Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sanotaan, että opiskellessa pitäisi pariutua. Olisitko sinä voinut pariutua opiskelutoverisi kanssa?

Vierailija
10.04.2021 |

Minä olen sitä mieltä, että puolison voi löytää töistä, mutta kukaan opiskelija ei olisi minulle kelvannut. Harrastusten puolelta sen sijaan uskon pariutumiseen. Entä teillä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, useammankin kanssa :) Oli paljon hyviä tyyppejä.

Vierailija
22/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi voinut pariutua opiskelutoverini kanssa. Meitä oli ryhmässä 25 tyttöä ja kaksi homopoikaa. Minä olen hetero. 

Kai siellä oppilaitoksessa opiskeli muitakin kuin teidän ryhmä? Muiden aineiden opiskelijoita?

Ei ne ole opiskelutovereita. Opiskelutoverit opiskelevat samaa ainetta samassa kommunistisessa ryhmässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi voinut pariutua opiskelutoverini kanssa. Meitä oli ryhmässä 25 tyttöä ja kaksi homopoikaa. Minä olen hetero. 

Kai siellä oppilaitoksessa opiskeli muitakin kuin teidän ryhmä? Muiden aineiden opiskelijoita?

Joo, mutta en minä niiden kanssa ollut tekemisissä. Miksi olisin ollut, kun opinnot tapahtuivat oman ryhmän kanssa?

Ööh, no et sinä ainakaan siis yliopistossa opiskellut. Siellä tapaa kymmeniä ja satoja ihmisiä.

Vierailija
24/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä en ymmärrä mistä kukaan löytää yhtään mitään ellei näytä (naisena) IG mallilta? Perusnätti ei saa enää edes matcheja tinderissä. 

Mikä on IG-malli? Sellainen, joka ottaa kuvia itsestään? Ei hän ole malli.

Vierailija
25/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariuduttiin jo ennen opintoja ja päädyttiin lopulta samaan koulutusohjelmaan eri vuosikursseille.

Vierailija
26/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta en minä niiden kanssa ollut tekemisissä. Miksi olisin ollut, kun opinnot tapahtuivat oman ryhmän kanssa?

Ööh, no et sinä ainakaan siis yliopistossa opiskellut. Siellä tapaa kymmeniä ja satoja ihmisiä.

No kuka täällä on sanonut, että pitää juuri yliopistossa opiskella?

Vierailija
27/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisinko voinut, kun en koskaan ketään katsellut sillä silmällä. En edes puhunut miehille, paitsi professoreille ja opettajille oli joskus pakko puhua. Voi kuulostaa jonkun mielestä oudolta, mutta on täyttä totta. Liikuin vain naisporukassa. 

Vierailija
28/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä ekan suhteen aloitin kuusitoistavuotiaana, ja lopetin sen 26-vuotiaana. Juopon kanssa aloin yksiin nuorena ja tyhmänä. 

Vierailija
29/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tavannut. Kävin vain kursseilla ja luennoilla enkä tutustunut kuin muutamaan naiseen, joiden kanssa olen ihme ja kumma yhä tekemisissä. Tämä oli 90-luvulla. 

Nr. 27

Vierailija
30/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on koskaan sanonut, että opiskellessa pitää pariutua? En ole itse kuullut. Ne harvat jotka löysivät parin opiskellessa erosivat parin vuoden sisällä.

Etkö ole lukenut esim. Hesarin kolumneja jossa surkutellaan korona-ajan opiskelijoita jotka eivät löydä puolisoa kun ei ole bileitä.

Vierailija
31/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaa toki, mutta en minä ainakaan pariudu tai edes harkitse pariutumista jokaisen tapaamani ihmisen kanssa. Sinäkö teet niin?

Vierailija
32/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisbileissä sattui ja tapahtui ja tapahtuu edelleen 20 vuotta myöhemmin.

Vierailija
33/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missähän ihmeessä elät jos sulle moista hoetaan, ap? Jossain lahkossa?

Vierailija
34/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariuduin aika monen kanssa. Joskus vain yöksi tai pariksi, toisten kanssa satunnaisesti, kunnes löytyi se oikea.

Vierailija
35/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan mentiin eikä meinattu, kun nykyään taas pelkästään meinataan.

Mitä tälle nuorisolle on tapahtunut?

Vierailija
36/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tai harrastuksista (teini-iän jälkeen) en olisi tähän mennessä voinut kuvitellakaan löytäväni puolisoa, työpaikkaromanssi olisi muutenkin aika hankala käytännössä. Opiskeluaikana yliopistossa taas tapasin kymmeniä mukavia, fiksuja nuoria miehiä ja siis hyvin olisi voinut löytyä kumppani jos en olisi jo seurustellut. Olin ja olen edelleen naisvaltaisella alalla, mutta oli vuosikurssilla jonkun verran miehiäkin ja sitten lisäksi muiden alojen opiskelijat joita tapasi eri tapahtumissa.

Vierailija
37/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missähän ihmeessä elät jos sulle moista hoetaan, ap? Jossain lahkossa?

Ei minulle olla sellaista hoettu, mutta monessa paikassa olen törmännyt sellaiseen asenteeseen.  Viimeksi tällä palstalla, ja siitä tämä avauskin tuli. ap

Vierailija
38/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisin voinutkin pariutua senaikasen säädön kanssa... En tiedä.

Koneinssilinjalla olin, joten valinnanvaraa oli opiskelukavereissakin, mutta eipä syödä kuormasta.

Nykyinen mies on ajalta vuosi opiskelujen jälkeen. Ei kuitenkaan työpaikalta.

Vierailija
39/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän murjussa ap on mahtanut opiskella, jos siellä ei ole ollut samanikäisiä ja kivoja nuoria myös opiskelemassa?

Helsingin yliopistossa. Olihan siellä, mutta halusin puolisoni toisaalta. ap

Vierailija
40/41 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu nuorena oli loistava mahdollisuus tavata samaa ikäluokkaa olevia kavereita ympäri Suomea. Pelkästään omalla vuosikurssilla 80 opiskelijaa ja tiedekunnan yhteisissä bileissä satoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi