Suuteletteko päivittäin kunnon kielareita puolisonne kanssa?
Meillä liitto kestänyt 14v ja en edes muista milloin ollaan kielisuudeltu. Vaikka miestäni rakastankin niin ajatus pikkasen ällöttää. Pussaillaan monta krt päivässä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
8v yhdessä, kielareita ehkä 5 kertaa kuussa. Seksin yhteydessä. Luonnolliselta ja hyvältä tuntuu.
Eikö se tunnu pelottavalta lonkerolta suussa?
Miksi se kieli pitää sinne kurkkuun tunkea? Ällöttävää.
Ei. Inhoon kielareita, oon aina inhonnut, en haluu kieltä suuhuni enkä tunkea omaani. Pussataan kyllä välillä, sitäkin enemmän halataan. Yhdessä 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kielareita. On jotenkin ällöttävän tuntuinen toisen limainen kieli suussa, hyi olkoon. Ja mikä pakko sitä on syvälle kurkkuun tunkea, oksennusrefleksihän siinä tulee. Miten se on rakkauden osoitus? Pusut on paljon söpömpiä.
Minusta kielarit eivät ole yhtään inhottavia jos kokee toisen haluttavana. Jos halua ei ole, tuntuu se ällöttävältä.
Voi kurjuus, onkohan mun miehellä tuo sama ajatus, hän ei tykkää kielareista, eikä pussailusta muutenkaan. Ei ole koskaan tykännyt.
Mun vaimo ei tykkää kielareista, vaikka on hyvä niissä. Pussaillaan joka päivä muuten. Ei myöskään ole tykännyt,jos muut miehet ovat yrittäneet tunkea kieltä suuhun, se on kuulemma ehdottomasti plussa mulle, etten ees yritä.
En saata. Suu on planeetan likaisimpia paikkoja. Valtavasti kaikenlaisia pöpöjä ja yleensä haiseekin pahalle.
Eipä kielisuudelmia tule paljon harrastettua, vaikka päivittäin halasmme ja suukottelemme.
30v yhdessä, 20v naimisissa.
Minusta kielisuudelmat kuuluu kunnon intohimoiseen suhteeseen. On jäänyt oikeinkin hyvät muistot 90- luvun lopulta ja jostain suutelusessiosta yhden kuuman miehen kanssa. Nykyisinkin kielisuudellaan aviomiehen kanssa. Ja pöksyt kostuu. Tekee hyvää parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kieli pitää sinne kurkkuun tunkea? Ällöttävää.
No eihän sitä kurkkuun ole tarkoitus tunkeakaan.
En ole koskaan pitänyt kielareista. Onneksi suudella voi muutenkin.
Mun mies ei osaa suudella. Olen yrittänyt opettaa, mutta ei opi. Hänen hengityksensä haisee myös tosi pahalta, vaikka pesee hampaat aamuin illoin. Eli ei.
Eräs mies varmaan kuvitteli olevansa loistava suutelija kielareineen. Ei ollut.
Toinen mies taas osasi suudella ihanasti, pehmeästi, kosteasti, kiihkeästi, joskus myös kieltä mukana mutta aina pehmeästi.
Kieli ei kaikilta luonnistu ja jollei, on parempi pusutella ilman.
Tästä langasta tuli hyvä mieli. En ole koskaan pitänyt kielisuudelmista ja luulin siksi olevani joku friikki ja poikkeus. Mutta näemmä täällä on muitakin joille se ei ole se juttu.
Niinkuin ei olisi muita vaihtoehtoja kuin kielarit tai pusu. Suudella voi intohimoisesti ilman kieltäkin.
Pusu on sellanen töksäytys vaan, tyyliin hyvää yötä. Ei mitenkään kiihottavaa tai ei riitä mulle sellanen pelkästään suuteluksi. Seksiä harrastaessa outoa jos ei kunnolla suudella, mut se kieli tuntuu niin oudolta wtf?? Ei meidän juttu..
En ole koskaan tykännyt. Aina toisen suu maistuu ja haisee pahalle ja vaikea hengittää. Kaikkien kumppanien kanssa ihan sama tunne. Ei omakaan suu raikas ole vaikka hygieniasta huolehdinkin. Aamupusut erityisesti yököttää.
8v yhdessä, kielareita ehkä 5 kertaa kuussa. Seksin yhteydessä. Luonnolliselta ja hyvältä tuntuu.