Huvittaa tuttavarouvan muutos, ennen homssuinen ja
vaatteet vähän mitä ja miten sattuu, tukka aina niskassa kiinni ja näytti kokonaisuutena homssuiselta ja väsyneeltä. Nyt yhtäkkiä hänen asut on paljon harkitumpia, jopa tyylikkäitä, tukka on föönattu tai korkealla ponnarilla ja meikki on siisti. Onkohan mies uhannut jättää. Outo juttu.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä mielenkiintoista tietää stalkkaako joku oma naapuri tälläin. Saatan jonain päivänä ulkoilla kiireen keskellä aivan räjähtäneenä kotipihalla lasten kanssa ja toisena päivänä olen olenkin laittautunut, siisti jne. Ihan ajasta ja fiiliksestä riippuen.. Ei kummempaa. Toivon kyllä aina ettei tuttuja tulisi vastaan kun olen rönttölookissa, mutta että vielä analysoivat naapuritkin..
Samat sanat. Toivon hartaasti, että ihmisillä olisi parempaakin tekemistä kuin muiden kyttääminen 24/7.
Odottakaapa, kun ilmestyn piakkoin katukuvaan uutena (tai oikeastaan vanhana) minuna...
En ole päässyt kampaajalle enkä kosmetologille kohta 4 kuukauteen koronasulkujen vuoksi ja hiukseni ovat venähtäneet pitkiksi ja pois mallistaan. Kukaan ei ole tehnyt minulle kuorintoja tai hierontoja saati laittanut kynsiäni. Ja puleutunut olen lähinnä lenkkivaatteisiin. Ja näillä olen mennyt siis viimeiset 4 kk myös ulkona.
Nyt on sulut pikkuhiljaa purettu ja olen jo varannut ajan kosmetologille, hierojalle, kampaajalle, jalkahoitajalle ja manikyyriin. Uusia meikkejäkin olen ostellut.
Saa AP:n kaltaiset ihmiset sitten ihmetellä, mistä mahtaa olla kysymys. Mutta voin kertoa: ei mistään ihmeellisestä, olen vain heräämässä eloon koronaeristysten jälkeen ja rokotukset jo saatuani. Runsas lenkkivaatteisiin pukeutuminen on saanut myös muutoksia aikaan kropassani. Mies on ja pysyy ihan samana, hän jo ehtikin parturiin.
Lasten ollessa pieniä en ehtinyt yhtään panostaa omaan ulkoasuuni tai itseni laittamiseen.
Sitten vaihdoin työpaikkaa toimistoon, jossa ihmiset pukeutuivat paremmin kuin missään aiemmissa työpaikoissani.
Silloin heräsin itsekin katsomaan itseäni peilistä, että mamma lököfarkuissa ja hupparissa, värjäämätön tukka ponnarilla, kasvot ilman meikkiä - ei se edustavin lookki aikuiselle naiselle. Sen jälkeen olen skarpannut.
Ap:lla meni pupu pöksyyn, eikä vastannut enää kysymyksiin ja kommentteihin?
Mitähän se aloittajalle kuuluu? Pitäisikö pitää huolta omista asioistaan?
Minua huvittaa a.p:n kateellisuus.
Kotiäitivuosien jälkeen paluu työelämään. Itselleni kävi juuri noin.
Muuten hyvä, mutta korkea ponnari on kyllä mauton.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaapa, kun ilmestyn piakkoin katukuvaan uutena (tai oikeastaan vanhana) minuna...
En ole päässyt kampaajalle enkä kosmetologille kohta 4 kuukauteen koronasulkujen vuoksi ja hiukseni ovat venähtäneet pitkiksi ja pois mallistaan. Kukaan ei ole tehnyt minulle kuorintoja tai hierontoja saati laittanut kynsiäni. Ja puleutunut olen lähinnä lenkkivaatteisiin. Ja näillä olen mennyt siis viimeiset 4 kk myös ulkona.
Nyt on sulut pikkuhiljaa purettu ja olen jo varannut ajan kosmetologille, hierojalle, kampaajalle, jalkahoitajalle ja manikyyriin. Uusia meikkejäkin olen ostellut.
Saa AP:n kaltaiset ihmiset sitten ihmetellä, mistä mahtaa olla kysymys. Mutta voin kertoa: ei mistään ihmeellisestä, olen vain heräämässä eloon koronaeristysten jälkeen ja rokotukset jo saatuani. Runsas lenkkivaatteisiin pukeutuminen on saanut myös muutoksia aikaan kropassani. Mies on ja pysyy ihan samana, hän jo ehtikin parturiin.
Vai että ihan 4 kuukauteen? Siis daa :D
Vierailija kirjoitti:
Miten se runsas lenkkivaatteisiin pukeutuminen saa kropassa aikaan muutoksia?
Mitä ongelmia AP:lla oikein on?
Naapurin rouva on
- herännyt talven horroksesta
- parantunut masennuksesta
- parantunut jostain muusta sairaudesta
- sairastunut vakavasti ja haluaa olla tyylikäs niin pitkään mahdollista
- voittanut rahaa ja käynyt ostoksilla
- saanut enemmän aikaa itselleen
- ihastunut
- halunnut muuttaa tyyliä
- huomannut olevansa nainen
..
Tai jotain muuta.
Olipas ahdistava aloitus. Muistin tästä miten sain useita kyselyitä laihtumisen jälkeen että onko minulla uusi mies. Jotenkin semmoinen ilkeä sävähdyshän tuossa on. Ihan kuin mikään muu ei voisi motivoida elämäntapamuutokseen.
No, ei ollut uutta, samalla mennään kolmattakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Kyllä mä oon ainakin käynyt kampaajalla ja kynnet laittamassa ihan normaalisti viimeisen vuoden ajan...
Mies uhannut jättää koska mäyttää väärältä?
Jeesus ap:n täytyy olla tyhmä ja pinnallinen.
Miksi teihin arvon palstamammat aina uppoaa niin helposti nämä kaikkein kököimmätkin trollit?
Vierailija kirjoitti:
Missä kukaan varattu tapaa toisia miehiä korona-aikana?
Töissä ja pilkillä näin alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ahdistava aloitus. Muistin tästä miten sain useita kyselyitä laihtumisen jälkeen että onko minulla uusi mies. Jotenkin semmoinen ilkeä sävähdyshän tuossa on. Ihan kuin mikään muu ei voisi motivoida elämäntapamuutokseen.
No, ei ollut uutta, samalla mennään kolmattakymmentä vuotta.
Niin tuo, kun laihtuu "oletko jotenkin sairas, kun naama mennyt niin kaposeksi" "syötkö sä edes kunnolla" "tarviiko sitä liikuntaa nyt harrastaa" "jotkut vaan näyttävät lihavina paremmilta kuin laihana" jne.
Mietin vain:" joo, olen iloinen, että voin hyvin👍""kiitos, kqnnustuksesta" tollaset kommentit kuullut sellaisilta, joilla on jokaisesta ihmisestä jotain pahaa sanottavaa, mutta itseään kehut ja korostavat.
85% todennäköisyydellä epäilisin että on ihastunut johonkin uuteen mieheen.
onko ennen ollut rahahuolia ja masennusta ja saanut asiat kuntoon ja rahallisestikkin vara panostaa.
Miksi muuten olet noin ilkeä tuttavarouvia kohtaan ja kyyläilet ja mittailet heitä pahat mielessäsi? Mikä tuossa edes huvittaa? Ajatteletko muista ihmisistä yleensä tuohon tapaan, että olet positiivisistakin muutoksista lähinnä vahingoniloinen ja epäilet aina jotain pahaa syyksi kaikkeen?