Harry tulee Philipin hautajaisiin, Meghan ei
Kommentit (1568)
Vierailija kirjoitti:
Lady Pamela Hicks on Wikipedian mukaan syntynyt 19.4.1929. Ehkä hän pitää 92-vuotispäivänsä vastaanoton juuri Philipin hautajaispäivänä?
Siinä on Elisabetilla tiukka paikka valita, kumpaan menee. Ja omatkin synttärit painaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt hyvä että Harry pääsee hautajaisiin. Vaikka muutamaa mammaa nyt harmittaakin. Meni veikkaukset ihan lepikkoon. No niin, jatketaan taas.
Hupsu. Harryahan tässä harmittaa niin ettei pysy kulkemaan edes veljensä rinnalla hautajaisissa.
Harry ei edelleenkään päätä järjestystä ääliö! On se nyt kumma kun tarvii kaikki yrittää laittaa väkisin Harryn syyksi!
Höpsistä! Eihän Harry sitä päätä, mutta aiheuttaa käytöksellään.
Aiheutti jo Dianan hautajaisissa. Kova poika riehumaan se Harry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan loppuisi jankutus, ettei Harrya ole kutsuttu? Uskomaton määrä jankutusta, vaikka asiasta kerrottiin jo viime lauantaina.
kaikkilehan se on ollut selvää, että harry on kutsuttu. kyseessä on hänen isoisänsä kuitenkin. meghania ei oltu kutstuttu.
Normaalisti puoliso on automaattisesti kutsuttu. Tuskinpa ne olisi meghanille sanonut että et ole tervetullut jos se ei olisi ollut raskaana yms.
Sanottiinhan sille nytkin vaikka on raskaana. Ei ole tervetullut.
Veikkaisin ettei Meghan ole tervetullut hoviin enää ikinä. Harryakaan ei perheensä hirveästi kiinnosta nyt. Mieli voi muuttua ihmisen kypsyessä, valitettavasti vaan monta kertaa liian myöhään. Tulevaisuus näyttää tuleeko Harry kestämään psyykkisen paineen tekemästään vai murtuuko sen alle.
Väärin meni, heidät on jo kutsuttu kuningattaren synttäreille kesällä.
Lehdet kirjoittavat, että on tiettävästi kutsuttu. Siis on vai ei, ken tietää? Tiettävästi on tai tiettävästi ei. Molemmat yhtä oikein. Mahtaako kuningatar itse jaksaa enää valvoa lapsenlastaan omilla syntymäpäivillään ja määrätä joka tilanteeseen miehiä Harryn ympärille "ettei sattuisi mitään outoa". Vai juhliiko mieluummin rakkaittensa keskellä huolettomana? Veikkaan että se oli Harryllä tässä.
https://www.mirror.co.uk › uk-news·: "The Queen has reportedly invited Prince Harry and Meghan to her 95th birthday in what would be the first reunion since they stepped down from royal duties. The 94-year-old monarch has seen her calendar decimated by the coronavirus pandemic but is keen to get "back to business" in the coming months."
Kuningatar syleilee Meghanin kuoliaaksi. On edelleen rakas perheenjäsen, on kutsuttu hautajaisiin ja syntymäpäiville, joten Meghan joutuu keksimään tekosyitä ja selittelemään, kun narsistin ego ei anna periksi osallistua. Meghanilla jää taakka todistaa syyttömyytensä välirikkoon, ja kun sitä ei ole, niin kaikki kääntyy lopulta häntä vastaan, niin kuin oikein onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan loppuisi jankutus, ettei Harrya ole kutsuttu? Uskomaton määrä jankutusta, vaikka asiasta kerrottiin jo viime lauantaina.
kaikkilehan se on ollut selvää, että harry on kutsuttu. kyseessä on hänen isoisänsä kuitenkin. meghania ei oltu kutstuttu.
Normaalisti puoliso on automaattisesti kutsuttu. Tuskinpa ne olisi meghanille sanonut että et ole tervetullut jos se ei olisi ollut raskaana yms.
Veikkaisin ettei Meghan ole tervetullut hoviin enää ikinä. Harryakaan ei perheensä hirveästi kiinnosta nyt. Mieli voi muuttua ihmisen kypsyessä, valitettavasti vaan monta kertaa liian myöhään. Tulevaisuus näyttää tuleeko Harry kestämään psyykkisen paineen tekemästään vai murtuuko sen alle.
Lehdet kirjoittavat, että on tiettävästi kutsuttu. Siis on vai ei, ken tietää? Tiettävästi on tai tiettävästi ei. Molemmat yhtä oikein. Mahtaako kuningatar itse jaksaa enää valvoa lapsenlastaan omilla syntymäpäivillään ja määrätä joka tilanteeseen miehiä Harryn ympärille "ettei sattuisi mitään outoa". Vai juhliiko mieluummin rakkaittensa keskellä huolettomana? Veikkaan että se oli Harryllä tässä.
https://www.mirror.co.uk › uk-news·: "The Queen has reportedly invited Prince Harry and Meghan to her 95th birthday in what would be the first reunion since they stepped down from royal duties. The 94-year-old monarch has seen her calendar decimated by the coronavirus pandemic but is keen to get "back to business" in the coming months."
Kirjoittivat selvästi, että Harry on tulossa ja tämän kertoi hovin edustaja viime lauantaina. Ei siis arvailua. https://observer.com/2021/04/prince-harry-returns-uk-isolates-frogmore-…
Ai se sama "edustaja" joka tiesi hautajaisiin osallistuvatkin ennen kuningatarta?
Vierailija kirjoitti:
No kuka lähtisi tuossa vaiheessa raskautta pitkälle lennolle?
No ihan kaikki, koska se on täysin turvallista ja normaalia tuossa vaiheessa. Meghan itse lenteli vielä esikoistaan odottaessaan paljon myöhemmässä vaiheessa raskautta Lontoosta Yhdysvaltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittivat selvästi, että Harry on tulossa ja tämän kertoi hovin edustaja viime lauantaina. Ei siis arvailua. https://observer.com/2021/04/prince-harry-returns-uk-isolates-frogmore-…
Ai se sama "edustaja" joka tiesi hautajaisiin osallistuvatkin ennen kuningatarta?
Jospa ihan itse lukisit ne uutiset. Mikä englannin kielen sana on liian vaikea? Tässä viime lauantailta yksi lukuisista uutisista, joissa siteerataan hovin tiedottajaa. https://metro.co.uk/2021/04/10/prince-philip-pregnant-meghan-markle-adv…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan kaikki, koska se on täysin turvallista ja normaalia tuossa vaiheessa. Meghan itse lenteli vielä esikoistaan odottaessaan paljon myöhemmässä vaiheessa raskautta Lontoosta Yhdysvaltoihin.
Ja sitä paitsi eihän se raskaus se syy olla pois ollutkaan, van oma valovoima.
Eikun siis se, että oma äiti kielsi matkustamasta.
Valitse itse miellyttävin "selitys" sille kun ei saanut kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei ollut keskenmenoa takana. Täysin turvallista ei lentely raskaana ole, säteilykin on aina riski.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä paitsi eihän se raskaus se syy olla pois ollutkaan, van oma valovoima.
Eikun siis se, että oma äiti kielsi matkustamasta.
Valitse itse miellyttävin "selitys" sille kun ei saanut kutsua.
Minä ehkä kuitenkin valitsisin ennemmin virallisen syyn kuin Daily Mailin syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin kaikki raskaudet ovat erilaisia ja lento Lontoosta New Yorkiin kestää yli neljä tuntia vähemmän kuin Los Angelesiin. Ja siihen vielä globaali pandemia, karanteenit ja taapero päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koronasta kuulut?
Ainii ei teillä moskovassa ole ollenkaan sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koronasta kuulut?
Ainii ei teillä moskovassa ole ollenkaan sellaista.
Harrykö on mielestäsi lähtenyt Moskovasta Lontooseen? No johan pomppasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihan kukaan tieda missa vaiheessa Meghanin raskaus on, ei ole ilmoittanut siita mitaan. Aika iso maha oli jo Oprah- haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on kaikkien muiden kanssa riidoissa, paitsi oman äitinsä ja Harryn. Ja Philin kanssa hänellä oli erityinen side. Täällä on epäilty hautajaisetkin jo pidetyksi Meghanin takapihalla, vain Meghanin läsnä ollessa. Onkohan näin?
Mitähän Philip itse sanoisi tästä "siteestä"? Ainakin hänellä oli varma mielipide Oprahin haastattelusta "Prince Philip ‘thought Harry and Meghan’s Oprah interview was madness and no good would come of it’".
Ehti varmasti myös esittää toiveensa hautajaisjärjestelyistä ja rakkaan vaimonsa tulevista syntymäpäivistä, tärkeimpänä tehtävänään suojella ja tukea vaimoaan ikäviltä asioilta, sellaisilta mistä ei seuraa mitään hyvää.
Sulle suosittelen lämpimästi medialukutaidon oppituntia. Jos Daily Mailissa joku kertoo miten oli kuullut kaveriltaan Philipin sanoneen jotakin, se ei välttämättä pidä paikkaansa. Sama pätee myös Meghaniin.
Vierailija kirjoitti:
Muita huvittaako tämä ketju? Tämä on hemmetinmoista jankkausta sivutolkulla ilman järjenhäivää. Ja jokainen on niin oikeassa.
Minä oon, noi muut ei ole.
Tyhjänpäiväinen vastaaninttäjä(kin) saa nyt mennä nukkumaan. Öitä:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei ollut keskenmenoa takana. Täysin turvallista ei lentely raskaana ole, säteilykin on aina riski.
-eri.Höpsistä! Ennen Archieta saattoi olla keskenmeno. Olihan se yhden avioliiton peruuttamisen syykin Meghanilla. Mitään keskenmenoa ei tainnut edes kuitenkaan olla. Taisi olla huomion kerjuuta.
Oletko jotenkin sekaisin? Nyt alat keksimään lisää keskenmenoja. Etkö voisi vain hyväksyä että Meghan ei nyt lennä. Enempää ei toisten terveydentila meille kuulu.
Mistä vetoa, että Philin sanoin: "interview was madness and no good would come of it’". Tämä ei pääty hyvin. Harry ja Meghan astuivat sille tielle, joka ei vie heitä itseään parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa, että Philin sanoin: "interview was madness and no good would come of it’". Tämä ei pääty hyvin. Harry ja Meghan astuivat sille tielle, joka ei vie heitä itseään parempaan suuntaan.
Ei Philin vaan juorulehden sanoin.
Höpsistä! Eihän Harry sitä päätä, mutta aiheuttaa käytöksellään.