailija
31/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla takaapäin-asentokin perverssiä.

Tuo munan laittaminen solmuun kyllä huvittaa:

Estetäänkö sillä ei-toivotus-perimän

leviäminen vai miksi niin kehotetaan monestikkin

tekemään.

https://www.etsy.com/listing/840287955/airdryclay-twisted-tied-penis-kn…

Vierailija
32/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sä vaimoa puhumalla innostumaan saat. Jos se on hänen juttunsa niin hyvä, mutta jos ei niin ei sun auta kuin jatkaa haaveilua muna kädessä. Älä painosta. Kaikki eivät tykkää samoista asioista.

Just nii, muna kädessä.

Jos toi oikeesti tapahtuisi, niin olisit huuman jälkeen mustasukkaisuudesta kipeää ja nimittelisit naistasi huoraksi. Ja näin tapahtui.sekä ero.mutta hyvä niin. N52v

Näin veikkaan.

Et kestäis todellisuutta, että sä olisitkin kakkonen.

Vierailija
33/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabecuck kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v*ttu, olet sairas!

Ei kiesus mitä ahdasmielisiä lestoja koko lanka täynnä! Ja nykyään sentään suvaitaan homoja ja transujakin. Ja minä kun kerron hyvin yleisestä miesten fantasiasta niin täällä tyrmätään ja alapeukutetaan. Onko miesten seksuaalisuus jotenkin nykyään tabu ja lähtökohtaisesti väärin? Itseäni kiihottaisi aivan hirveästi jos vaimoni sopisi treffit jonkun toisen miehen kanssa. Koko prosessi puheista, valmistautumisesta, laittautumisesta, vaatteista, odotuksesta ja vaimon kotiin paluusta. Huh! Anteeksi että olen olemassa. Suuressa maailmassa on tästä kiinnostuneille omia klubejakin, jossa paridkunnat voivat yhdessä käydä "hoidatramassa" vaimon jollain valikoiduilla "sonneilla". Jännittävää!

No mene niihin klubeihin. Miksi sun vaimon pitäs alkaa jonku kusimulkun kans mihinkään? Saamaan tauteja ja tulehduksia?

Ja miten niin yleinen miesten haave, tosi marginaaliryhmän pervoilua on!!

Vierailija
34/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laappe kirjoitti:

ukko makkarissa-fetissi

Joopa joo, laittia aluks, haartia loppujen lopuks! Nää kinky-äijät on nii addikteja, ettei niille pian riitä mikään!

Joo, eikä ole uutta että naiset pelkäävät

etteivät riitä miehelle tai miehille..

Miehen seksuaalisuus on vaan 10x mitä

naisten yleisesti..

Entäs naisten erikoisemmat fantasiat?

100% kiihottavia ja mies onkin outo kun ei lähde

mukaan muna napaa vasten mukaan asian kuullessaan.

"Men’s Health -sivuston kyselyssä paljastui, että tuhmien puhuminen on naisten suosituin seksifantasia."

Miten te naiset uskallattekaan

Vierailija
35/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa

Seksiterapeutti Vanessa Marinin mukaan sekä sinkut että pariskunnat haaveilevat siitä, että sängyssä peuhaisi kahden sijasta kolme. Marinin mukaan pariskunnat pitävät ajatuksesta, että kolmen kimppa palauttaisi makuuhuoneeseen kaivatun kipinän ja jännityksen. 

Vierailija
36/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laappe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laappe kirjoitti:

ukko makkarissa-fetissi

Joo, eikä ole uutta että naiset pelkäävät

etteivät riitä miehelle tai miehille..

Miehen seksuaalisuus on vaan 10x mitä

naisten yleisesti..

Entäs naisten erikoisemmat fantasiat?

100% kiihottavia ja mies onkin outo kun ei lähde

mukaan muna napaa vasten mukaan asian kuullessaan.

"Men’s Health -sivuston kyselyssä paljastui, että tuhmien puhuminen on naisten suosituin seksifantasia."

Miten te naiset uskallattekaan

Vedä sinä laappe lappeelleen, älä yleistä meitä muita miehiä sun pervojuttuihis mukaan.

Vierailija
37/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wannabecuck kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v*ttu, olet sairas!

No mene niihin klubeihin. Miksi sun vaimon pitäs alkaa jonku kusimulkun kans mihinkään? Saamaan tauteja ja tulehduksia?

Ja miten niin yleinen miesten haave, tosi marginaaliryhmän pervoilua on!!

Hyvin yleinen pitkässä parisuhteessa olevien miesten seksifantasia. Todennäköisesti se liittyy haluun lisätä hieman epävarmuutta suhteeseen, jossa on jo tultu liiankin tutuiksi toisille. Tutkimustenkin mukaan mies mm. ejakuloi enemmän erossa olon jälkeen kun taas saa seksiä. Tämä vaimon vieraissa käynti siis saa testisteronin ja siittiötuotannon hyrräämään. Näin sen olen itselleni selittänyt.

Vierailija
38/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna sille munaa ni eiköhä mee vieraisiin.

Vierailija
39/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska, tyhmiä puhut. Pitäiskö sun muijas esittää jotain huo***? Sekö sun fantasia oikeesti?

Vierailija
40/90 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus ja fantasia ei monesti oo yhtä mahtavaa. Esimerkiksi, mitä jos sillä toisella on isompi? Tai vaimosi nauttii siitä toisesta aktista enemmän? Oletko aivan varmasti valmis kohtaamaan sen tilanteen, kun vaimosi on seksuaalisesti kiinnostunut toisesta miehestä? Entä jos vaimosi ei huomioi sinua siinä tilanteessa sillä tavalla kuin toivoisit? Eikö se vasta ollut iltasanomissa tai -lehdessä artikkeli, jossa joku kertoi, että tuli siinä tilanteessa niin ulkopuolinen olo, että alkoi koko tilanne ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi