Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kun masturboit, ketä naista mietit?

Vierailija
11.04.2021 |

Ketä

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sit surkuhupaisaa. Naiset kysyy tälläistä ja kun miehet vastaa rehellisesti niin alkaa hirveä huuto ja mies viha. Älkää kysykö jos ette halua vastausta. Ja joo, voishan sitä vastata että vaimoa, mutta se on vale. Kyllä niissä fantasioissa on ihan eri pimut kuin real life. Sen oman naisen saat ihan koska vaan, niistä muista voi vaan haaveilla.

Vierailija
22/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sit surkuhupaisaa. Naiset kysyy tälläistä ja kun miehet vastaa rehellisesti niin alkaa hirveä huuto ja mies viha. Älkää kysykö jos ette halua vastausta. Ja joo, voishan sitä vastata että vaimoa, mutta se on vale. Kyllä niissä fantasioissa on ihan eri pimut kuin real life. Sen oman naisen saat ihan koska vaan, niistä muista voi vaan haaveilla.

Mä naisena voin vastata (vaikkei meiltä kysytty) etten ainakaan omaa miestä mieti.. ;)). En todella!! Oma mies on se tuttu ja turvallinen vakkari, mutta fantasiat jotain ihan muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisena voin vastata (vaikkei meiltä kysytty) etten ainakaan omaa miestä mieti.. ;)). En todella!! Oma mies on se tuttu ja turvallinen vakkari, mutta fantasiat jotain ihan muuta...[/quote]

Miksi olet sellaisen tutun ja turvallisen miehen kanssa, joka ei sytytä? Mä en käsitä. Itse valitsin miehen, jonka kanssa seksi on fantastista.

Vierailija
24/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena voin vastata (vaikkei meiltä kysytty) etten ainakaan omaa miestä mieti.. ;)). En todella!! Oma mies on se tuttu ja turvallinen vakkari, mutta fantasiat jotain ihan muuta...

Miksi olet sellaisen tutun ja turvallisen miehen kanssa, joka ei sytytä? Mä en käsitä. Itse valitsin miehen, jonka kanssa seksi on fantastista.

Missä kohtaa kerroin, ettei mieheni sytytä minua?

Vierailija
25/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa kerroin, ettei mieheni sytytä minua?

Kommentissasi. Haaveilet muista, ja oma mies on sellainen tuttu ja turvallinen. Sulla taitaa mennä seksuaalinen himo ja läheisyyden kaipuu pahasti sekaisin.

Vierailija
26/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen kyllä fantasioissa muista miehistä mutta en miehen sukulaisista tai kavereista. Minusta se olisi miestä kohtaan aika törkeää runkata jollekin hänen läheiselleen. Yök.

Vierailija
27/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä outoja. Oma mieheni aikoinaan kertoi kun sillä ei enää mitään väliä ollut niin ääneen miten hyvän näköisenä piti ex avokkinsa siskoa. Oli kuulemma todella kuuma pakkaus. Tiedän myös että kun tämä ex avokki jätti hänet muista syistä, mieheni oli ollut aivan romuna. Siis niin pohjalla tiedän harvan olleen. Miksi pitää haaveilla niin paljon muista ja kun oma lähtee niin ollaankin NIIN rikki. Huh huh. Pitäisikö sitten yrittää niitä upeita naisia joita ei ole saanut aijemmin kun kerrankin on mahdollisuus. Ainiin...ei ne miehet saa niitä naisia joista haaveilee. Ne joutuu tyytymään jojonkin tavikseen ja sekös kirpaisee.

Vierailija
28/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvaa

Vierailija
29/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tämän olla miesten ketju?

Vierailija
30/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiukan katkeran oloisia jotkut naiset..

Vierailija
31/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketjun otsikossa oli, mutta en tarkoittanut että tämä menee tälläiseksi vääntämiseksi, onko täällä aina ketjut tälläisiä?

Vierailija
32/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän että olen hieman katkeroitunut. Minun ajatusmaailmaan ei mahdu miksi mieheni fantasioi jatkuvasti siskostani (joka muönnetään on paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin minä) , muutamaata työkaveristaan(hekin nuorempia ja kauniimpia kuin minä). Ja taatusti niistä isoista takapuolista joita katselee perään vierestäni kun olemme kaupassa yhdessä(minulla pieni). Tai siis mahtuu miksi katsoo parempia kuin siinä vieressä, mutta miksi otti minut ja nyt haaveilee kokoajan muista paremmista.

Vierailija
33/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketjun otsikossa oli, mutta en tarkoittanut että tämä menee tälläiseksi vääntämiseksi, onko täällä aina ketjut tälläisiä?

Mitä ketjun otsikossa oli

Vierailija
34/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän että olen hieman katkeroitunut. Minun ajatusmaailmaan ei mahdu miksi mieheni fantasioi jatkuvasti siskostani (joka muönnetään on paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin minä) , muutamaata työkaveristaan(hekin nuorempia ja kauniimpia kuin minä). Ja taatusti niistä isoista takapuolista joita katselee perään vierestäni kun olemme kaupassa yhdessä(minulla pieni). Tai siis mahtuu miksi katsoo parempia kuin siinä vieressä, mutta miksi otti minut ja nyt haaveilee kokoajan muista paremmista.

Me miehet tarvitsemme silmänruokaa;)

Vierailija
35/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella treenaavasi peppuasi isommaksi ja pyöreäksi?

M48

Vierailija
36/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän me naisetkin! Ihana kohta on kesä ja miehet vähissä vaatteissa. Kunpa tulisi kunnon rantakelit niin pääsis rannalle katselemaan.

Vierailija
37/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän me naisetkin! Ihana kohta on kesä ja miehet vähissä vaatteissa. Kunpa tulisi kunnon rantakelit niin pääsis rannalle katselemaan.

Ihana vilkulla vieraita kolleja

Vierailija
38/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Arvaappa olenko yrittänyt. Mutta kun geeneilleni en voi mitään. Lantio ei levene vaikka mitä teen.

Vierailija
39/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Arvaappa olenko yrittänyt. Mutta kun geeneilleni en voi mitään. Lantio ei levene vaikka mitä teen.

Ei se leveys, vaan pyöreys. Entä jos kokeilisit kyykkäystä?

Vierailija
40/122 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä outoja. Oma mieheni aikoinaan kertoi kun sillä ei enää mitään väliä ollut niin ääneen miten hyvän näköisenä piti ex avokkinsa siskoa. Oli kuulemma todella kuuma pakkaus. Tiedän myös että kun tämä ex avokki jätti hänet muista syistä, mieheni oli ollut aivan romuna. Siis niin pohjalla tiedän harvan olleen. Miksi pitää haaveilla niin paljon muista ja kun oma lähtee niin ollaankin NIIN rikki. Huh huh. Pitäisikö sitten yrittää niitä upeita naisia joita ei ole saanut aijemmin kun kerrankin on mahdollisuus. Ainiin...ei ne miehet saa niitä naisia joista haaveilee. Ne joutuu tyytymään jojonkin tavikseen ja sekös kirpaisee.

Ei se kirpaise, vaan asiaa hyväksytään. Harva ihminen saa teini-iän unelmiensa kumppanin, vaan jossain vaiheessa "tyyydytään" tavikseen. Naisilla on enemmän valinnanvaraa, joten moni nainen saa jonkun joka vastaa unelmakumppania edes sinnepäin. 

Varsinkin jos perhettä haluaa, niin siinä kolmenkympin kohdalla tiputetaan rimaa / prioriteetit muuttuu