Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaihtoehto roketepassille

Vierailija
10.04.2021 |

Tapahtuma-ala ja baarit ja kaikki muutkin paikat voidaan aukaista, jos otetaan käyttöön yksinkertainen keino: kuumeen mittaus. Kuume on koronataudin yleisin oire, joka yleensä on myös niillä, jotka kokee itsensä oireettomiksi. Joku vaan ovelle mittaamaan sitä kuumetta ja jos ei ole niin sisään vaan. Ei tarvita pelleilyä rokotetodistusten kanssa, ja sitä paitsi, korna voi olla vaikka olisi rokotettukin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
62/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lapset? Saanko ottaa lapset mukaan leffaan, jos mulla on passi ja niillä ei? Kuumeen mittaaminen olisi kyllä helpompaa lastenkin kannalta. Tietty meillä kyllä muksuilla voi nousta normaalistikin lämpö kun välillä riehaantuu, mutta toisaalta olisi aika yksiselitteistä, että jos yli 38° niin sitten ei vaan pääse sisään. Ehkä se auttaisi muutenkin sitä jokasyksyistä flunssarumbaa, kun tuodaan päivikseen "vähän kuumeisia" lapsia, kun eihän se ole kuin pientä lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon parikymppinen perusterve. Mun rokotevuoro tulee ehkä syksyllä. Eli en pääse festareille, mut mun rokotettu mummo pääsee? 

Lue mitä Elina Lepomäki sanoo asiasta:

https://www.verkkouutiset.fi/elina-lepomaki-islle-paaministerilta-outoj…

Ei se ole sulta pois, vaikka sä et pääse festareille, vaikka sä haluut. Sun mummoshan pääsee ja se on sentään ollut varmaan erityksissä jo vuoden, jos se on ollut kuuliainen. Iloitse mummosi puolesta!

Olen eri, mutta kyllä se nimenomaan on muilta pois. Meillä ei ole mitään mahdollisuutta pitää yhteiskuntaa puolta vuotta kiinni vaan viimeistään alkukesästä jouduttaisiin rajoituksia purkamaan joka tapauksessa. Nyt puhutaankin, että avataan palvelut vain rokotetuille ja rokottamattomat pääsee sitten liikkumaan oman rokotusvuoronsa jälkeen joskus syksyllä. Ei tämän rokotuspassistrategian vaihtoehto ole missään vaiheessa ollut totaalisulku syksyyn asti vaan palveluiden avaaminen kaikille.

Pystyykö joku tosiaan oikeasti uskottelemaan itselleen että rokotuksen tarkoitus olisi vain suojata koronalta, estää sairastumasta siihe ja sairastuttamasta muita?

Vierailija
64/70 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne eiliset linkit on, niiden vuoksi tallensin keskustelun 🤷🏻‍♀️

Vierailija
65/70 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne eiliset linkit on, niiden vuoksi tallensin keskustelun 🤷🏻‍♀️

Siis ne missä puhuttiin Kiinan terveyspassista ja koko kansan seurannasta. Kansan pisteytysjärjestelmästä jms.

Vitsi tämä sensurointi saa ainakin minut epäilemääb todella että mitä täällä tapahtuu???

Vierailija
66/70 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/70 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
68/70 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/70 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
70/70 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, juuri nämä halusin säästää. Kannattaisi jokaisen katsoa ja kuunnella.