Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei ole 10v aikana koskaan ostanut mitään lahjaa tai millään tapaa yllättänyt minua

Vierailija
11.04.2021 |

En ole asiasta koskaan miehelleni sanonut, koska voin ostaa itse itselleni sen mitä tarvin. Silti koen aika erikoisena sen ettei omalle puolisolle, lastensa äidille halua koskaan ostaa mitään. Jouluisin ja syntymäpäivisin hän sanoo että minun tulee käydä itse osatamassa jotain ettei häntä sitten nolota jos joku kysyy mitä sain häneltä.
Kun aloimme seurustella, oli kyse rahasta. Tai sen puutteesta. (Tosin silloin itse leivoin ja tein miehelleni "ilmaisia" yllätyksiä) sitten kun rahatilanne helpottui, ajattelin että tilanne muuttuisi.

No ei muuttunut.

Onko muita joita mies ei muista koskaan yllätyksillä tai lahjoilla?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat sellaisia jotka eivät tajua antaa tai sitten eivät ymmärrä sen hyvän päälle mitä voivat antamisesta saada. Minulla on myös tällainen mies joka kuvittelee että mukava yhteiselo ja hänen maksamansa ruokaostokset riittävät. Tottakai, arvostan sitä todella paljon mutta olisi kivaa saada joskus jotain henkilökohtaisempaa, esimerkiksi lämmin ja pitkä suudelma mutta usein on vaikea saada häneltä edes katsekontaktia. Siis jotain yllättävää ja jännittävää, mutta ei... ei sen tarvitse olla mitään materialistista, toimintakin tekee tulosta. Mutta jos jotain tavaraa haluan niin suklaalevy, kukkia tai punaviinipullo olisi kiva saada.. olen vinkannut mutta hänen mielestään ne ovat turhaa rahan haaskausta. 

Vierailija
62/63 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies , minunkin, pitää sitä jo lahjana, kun hän ilmestyy kotiin sovitusti. Ja on muutenkin ihmisiksi. Mitä tässä nyt ollaan oltu yhdessä -80 luvulta.... Mikä naisia ilahduttaa, tai pitää kiinnostusta yllä, niin siitä ei keski-ikäisillä miehillä ole useinkaan mitään käsitystä 🤦‍.. Kukkakimppu silloin tällöin, muulloinkin kuin syntymä - tai hääpäivänä tekisi ihmeitä ! Mutta kun ei aina edes tuolloin !

Ostan ite kukkani. Joskus "unohdan" kyllä pikku opetuksena ukkoni merkkipäivän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihme ketju, minusta tuntuu lapselliselta. Olen nainen. Minulle tärkeintä on arkirakkaus, toisen huomaaminen ja huomioiminen. Lahjat on kauheita, en itse haluaisi ikinä oikeasti mitään. Tarpeetonta tavaraa kaapin täytteeksi. Olen onnellinen mieheni huomaavaisuudesta arkisin, sekä siitä että hän mahdollistaa toiveitani ja tukee valintojani.

Tykkäämme molemmat arjesta, ei ne ekstraherkut tai juomat mitenkään sen hienommilta tunnu. Juhlat järjestäisin mutta sekään ei ole sallittua nyt.

Ravintolaan mentäisiin syömään jos olisivat auki. Eivät ole, pitää tyytyä omaan keittiöön. Yritän kyllä viikottain tehdä mahdollisimman hyvää ruokaa.

No, myönnän että kukkia on ihana saada.

Lapsellista, että toivoo joskus muutakin kuin arkihuomioimista? Ei lahjojen tarvitse olla tarpeetonta tavaraa, vaan kuten tuolla aiemmin kirjoitin, se voi olla jotain pientä hyvää syötävää, kukkia, arpa, erikoisolut yms. Tai isompana lahjana vaikka lahjakortti johonkin mieluiseen juttuun. Lahjat eivät sulje pois arkista huomioimista, jota meilläkin on puolin ja toisin yllin kyllin. Pieni arjen ja merkkipäivien juhlistus on ihana asia eikä mitään ”lapsellista”.

T: se, jonka mielestä merkkipäivien huomioiminen on itsestään selvyys ja kuuluu peruskäytöstapoihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan