Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saa palkkaa käteen 2000 € / kk, onko se sinusta paljon/vähän?

Vierailija
11.04.2021 |

Tämä on suurin palkka mitä koskaan olen saanut käteen. Vielä pitäisi parin vuoden päästä tulla yksi ikälisä ja sitten olen urani huipulla :) Että siis itsestäni on paljon.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Jollekin johtajalle vähän, mutta esim. siivoustyössä varmaan ihan ok. Tuon alemmalla palkalla en itse kyllä kokopäivätyötä tekisi. Osa-aikaisesta tuo on ihan hyvä.

Vierailija
22/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää 3800e, eikä meistä kumpikaan rikkaaksi elä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun maikkana saan tuon verran, kun on yksi ylitunti viikossa ja yksi kunnan projekti, josta saan pienen korvauksen

Pärjätään, kun ei tuhlailla. Saisi tulla enemmän palkkaa tai voisin myös vaihtaa alaa.

Vierailija
24/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työstä. Jollekin johtajalle vähän, mutta esim. siivoustyössä varmaan ihan ok. Tuon alemmalla palkalla en itse kyllä kokopäivätyötä tekisi. Osa-aikaisesta tuo on ihan hyvä.

Siivooja ei tienaa noin paljoa.

Vierailija
25/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun maikkana saan tuon verran, kun on yksi ylitunti viikossa ja yksi kunnan projekti, josta saan pienen korvauksen

Pärjätään, kun ei tuhlailla. Saisi tulla enemmän palkkaa tai voisin myös vaihtaa alaa.

Tämähän ei ole totta.

Vierailija
26/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tulee toimeen ihan ok, mutta joutuu harkitsemaan hankintansa. Ei paljon eikä vähän, just siltä väliltä.

Vierailija
27/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Hyvä palkka ,mutta nykyajan nuorisolle se on mitätön. Sukulaispoika sai alkupalkaksi 5500 euroa . Ikä 23 vee. 

Kaupan alalla saa 1300 netto, kun tekee 30 tuntia viikossa vuorotyötä eli iltalisät ja viikonloppulisät on tuossa 1300 netossa jo mukana. Työtunteja ei yleensä saa enempää.

Vierailija
28/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automyyjänä saan keskimäärin juuri tuon lapaan + vapaa autoetu.

Vierailija
29/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei ole totta.

Mitä helvettiä?! Kyllä varmana on totta!!! Opettajan (yläkoulu) lähtöpalkka on n. 2600 e. Mitä vittua taas? Lööppien laskelmissa hämää lukion ja amisopettajien isommat palkat ja se, että aineiston keruukuukausion lokakuu, jolloin maksetaan myös syyskuun erityiskorvaukset.

Olen ihan punaisena raivosta!! Mitä oikein kuvitteöet tavallisen open tienaavan????

Vierailija
30/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks suurinosa tienaa nettona about ton...

Vierailija
31/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää 3800e, eikä meistä kumpikaan rikkaaksi elä.

Teet jotain väärin jos tuolla summalla vaikea elää miten haluaa. Toki jos tavoitteena on useat autot, mökit, luksusveneet sun muut turhakkeet niin saahan siinä kituutella. Itsellä jäisi tuosta säästöön ainakin 2500€/kk. Eli ihan mukavasti eläisi.

Vierailija
32/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset on köyhiä. - Jos asuu halvalla seudulla, tuolla pärjää yksinäinen.

Vierailija
33/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon!

Vierailija
34/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää hyvin.

35/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan hyvä palkka.

Ystävistäni löytyy henkilö jonka bruttopalkka 1.900 euroa ja henkilö jonka bruttopalkka 6.000 euroa, mutta nettotulojen ero ei ole noin iso.

Itselläni työelämää takana 30 vuotta, nettopalkka tällä hetkellä täysillä/normitunneilla 1850 - 2200 riippuen montako arkipäivää kuukauteen kuuluu. Olen tuntipalkalla ja riippuu siis onko työpäiviä 20, 21 vai 22 per kk.

Vierailija
36/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän on, jos suhteuttaa omaan palkkaan ja elintasoon, mutta lienee hieman alle mediaani nettopalkan.

Vierailija
37/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok palkka. Itselläni 2500€ netto. Työtunteja viikossa n. 5 eli kuussa 20. Kunnalla tietysti töissä.

Vierailija
38/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän. Helposti menee ihan tavallisiin menoihin. Välillä kun haluaisi esim jotain hankkia kotiin, matkustaa, harrastaa tai käydä vaikka yksityisellä lääkärillä, niin sitten alkaa se kituuttaminen ja loputon säästäminen. Jos ei töiden lisäksi käy paljon muualla kuin ruokakaupassa eikä välitä ostaa mitään, niin kyllä se riittää.

Vierailija
39/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin tilinauhaani ja netto oli siellä 2087e. 

Sairaanhoitajana erikoissairaanhoidossa ja työkokemusta takana 31 vuotta. Ja tuossa palkassa oli myös vuorolisiä.

Vierailija
40/43 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän, pakollisia menojakin on enemmän. Ja siihen päälle pitäisi vielä hankkia ruoat, vaatteet ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi