Mitä mieltä nimestä Illusia.
Kommentit (14)
Huono koska se ei ole täysin sukupuolineutraali vaan viittaa femaleen. Pelkkä Illu oisi parempi
Tulee mieleen että joku tekee illuusiotaikatempun tai näyttää illuusion.
Ihana, vieläkin harmittaa että mies torppasi sen meillä.
Olen sitä mieltä, että näissä mielettömän spämmääjän jatkuvissa nimimielipidekyselyissä ei ole mitään mieltä. Kyselet täällä jatkuvasti apua, mutta sitä saat psykiatrian päivystyksestä, kuten sinulle on jo kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että näissä mielettömän spämmääjän jatkuvissa nimimielipidekyselyissä ei ole mitään mieltä. Kyselet täällä jatkuvasti apua, mutta sitä saat psykiatrian päivystyksestä, kuten sinulle on jo kerrottu.
Haluan tietää av-mammojen mielepiteen eri nimistä ja en mene psykiatriaan. T: Ap
On tullut vastaan IRL. Seurusteli Pessin kanssa. Tää ei ollut vitsi.
Käyttäjä37155 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää av-mammojen mielepiteen eri nimistä ja en mene psykiatriaan. T: Ap
Jos haluaisit tietää av-mammojen mielipiteen eri nimistä, postaisit nimikyselysi nimipalstalle, jossa keskustellaan nimistä. Sinä haluat vain trollata ja häiriköidä, joten psykiatrian päivystys on sinulle oikea osoite.
Pilluhan se on mielessä, mutta hypätään nyt eka.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37155 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit tietää av-mammojen mielipiteen eri nimistä, postaisit nimikyselysi nimipalstalle, jossa keskustellaan nimistä. Sinä haluat vain trollata ja häiriköidä, joten psykiatrian päivystys on sinulle oikea osoite.
Laitoin uuden nimikeskustelun nimipalstalle. T: ap
Kamala