Huvittaa tuttavarouvan muutos, ennen homssuinen ja
vaatteet vähän mitä ja miten sattuu, tukka aina niskassa kiinni ja näytti kokonaisuutena homssuiselta ja väsyneeltä. Nyt yhtäkkiä hänen asut on paljon harkitumpia, jopa tyylikkäitä, tukka on föönattu tai korkealla ponnarilla ja meikki on siisti. Onkohan mies uhannut jättää. Outo juttu.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaapa, kun ilmestyn piakkoin katukuvaan uutena (tai oikeastaan vanhana) minuna...
En ole päässyt kampaajalle enkä kosmetologille kohta 4 kuukauteen koronasulkujen vuoksi ja hiukseni ovat venähtäneet pitkiksi ja pois mallistaan. Kukaan ei ole tehnyt minulle kuorintoja tai hierontoja saati laittanut kynsiäni. Ja puleutunut olen lähinnä lenkkivaatteisiin. Ja näillä olen mennyt siis viimeiset 4 kk myös ulkona.
Nyt on sulut pikkuhiljaa purettu ja olen jo varannut ajan kosmetologille, hierojalle, kampaajalle, jalkahoitajalle ja manikyyriin. Uusia meikkejäkin olen ostellut.
Saa AP:n kaltaiset ihmiset sitten ihmetellä, mistä mahtaa olla kysymys. Mutta voin kertoa: ei mistään ihmeellisestä, olen vain heräämässä eloon koronaeristysten jälkeen ja rokotukset jo saatuani. Runsas lenkkivaatteisiin pukeutuminen on saanut myös muutoksia aikaan kropassani. Mies on ja pysyy ihan samana, hän jo ehtikin parturiin.
Miten se runsas lenkkivaatteisiin pukeutuminen saa kropassa aikaan muutoksia?
No pukeudun lenkkivaatteisiin, kun lähden lenkille tai muuten kuntoilemaan. Runsas niihin pukeutuminen merkitsee runsasta kuntoilua ja lenkkeilyä. Tarvitaanko rautalankaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaapa, kun ilmestyn piakkoin katukuvaan uutena (tai oikeastaan vanhana) minuna...
En ole päässyt kampaajalle enkä kosmetologille kohta 4 kuukauteen koronasulkujen vuoksi ja hiukseni ovat venähtäneet pitkiksi ja pois mallistaan. Kukaan ei ole tehnyt minulle kuorintoja tai hierontoja saati laittanut kynsiäni. Ja puleutunut olen lähinnä lenkkivaatteisiin. Ja näillä olen mennyt siis viimeiset 4 kk myös ulkona.
Nyt on sulut pikkuhiljaa purettu ja olen jo varannut ajan kosmetologille, hierojalle, kampaajalle, jalkahoitajalle ja manikyyriin. Uusia meikkejäkin olen ostellut.
Saa AP:n kaltaiset ihmiset sitten ihmetellä, mistä mahtaa olla kysymys. Mutta voin kertoa: ei mistään ihmeellisestä, olen vain heräämässä eloon koronaeristysten jälkeen ja rokotukset jo saatuani. Runsas lenkkivaatteisiin pukeutuminen on saanut myös muutoksia aikaan kropassani. Mies on ja pysyy ihan samana, hän jo ehtikin parturiin.
Mitä ihmettä? Kyllä mä oon ainakin käynyt kampaajalla ja kynnet laittamassa ihan normaalisti viimeisen vuoden ajan...
Niin kai Suomessa, siellähän on olut kaikki auki.
Tarvitseeko siihen mitään mullistavaa syytä? Itse nyt reilu 40 vuotiaana aloin ehostautumaan päivittäin ihan vain siksi kun perusilme on muuttunut väsyneeksi ja kevyt meikki korjaa sen. Olen myös vähän laihtunut niin vaatteet meni uusiksi ja muutenkin oma tyyli on löytynyt.
Kiva nyt ajatella että ihmiset spekuloi miksi olen alkanut ehostatumaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Voipa rassukka, elämäsi on zaatanan tylsää kun noin typerän jutun jaksat väsätä.
Ei, hänellä ei ole elämä tylsää. Hän on tehnyt mielenkiintoisen havainnoin.
Sen sijaan sinulla on kaikki pielessä, kun vaivaudut kommentoimaan, vaikka sinulla ei ole mitään täysjärkistä sanottavaa, etkä hallitse edes suomea. Mieti elämääsi ja korjaa se. Aloita vaikka naapurin rouvan malliin freesaamalla itsesi ja sitten osallistut suomen opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko siihen mitään mullistavaa syytä? Itse nyt reilu 40 vuotiaana aloin ehostautumaan päivittäin ihan vain siksi kun perusilme on muuttunut väsyneeksi ja kevyt meikki korjaa sen. Olen myös vähän laihtunut niin vaatteet meni uusiksi ja muutenkin oma tyyli on löytynyt.
Kiva nyt ajatella että ihmiset spekuloi miksi olen alkanut ehostatumaan 🙄
Miksipä eivät mietisi. Ehkä joku inspiroituu ja hakee vähän ryhtiä elämäänsä pitkän ja jo vähitellen lamaannuttavan etätyövaiheen jatkuessa. Tekisi minullekin hyvää, jos suoraan sanotaan.
Rouvalla on uusi. Omaa miestähän yleensä vain haittaa jos vaimo laittautuu. Tulee huorittelut heti. Kun on suhteessa niin pitäisi olla aina verkkareissa ja paskainen hiirenhäntä pitkin päätä niin mies olisi tyytyväinen.
Itse alan aina panostamaan ulkonäkööni, kun suunnittelen eroa. Saa ajatukset pois huonosta parisuhteesta ja tuo muutenkin hyvää mieltä.
Perustanut mature onlyfansin. Ap, älä ole kateellinen vaan laihduta sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä mielenkiintoista tietää stalkkaako joku oma naapuri tälläin. Saatan jonain päivänä ulkoilla kiireen keskellä aivan räjähtäneenä kotipihalla lasten kanssa ja toisena päivänä olen olenkin laittautunut, siisti jne. Ihan ajasta ja fiiliksestä riippuen.. Ei kummempaa. Toivon kyllä aina ettei tuttuja tulisi vastaan kun olen rönttölookissa, mutta että vielä analysoivat naapuritkin..
Ei kannata välittää mitä ihmiset sanovat ja katsovat. Ei kukaan voi joka päivä hiukset laitettuna pyöriä maitokaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tuttavarouva, ei naapuri. Ei hänellä ole raskaita oikeudenkäyntejä taustalla. Saattaa olla masennusta, ehkä hän on aloittanut lääkityksen.
Ja tämä on huvittavaa?
Niin, 4 kk ovat olleet kaikki kampaamot jne. sulki. Kyllä siinä ajassa jo ehtii ulkonäkö muuttua.