Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muka paikalla naisia, jotka oikeasti ovat joskus valinneet köyhän miehen rikkaan sijaan, kun on ollu sellainen valinnan paikka?

Vierailija
11.04.2021 |

Kyllä nainen minun empiiristen havaintojeni mukaan AINA valitsee rikkaan miehen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun empiiriset havaintoni = in ce lien elämästä vieraantuneet Youtube-videot.

Vierailija
2/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisemman valitsin, mutten köyhää. Tosin tämäkin alkoi tienata pikkuhiljaa paremmin. Jokaisen menestyvän miehen taustalla on vaimo, sanottiin ennen. Olen tukenut miestäni jatkokoulutukseen ja uranefistämiseen silläkin hinnalla, että olen elättänyt perheen miehen lisäkouluttautuessa. Olen kokenut tämän hyvänä sijoituksena ja on maksanut itsensä moninkertaisesti takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuntipalkka oli tavatessamme 9.50. Luonne se ratkaisi, ei lompakko

Vierailija
4/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tässä maassa on niin vähän aidosti varakkaita eli rikkaita, että eiköhän suurin osa ole valinneet ihan tavallisen pulliaisen. Yhdessä sitten oltu asuntovelkasia, pieni. tai keskituloisia.

Nää tämmöset aloitukset on niin naurettavan surkeita naisvihaa kylväviä oksennuksia. Hae apua noihin pakkomielteisiisi. Jos et kelpaa naisille niin katso peiliin. Vika ei todellakaan ole muissa vaan omassa asenteessasi.

Vierailija
5/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä on niin kummallisia avauksia. Esim. minä olen alkanut seurustella mieheni kanssa, kun me olimme molemmat opiskelijoita. Niin toimivat useat muutkin. Vaikka palstalla useimmat ovat aloittaneet asuntosijoittamisen ala-asteella, oikeassa elämässä näin ei ole, vaan tyhjätaskuisuus on ihan normaali ilmiö opiskeluaikana.

Vierailija
6/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen empiiristen havaintojen mukaan nainen on aina valinnut jonkun muun miehen kuin hänet.

Vierailija
7/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla olis ollut vaikka kuinka limaista hopeakettua, mutta valitsin omanikäisen 15v pojan.

Yhdessä 26v ja palkka on reilusti parempi nykyään kuin ylä-asteella. En ollut yhtään kiinnostunut ”opintojeni rahoittajista”. Yäk!

Vierailija
8/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut sellaista tilannetta, että olisi ihan joutunut valitsemaan kahdesta miehestä. Ihastun aina yhteen kerrallaan eikä tulotasolla ole väliä. Minä elätän meitä tällä 70% hetkellä kun mies viimeistelee opintojaan ja on ansiosidonnaisella.

Vierailija
9/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä köyhiä olimme molemmat. Sieltä pohjalta olemme sitten nousseet ja yhdessä kaiken rakentaneet. Ja tämä taitaa olla se yleisin parisuhdemalli, ap elää jossain omissa maailmoissaan.

Vierailija
10/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka usein elämässä kuvittelet tavallisen naisen olevan siinä asemassa, että kaksi miestä on rakastunut häneen ja hänen pitää valita heistä toinen? Ei ole ikinä omalle kohdalleni sattunut eikä ole yksikään ystävistäni koskaan valittanut valinnan vaikeutta.

Missä todellisuudessa tuollaista tapahtuu?

Vierailija
11/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tietoisesti valitsin kausityöläisen.

Vierailija
12/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus ei ole ollut kriteerilistallani ikinä. Olen ollut naimisissa rikkaan miehen kanssa, josta erosin. Sen jälkeen olen ollut ylivelkaantuneen miehen kanssa. Olet väärässä, jos ajattelet rahan tekevän onnelliseksi. Minulla on itselläni ihan hyvät tulot, joten senkään takia miehen rahoilla ei ole väliä. Toki arvostan sitä, että tekee töitä tai muuten kehittää itseään, jos siihen ei ole esteitä.

Vierailija
13/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin todella hyvätuloisen miehen, kun siitä paljastui väkivaltaisen mustasukkaisia piirteitä. Parempi yksin kuin tuollaisen kanssa.

Vierailija
14/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei löydä seuraa, voi, voi.

Mitään muuta vikaa ei ilmeisesti ole, kuin duunarin liksa. Muuten on fiksu ja filmaattinen, mallinmitoissa ja komea kuin filmitähti. Mensakin soittelee.

Tai sitten ei.

Vierailija
15/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä köyhiä olimme molemmat. Sieltä pohjalta olemme sitten nousseet ja yhdessä kaiken rakentaneet. Ja tämä taitaa olla se yleisin parisuhdemalli, ap elää jossain omissa maailmoissaan.

No näinpä, sama minun parisuhteessa. Lasketaanko sitä sitten valinnaksi kun opiskeluaikana kotipaikkakunnalla käydessä yksi kylän varakkaimmista äijistä, ikä varmaan jo lähemmäs 50, yritti tarjota paikallisessa drinkkiä? No ei kiinnostanut vaan drinkki eikä äijä ja myöhemmin tapasin mieheni jonka kanssa olimme yhtä lailla persaukisia opiskelijoita.

Vierailija
16/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka usein elämässä kuvittelet tavallisen naisen olevan siinä asemassa, että kaksi miestä on rakastunut häneen ja hänen pitää valita heistä toinen? Ei ole ikinä omalle kohdalleni sattunut eikä ole yksikään ystävistäni koskaan valittanut valinnan vaikeutta.

Missä todellisuudessa tuollaista tapahtuu?

Niissä inselmivideoissa joissa on palkatut näyttelijät ja 5 miljoonaa katselukertaa.

17/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtsisin tietysti sen, ketä rakastan. Rahalla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
18/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes syntyisi tilanne jossa ihmisellä on kaksi kosijaa joista tykkää yhtä lailla ja jotka ovat muuten yhtä sopivia mutta vain varallisuus eroaa?

Vierailija
19/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kokemusta siitä, että mies valitsi rikkaamman.

Vierailija
20/50 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin valitsematta rikkaan miehen vaikka ei edes ollut muita miehiä siinä tarjolla.

Jännä juttu ettei ap tätä ole havainnut.