Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Selviytyjät Karibialla

Vierailija
12.04.2021 |

Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.

Kommentit (5613)

Vierailija
1061/5613 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuohon heimoneuvostoistuntoon voisi lisätä erikoistehosteena tuomaristoon päätyneille joko jonkun hienon puvustuksen ja naamion, jotta pudonneiden kasvoja ei näe. Tällä luotaisiin vaikutelma, että tuomaristo olisi "tuonpuoleisessa" ja lisäisi tietynlaista pelkoa selviytyjien keskuudessa. Toinen vaihtoehto olisi tuomaristo, joka istuisi sumuisen seinän takana ja tuomaristoon joutuneet näkisivät kilpailijat, mutta kilpailijat eivät näkisi heitä kunnolla.  Ja sitten vielä kirskkana kakunpäälle tuomariston jäseneiden saapuessa soisi joku kunnon sotamusiikki taustalla.

Itse tällaisena visuaalisena ihmisenä saisin kiksejä kaikesta tuollaisesta :P

Vierailija
1062/5613 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paul on kovin herkkis, herättää ihan äidillisiä tunteita... Olisikohan ehtinyt ihastua Eveen, ja siksi jopa tavanomaista enemmän höynäytettävissä?

Eve oli alussa suosikkini, mutta jakso jaksolta hänestä on kuoriutunut esiin aivan toisenlainen persoona. Itse manipuloi ja kieroilee ja selkäänpuukottaa minkä ehtii, mutta omat vastoinkäymiset ottaa vastaan kuin uhriutuva draamakuningatar. Jos itse pelaa kovaa, pitää kestää se, että muutkin saattavat pelata kovaa. 

Mä en myöskään pidä Evestä enää yhtään, oli aluksi suosikkini. Nyt on maailmanloppu kun sai peräti kaksi ääntö eikä edes ollut vaarassa pudota. Kunnon draamaqueen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/5613 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin alkaa nää himmailijat kisaamaan tosissaan, hetki pientä yritystä, mutta kun jäädään jälkeen aletaan katselemaan kuinka Paoli ja Helmeri vetää rystyset valkoisena ?

varsinkin entiset urheilijat eve ja heikki, mutta ehkä syynä ettei ääniä ole tähän asti tullut.

Vierailija
1064/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät-päivä!

Eiköhän tänään tipu Eija. Paul voi pelastaa itsensä kolikoilla, vaikkei koskemattomuutta voittaisi. Toki jonkun kovemman kilpailijan yllätyspudotus ois parempi veto, mut sitä ei voi tältä porukalta odottaa...

Vierailija
1065/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä pienen luokan julkkiksia.  Ei jaksa kiinnostaa, ja varsinkin "some-vaikuttajat" ovat yleensä aika tylsiä tyyppejä. Niillei varmaan ole muuta elämää kuin se somettaminen niin persoona kapeutuu.

Vierailija
1066/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paul on kovin herkkis, herättää ihan äidillisiä tunteita... Olisikohan ehtinyt ihastua Eveen, ja siksi jopa tavanomaista enemmän höynäytettävissä?

Eve oli alussa suosikkini, mutta jakso jaksolta hänestä on kuoriutunut esiin aivan toisenlainen persoona. Itse manipuloi ja kieroilee ja selkäänpuukottaa minkä ehtii, mutta omat vastoinkäymiset ottaa vastaan kuin uhriutuva draamakuningatar. Jos itse pelaa kovaa, pitää kestää se, että muutkin saattavat pelata kovaa. 

Mä en myöskään pidä Evestä enää yhtään, oli aluksi suosikkini. Nyt on maailmanloppu kun sai peräti kaksi ääntö eikä edes ollut vaarassa pudota. Kunnon draamaqueen!

Mä tykkäsin siitä urheilullisesta, notkeasta ja reippaasta entisestä Evestä, seurasin jopa sen instaa. Nyt inhoan koko muijaa.

Vierailija
1067/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettimään sanoiko Sanna vain vahingossa menneensä suihkuun, vai pääsevätkö oikeasti suihkuun. 

Toisaalta jos olisivat päässeet niin eiköhän tuo virhe olisi editoitu pois. 

Vierailija
1068/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on ärsyttävä. Ajattelee olevansa kaiken yläpuolella. Jos kaikki ei mene hänen suunnitelmiensa mukaisesti, niin alahuuli alkaa törröttää. 

Jonjon nuolee veistä ja ihan outo kynäote myös (viime jaksossa näkyi, kun kirjoitti häätöäänestyksessä). Ei oikein hyviä tapoja... 

Vierailija
1069/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ensimmäinen kausi jossa ihmiset oikeasti tuntuvat ottavan toisten pelaamisen itseensä. Omituinen kyräily, negatiivisuus ja liian tosissaan olo tekee kilpailijoista vihamielisen ja jopa lapsellisen oloisia. Väliin sitten yhtä lapsellisia rakkaudentunnustuksia ja itkuja.

Vierailija
1070/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten Paulista, on hyvä kisoissa ja ihanan herkkä ja aito. Toivon, että Paul tai Heikki voittaa!!!!

Vierailija
1071/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla putoaa Helmeri :(

Vierailija
1072/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"reality" eikä edes kuvanneet karibialla HAHAHAHAHHAHAH XD

Vierailija
1073/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tuo Eve. Ja miten tuo Paul on noin tyhmä vässykkä, Evehän äänesti Paulia niin nyt se Paul tuolla matelee Even edessä ja kerjää anteeksiantoa kun teki vaan itse samalla tavalla.

Vierailija
1074/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu ensi viikolla?

Vierailija
1075/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirisen poika

Vierailija
1076/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkaahan ne viimein pudottamaan sieltä ns. vahvojakin jo pois, jos kerta Helmeri lähtee seuraavaksi. 

Vierailija
1077/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on ihana. Samoin Paul. Sorsa voisi uiskennella pois Even kanssa.

Vierailija
1078/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirisen poika

Voi kurjuus.

Vierailija
1079/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja, mikä itkijä Paul on!! Käsittämätön vollottaja ”mies”.

Vierailija
1080/5613 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna tuntuu olevan oika kostonenkeli 😳

Ketju on lukittu.