Huvittaa tuttavarouvan muutos, ennen homssuinen ja
vaatteet vähän mitä ja miten sattuu, tukka aina niskassa kiinni ja näytti kokonaisuutena homssuiselta ja väsyneeltä. Nyt yhtäkkiä hänen asut on paljon harkitumpia, jopa tyylikkäitä, tukka on föönattu tai korkealla ponnarilla ja meikki on siisti. Onkohan mies uhannut jättää. Outo juttu.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Elää työlleen, jolloin ulkonäkö on toissijaista. Nyt saanut jonkun ison projektin loppuun ja käynyt vaatekaupassa ja kampaajalla. Ihan normaalia.
Tai saanut potkut ja käyttää kaiken ajan nyt itseensä.
Voit ap olla ehkä naapurini. Olen juuri vapautumassa yhdeksän vuotta kestäneistä erittäin raskaista rikosoikeudenkäynneistä, joissa olen uhri. Se virkistää kummasti ja antaa toivoa paremmasta. Niimpä olen pannut tuulemaan ja alkanut kevätsiivouksen. Olen viime aikoina tehnyt juuri, kuten havainnoimasi ja pukenut nätimpää päälleni ihan jo, kun vien roskia. Ja olen kokeillut kivoja kampauksia, kun entinen on aika tylsä.
Kesää kohti mennään kaikki ja se tuo iloa elämään. Ihan kiva, että edes joku on pannut merkille uudistumiseni. Kiitos siitä.
Saanut koronarokotuksen ja uskaltaunut ihmisten ilmoille ?
OT: sinne ei pidä sännätä suoraan piikiltä.
Vaihtoehtoja on muutamia:
1) Työtehtävät vaihtuneet sellaisiin, joissa pitää olla edustava ulkoasu.
2) Masennus helpottanut.
3) Lapset tulleet siihen ikään, että on aikaa panostaa vähän omaan ulkonäköönkin.
4) Saanut apua unettomuuteen.
5) Saanut avun johonkin muuhun pitkäaikaiseen sairauteen tai vaivaan.
6) ...
Hän on tuttavarouva, ei naapuri. Ei hänellä ole raskaita oikeudenkäyntejä taustalla. Saattaa olla masennusta, ehkä hän on aloittanut lääkityksen.
Mä ainakin kyselin täältä palstalta vinkkejä muutokseen ja olen alkanut toteuttaa niitä. Syynä ja alkuperäisenä motivaattorina oli juuri sellainen kohtaamani alentuva tuijottelu homssuisuuteni vuoksi. Ilmeisesti sekään ei ole sitten hyvä, jos näyttää raikkaammalta ja siistimmältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä huvittaa? Onko sinulla muitakin outoja huveja?
En usko. Naapuruston kyyläys on 24/7/365 sitova harrastus.
-ohis
Liikentunnistimella varustettu kamera helpottaa. Hälyttää ja voi kännykästä seurata naapurin puuhia vaikka olisi työmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kyselin täältä palstalta vinkkejä muutokseen ja olen alkanut toteuttaa niitä. Syynä ja alkuperäisenä motivaattorina oli juuri sellainen kohtaamani alentuva tuijottelu homssuisuuteni vuoksi. Ilmeisesti sekään ei ole sitten hyvä, jos näyttää raikkaammalta ja siistimmältä?
Sehän on paljon parempi. Tsemppiä muutokseen.
Eronnut huonosta suhteesta? Jotkut puhkeavat kukkaan vasta siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tuijottele homssuisuuden vuoksi. Ehkä olet tosi ruma tai tosi lihava. Tai tosi tosi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää työlleen, jolloin ulkonäkö on toissijaista. Nyt saanut jonkun ison projektin loppuun ja käynyt vaatekaupassa ja kampaajalla. Ihan normaalia.
Tai saanut potkut ja käyttää kaiken ajan nyt itseensä.
Tai sitten työskentelee etänä ja on enemmän vapaa-aikaa, kun ei mene työpaikalle siirtymiseen aikaa?
Epäilisin ennemmin, että on tavannut jonkun uuden ja komean miehen. Tai ehkä käynyt vaan jossain "muuttumisleikissä" tms stailauksessa. Saanut uuden työn? Masennus helpottanut? Ihan viimeinen vaihtoehto johon uskon on se, että mies on uhannut jättää, silloin ihminen yleensä masentuu entisestään eikä se ole mikään positiivinen muutos.
Onnittelut ap.lle "elämän sisällöstäsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tuijottele homssuisuuden vuoksi. Ehkä olet tosi ruma tai tosi lihava. Tai tosi tosi kaunis.
Onko noin todella? En ole mitään noista, vaan "maltillisen" ruma ja lisäksi olen ollut homssuinen.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ap.lle "elämän sisällöstäsi".
Joo, samaa ihmettelen itsekin. Nämä oman elämänsä "ammattivalittajat" ja -kyylääjät voisivat olla sen verran rehtejä, että ottaisivat nimimerkit käyttöön edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan mun naapuri. Ei me eroa harkita, ainahan mä keväällä herään horroksesta. Uudet vaatteet ja tyylin päivitys piristää kummasti. Suosittelen sulle samaa.
Ap ei voi poistua koti-ikkunansa ja kiikarinsa läheisyydestä 😳
Minäkin hankin kahdet kiikarit, kummallekin parvekkeelle yhdet.
Olis kyllä mielenkiintoista tietää stalkkaako joku oma naapuri tälläin. Saatan jonain päivänä ulkoilla kiireen keskellä aivan räjähtäneenä kotipihalla lasten kanssa ja toisena päivänä olen olenkin laittautunut, siisti jne. Ihan ajasta ja fiiliksestä riippuen.. Ei kummempaa. Toivon kyllä aina ettei tuttuja tulisi vastaan kun olen rönttölookissa, mutta että vielä analysoivat naapuritkin..
Oma kokemus on se, että naiset alkaa puunata itseään, kun joku upea mies tulee työpaikalle. Yhtäkkiä kaikilla työpaikan naisilla on paljon freesimpi olemus.