Onko täällä muka paikalla naisia, jotka oikeasti ovat joskus valinneet köyhän miehen rikkaan sijaan, kun on ollu sellainen valinnan paikka?
Kyllä nainen minun empiiristen havaintojeni mukaan AINA valitsee rikkaan miehen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minun empiiriset havaintoni = in ce lien elämästä vieraantuneet Youtube-videot.
Joo, luetaan seiskaa ja kun nämä näiden himoitsemat julkkis- p i ss i k s et seukkaa vain rikkaiden ja menestyneiden miesten kanssa, niin yleistetään, että kaikki naiset.
Joo on. Opiskeluaikoina treffailin hetken samaan aikaan itseni ikäistä "köyhää opiskelijaa" ja pari vuotta vanhempaa miljonäärisuvun poikaa. Valitsin sen opiskelijan. Nyt ollaan naimisissa ja eletään tavallista hyvää elämää ilman mitään luksusta. Ei kaduta.
Suomessa kumppanin valinta ei perustu tulotasoon. Enemmän vaikuttaa taustojen samanlaisuus, koska samanlaisista taustoista tulevat ns pyörivät samoissa ympyröissä.Toki täälläkin on gold diggereitä, mutta todella vähän. Näitähän löytyy molemmista sukupuolista.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset naiset taas hakevat trolli-ap:n hyväksyntää kertomalla omia kokemuksiaan. Trolli-ap vänkkää jossain ja naureskelee sille, kuinka sai taas äitinsä ikäiset naiset polvilleen.
Hävettää olla nainen.
Tämä on anonyymi palsta, mistä voit siis tietää täällä kirjoittavien ihmisten iän ja sukupuolen, et mistään.
Kyllä täällä vakituisesti kirjoittavat ihmiset tietävät nämä t rollit ja t rolliaiheet Näistä aiheista on kiva kirjoitella ja t rollia on kiva jallittaa. Älä aliarvioi täällä kirjoittavia ihmisiä.
Kyllä, mutta jos tulisi ero niin olisin yksin. Olen alkanut arvostamaan vapaa-aikaa ja saisin olla oma itseni, kukaan ei arvostelisi ulkonäköäni ja voisin vaikka huilata koko illan, kukaan ei sanoisi mitään. Olen taitava ruoan laittaja, mutta yksin ruokaa kuluisi vähemmän, keitto riittäisi hyvin 4 päivää eikä tarvitsisi joka päivä laittaa ruokaa eikä pestä myöskään pyykkiä.
Ei mulla ihan köyhä/rikas-valintatilanne ollut, mutta seurustelin aikanaan mm tulevan DI:n ja varakkaan suvun vesan kanssa. Kummatkin suhteet kariutuivat, lopulta rakastuin luokanopettajaopiskelijaan ja hänen kanssaan ollaan vieläkin yhdessä. DI ja varakkaan suvun vesa komeilevat verotilastoissa mutta mä olen onnellinen opettajan kanssa, raha ei ratkaissut.
Aloitus: Onko täällä muka...?
= Jankkaan samaa asiaa enkä ikinä suostu hyväksyään muita mielipiteitä, vaikka saisin kuinka hyvät perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Joo on. Opiskeluaikoina treffailin hetken samaan aikaan itseni ikäistä "köyhää opiskelijaa" ja pari vuotta vanhempaa miljonäärisuvun poikaa. Valitsin sen opiskelijan. Nyt ollaan naimisissa ja eletään tavallista hyvää elämää ilman mitään luksusta. Ei kaduta.
Niin ja se miljoonaperijä on nykyään ystävä, käydään syömässä/drinkeillä aina kun osutaan samaan kaupunkiin ja jutellaan tuntikausia. Eli ei ollut tapailuaikoinakaan kyse siitä, että mies olisi vaan seksin perässä tai minä nuori nainen vaan rahan ja statuksen perässä. Ihan aidosti oltiin kiinnostuneita toisistamme ihmisinä, mutta kun valita piti niin se "köyhä" mies vei silti voiton.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset naiset taas hakevat trolli-ap:n hyväksyntää kertomalla omia kokemuksiaan. Trolli-ap vänkkää jossain ja naureskelee sille, kuinka sai taas äitinsä ikäiset naiset polvilleen.
Hävettää olla nainen.
En jaksa ymmärtää, miten joku antaa trollaamiselle noin suuren merkityksen. Nehän on vain keskustelunavauksia, joista voi poikia vaikka miten mielenkiintoinen ketju.
En ole vastannut (vielä), mutta voin hyvin vastatakin. Jos siitä joku trolli saa elämäänsä sisältöä, ei se ole multa pois! En koe polvistuneeni, eikä hävetä yhtään, ei omasta, eikä muiden vastaajien puolesta.
Enemmän ihmetyttää kuka nainen luulee että se rikas ois sen valinnut kumppaniksi,ei seksiseuraksi vähäksi aikaa.