Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet Selviytyjät Karibialla

Vierailija
12.04.2021 |

Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.

Kommentit (5613)

Vierailija
1441/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hirveän epäreilua, että yksi ihminen laitetaan ajojahdin kohteeksi. Tarkoitan Paulia. 

Sitten on tällainen tehtävä, että Eijaa lukuun ottamatta, kaikki jahtasi yhtä ihmistä, kuin haavoittunutta eläintä. 

Pitäisi olla niin, että huonoiten kisasta pärjännyt tippuisi kilpailusta pois. Eihän kilpailussa ole kuin yksi voittaja, jonka lopuksi kisasta tippuneet valitsee. Sympatiat tulee Paulille. 

Vierailija
1442/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eilinen kisa, mikä oli Paulille ei annettu mitään mahdollisuutta voittaa. Ihan kaikki, paitsi Eija esti Paulin liikkumisen kilpailussa. Miksi tuollainen kilpailu, jossa kaikki kilpailijat asettui yhtä ainoaa ihmistä vastaan, mikä on todella epäreilua. Mikä ihmeen viha niillä on Paulia kohtaan.

Kaikki he ovat samalla viivalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo eilinen kisa, mikä oli Paulille ei annettu mitään mahdollisuutta voittaa. Ihan kaikki, paitsi Eija esti Paulin liikkumisen kilpailussa. Miksi tuollainen kilpailu, jossa kaikki kilpailijat asettui yhtä ainoaa ihmistä vastaan, mikä on todella epäreilua. Mikä ihmeen viha niillä on Paulia kohtaan.

Eivät he Paulia vihaa, he haluavat vain että omasta liitosta joku voittaa. Ja tietävät että jos eivät saa Paulia äänestettyä pois niin eivät itse pärjää kilpailuissa häntä vastaan.

Etkö itse yrittäisi pudottaa kilpilijaa jolle et pärjää?

Ymmärrän hyvin miksi he haluavat Paulin pois kilpailusta, koska itsellä on silloin isommat mahdollisuudet voittaa ruokakilpailu ja aaada syötävää sekä koskemattomuus ettei tarvitse itse pelätä tippuvansa.

Vierailija
1444/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Paulin vastaliittoumasta ainoa, joka ansaitsee voiton oikeasti on Heikki. Naiset ovat vain kieroilleet ja pyöritelleet silmiään. Toki Heikkilän on ollut pelissä, mutta hyvällä maulla.

Vierailija
1445/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Heikkikin

Vierailija
1446/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Paulin vastaliittoumasta ainoa, joka ansaitsee voiton oikeasti on Heikki. Naiset ovat vain kieroilleet ja pyöritelleet silmiään. Toki Heikkilän on ollut pelissä, mutta hyvällä maulla.

Heikki on munaton peesailija. Tekee just niinkuin queen-bee eve haluaa.

Olisi voinut eilen leirinuotiolla hännysyelijä-heikki myöntää, että koskemattomuusriipus kaulassa saavutettiin vääryydellä

Ja että hävettää. Mutta juntti hymyili siellä vaan, että upeen yhteistyön tulosta

Vierailija
1447/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveät prinsessat Shirly ja Eveliina :D Jos kaikki eivät tee niin kuin he sanovat (ja myös ajattelevat, ilman että ovat kertoneet näitä ajatuksiaan muille), niin jo ollaan suu mutrussa, huudetaan ja lähdetään menemään :D Vaan he saavat pelata ja kukaan muu ei. Ja vain heidän ajatusmallinsa mukainen tapa on Oikea Tapa pelata Selviytyjissä. Miettikää Shirlyä Kesärannassa :D Tulee varmasti erinomaisesti juttuun Marinin kanssa.

Myös Heikiltä aivan typerää juttua Paulista jakson alussa. Ihme vässykkäasenne myös Heikillä "jos nyt on mun vuoro niin sit se on", kun Shirly ja Eveliina ovat niin päättäneet... Senkö takia, että kyseessä ovat nuoret naiset. Kylläpä ansaitsee voiton tämä kaveri.

Toivottavasti tosielämässä Paul ei ole yhtä naiivi naisten tai kenenkään muunkaan suhteen. Muuten on kyllä altis kaikenlaiselle hyväksikäytölle :/

Onneksi Bea tippui kerhosta aikoja sitten. Olin nimenomaan tästä pudotuksesta ehkä kaikkein iloisin.

Vierailija
1448/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta sunnuntai-illan viihdettä ollut kyllä nää Paulin seikkailut selviytyjissä :DD Muiden ilmeet heimoneuvostossa. Ollaan niin itsevarmoina aina pudottamassa, mutta ei onnistu ei. Hyvä Paul ja Eija!

Vierailija
1449/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Shirley ainoa, jota ei ole vielä koskaan mietitty äänestää? Hän on siis pelannut hyvin. Olen arvostanut häntä, kun hän ei ole hirveaästi moralisoinut muiden taktiikoita, eikä antanut tunteiden viedä.

Eilinen ruutu+ muutti tilanteen. Ärsytti Paulin pelitavan kritisointi ja erityisesti Sannalle huutaminen Even kanssa.

Vierailija
1450/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pikkuhijaa ymmärtää, miksi äänestävät Paulia ulos. Tuntuu epäreilulta, että roikkuu tuolla vain kolikoiden takia. Muilla kausilla olisi ollut mahdotonta. Lisäksi voittaa koskemattomuuksia jatkuvasti. Oli hyvä idea alkujaan pudottaa ennen yhdistymistä. Sääli, että toi hylättyjen saari sotki pelin näin pahasti. Pelkästään pahaa mieltä.

Olet taas yksi tyypillinen koulukiusaaja!

Kiusatun pitää häntä koipien välissä alistua ja koskemattomuuksiakaan ei saa voittaa. Eikös se koskemattomuuksien voittaminen ole ihan se pelin juju???

Mikä sua vaivaa? Oletko itse kiusaaja? Jos joku on erimieltä ja haluaa että Paul tippuu niin sinä syyttelet koulukiusaajaksi?

Itse olen Paulin puolella mutta ymmärrän täysin että hänet halutaan pois kisasta, hän on suurin uhka muille pelaajille.

Valitettavasti tuossa pelissä tippuu jos ei ole osannut itselleen järkätä liittolaisia.

Silläkö oikeutat tuon sikamaisen kiusaamisen?

Eri mieltä oleminen ja toisen kiusaaminen ovat hieman eri asioita, mutta ainahan kiusaajat keksivät syitä sille, että kiusaamine on ok.

Ole sinä sitä mieltä, että Paul olisi pitänyt tiputtaa jo aikaisemmin, mutta minä olen sitä mieltä, että Paul on todella ansainnut pelissä pysymisen, sillä hän on voittanut koskemattomuuksia eniten ja on jo sillä osoittanut olevansa todella kova kilpailija. Kolikot ovat nyt myös osa tätä peliä ja jos toiset joukkokiusaavat Paulia niin miksi hän ei saisi käyttää kolikoita, joiden eteen hänen ei ole tarvinnut kiusata ketään!

Vierailija
1451/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen Survivor-kausi 35 (sankarit, parantajat ja huijarit) muistuttaa tätä Selviytyjät-kautta. Siinä oli merijalkaväen veteraani Ben, jota vastaan muut liittoutuivat, yrittivät pudottaa pelistä useita kertoja ja käyttäytyivät muutoinkin törkeästi. Mutta Ben oli harvinaisen paksunahkainen, kovasti yrittäen hän löysi useita koskemattomuusamuletteja ja silloin kun niitä ei ollut käytössä hän voitti koskemattomuuksia. Kun neljä oli jäljellä, Ben ei voittanut koskemattomuutta, voittaja luuli jo voivansa pudottaa Benin, mutta sääntö oli että hän saa valita toisen jatkoonmenijän ja toinen on tulentekokisan voittaja. Minkä Ben luonnollisesti voitti ja lopuksi hänet valittiin Selviytyjäksi.

Vaikka Heikin ja muiden akkojen liitto jo hermoilee, Paul tuskin saa sitä murrettua. Joten hänen pitää voittaa vielä kaksi koskemattomuutta. Toivotaan että niin käy, että Paulista tulee Benin kaltainen sankari-voittaja. En haluaisi luuseria voittajaksi.

Vierailija
1452/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he Paulia vihaa, he haluavat vain että omasta liitosta joku voittaa. Ja tietävät että jos eivät saa Paulia äänestettyä pois niin eivät itse pärjää kilpailuissa häntä vastaan.

Ymmärrän hyvin miksi he haluavat Paulin pois kilpailusta, koska itsellä on silloin isommat mahdollisuudet voittaa ruokakilpailu ja aaada syötävää sekä koskemattomuus ettei tarvitse itse pelätä tippuvansa.

Sikamainen kiusaaminen ja pelaaminen on kaksi eri asiaa!

Jokainen näistä kiusaajista ilmoitti heti, että hei tää on vaan peliä ja ethän suuttunut?!?

Ihan samoin koulukiusaajat hokevat, että tää oli vaan läppä, ethän ottanut itteesi!

Kyllä jokainen yrittäisi varmasti pudottaa pahimmat kilpailijat, mutta tässä oli kyse pelkästä sikamaisesta kiusaamisesta johon kaikki muut paitsi Eija osallistuivat. Näin kiusaaminen hoidetaan myös tosielämässä!

Vierailija
1453/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikamainen kiusaaminen ja pelaaminen on kaksi eri asiaa!

Jokainen näistä kiusaajista ilmoitti heti, että hei tää on vaan peliä ja ethän suuttunut?!?

Ihan samoin koulukiusaajat hokevat, että tää oli vaan läppä, ethän ottanut itteesi!

Kyllä jokainen yrittäisi varmasti pudottaa pahimmat kilpailijat, mutta tässä oli kyse pelkästä sikamaisesta kiusaamisesta johon kaikki muut paitsi Eija osallistuivat. Näin kiusaaminen hoidetaan myös tosielämässä!

Juuri näin!

Mikäli ovat valmiita kiusaamaan joukolla vain pelissä, niin miten pahasti ovat valmiita kiusaamaan silloin kun kyseessä on heille joku tärkeämpi asia kun vain peli?

Vierailija
1454/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsoa tänään uusintana, oli se loppu NIIN hyvä. Helmerikin hymyili, harvoin nähtyä. Tuomariston naamat oli ihan hangonkeksiä kun tajusivat Paulin vedätyksen. Muut sitten olivat aika totisia.

Vierailija
1455/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on kaksinaamaisin. Hän olettaa, että Paul on loppuraadissa ja siksi yrittää ostaa hänen äänensä. Kaksin ollessaan Paulin kanssa hän pahoittelee käyttäytymistään ja jopa kyynelehtii. Mutta Shirlyn kanssa on toinen ääni kellossa. Shirly ei sentään näyttele vaan on oma tyly itsensä.

Vierailija
1456/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin on ajoittain kyllä melkein inhottanut jotkut ihmiset tuolla. 

Mutta oikeasti pitää kuitenkin muistaa, että tuo on ohjelma ja editoitu aina yksi jakso useamman päivän tapahtumista. Kaikki kisaan osallistuneet ovat ihan hyvissä väleissä keskenään nyt ohjelman jälkeen. 

Vierailija
1457/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kisaan osallistuneet ovat ihan hyvissä väleissä keskenään nyt ohjelman jälkeen. 

XDD

Vierailija
1458/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Eve on niin kiero ja kaksinaamainen. Vetää hirveät kilarit jos häneen kohdistuu juonittelua ja silti itse surutta juonii muiden pään menoksi.

Paul on mun mielestä noussut ainoaksi oikeaksi voittajaksi, on nimenomaan selviytynyt. Monestakin tilanteesta ja hienosti. On myös vahva kisaaja, mutta ei ylimielinen.

Toivon, että Shirly ja Eve tippuu ja loppuskabassa on enää Paul, Heikki ja Sanna.

Juonipaljastuksia:

Heikki supernaivi kun ei uskonut mitä sille yritettiin kertoa ja tietenkin nää kaks juonivaa naista esitti et ei tietenkään olleet äänestämässä Heikkiä.

Vierailija
1459/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos Paul ei tätä kisaa vie, niin tekisi mieli järjestää joku kansalaiskeräys ja lahjoittaa hänelle tuo voittosumma, on sen ehdottomasti ansainnut. 735

Vierailija
1460/5613 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JOO.Viimeinen nelosen jakso ja Vikillä nuuskat huulessa koko ajan..Eikö joku vois jo paljastaa iha oikeesti mitä kaikkea ylimääräistä ne sai ottaa mukaan..täyttä pissitystä koko schaiba..

Ketju on lukittu.