Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraava asuntoni tulee olemaan jumalauta ylimmässä kerroksessa mitä löytyy! Viime yönä koputeltiin lapsen ikkunaan, ehkä joku pilaili tai sitten joltain oli taas avaimet jääneet

Vierailija
11.04.2021 |

Lapsi pelästyi. Eikä tuo koputtelu ole ainoa laatuaan! Kerran kun myöhään yöllä join teetä läppärin ääressä keittiössä, niin eikös joku ukko paukuta lasia ja huuda täysin keuhkoin lasin läpi ettei ole avaimia, tule päästämään ulko-ovesta!
Parvekkeellani on myös käyty. Olo on turvaton.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aina asunut ylimmässä kerroksessa. Parhaat näkymät eikä kuulu yläkerran askelten äänet.

Vierailija
2/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttamassa Espanjaan, en edes katso asuntoja jotka eivät sijaitse ylimmässä kerroksessa eli rajaan hakuni ullakkoasuntoihin. Ei norsukävelyä yläkerrasta ja vaikeampi vallata (ongelmana alimmissa kerroksissa siellä). En katselisi sinuna kauaa vaan muuttaisin. Kai sentään edes raivosit tuolle koputelleelle avaimensa kadottaneelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen erittäin lämpimästi, itse pääsin eroon oksettavista norsuaskeläänistä keskellä yötä kun enää ei ole yläkerran naapureita olemassa.

Vierailija
4/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ekan kerroksen kämpät on saa""sta seuraavat! Asuin aikoinaa ekassa kerroksessa, en maantasalla mutta niin alhaalla että kyllähän sinne parvekkeelle pääsi jos jalka nousi.  Poltin tuolloin, kävin usein tupakalla ja laitoin partsin oven lukkoon  vasta kun menin  nukkumaan. Kerran sitten telkkaa katsoessa kuulin jotain ääniä ja nuori mustalaisjannu  seisoi partsillani! Selitti että väärä talo, Mertsiä hää ettii mutta myöhemmin huomasin että oli vienyt tupakka-askin ja pienen koristelinnun pöydältä.

Vierailija
5/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös traumaattisia kokemuksia ekassa kerroksessa asumisesta. Juurikin tuo ikkunaan koputtelu ja kerran tuli myös tyyppi parvekkeelle. Siitä asunnosta kun läksin, en ikinä ole enää alimpiin kerroksiin kyennyt muuttamaan.

Vierailija
6/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylin kerros on paras. Hyvät näköalat, ei tarvi kuunella kanta-astujia ja käppäilen aina portaita pitkin niin tulee väkisin liikuntaa joka päivä.

Vierailija
7/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylin kerros on paras. Hyvät näköalat, ei tarvi kuunella kanta-astujia ja käppäilen aina portaita pitkin niin tulee väkisin liikuntaa joka päivä.

Ihmiset valittaa kanta-astujilta ja norsuista, kun tosiasiassa yläkerrassa todennäköisesti kävellään erittäin varovasti. Itsekin hissuttelen villasukat jalassa varpaisillani, ja silti alakerran ämmä valittaa jatkuvasti. Eli lopettakaa nyt se ihmisten älytön haukkuminen.

Vierailija
8/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Jonnekin taivaan valtakuntaan, kultapilvien ja tähtien tykö. Ei melua, ei hajua. Vain ikuisuus ja rauha.

Luxusta👍

Vierailija
9/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään alakerrasta, sillä alakerran naapuria ei ole.

Vierailija
10/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene asutaan alimmassa kerroksessa, muttei haittaa yhtään kun on iso koira vahtimassa eikä meillä ole lapsia. Kukaan ei yritä sisälle.

Vierailija
11/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi