Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rauhoittava olisi hyvä?

Vierailija
10.04.2021 |

Pää aivan räjähdyspisteessä, mikä olisi hyvä rauhoittava? Pysyykö muuten normaalina, poistuuko vain v*tutus ja ahdistus yms?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas lenkki ulkona, sen jälkeen juot kylmää vettä, huuhdot naamasi kylmällä vedellä, alat tiskaamaan käsin tai imuroimaan, sen jälkeen juot kamoillateetä ja teet rentoutus-/hengitysharjoituksen.

Vierailija
2/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox. Mulla vain tarvittaessa ja oikeesti auttaa. En ole jäänyt koukkuun, yli 20v käyttänyt. Mikään muu mitä yritetty ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviini

Vierailija
4/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas lenkki ulkona, sen jälkeen juot kylmää vettä, huuhdot naamasi kylmällä vedellä, alat tiskaamaan käsin tai imuroimaan, sen jälkeen juot kamoillateetä ja teet rentoutus-/hengitysharjoituksen.

Rauhoittavasta lääkkeetä oli kyse. tässä ei nyt lenkit, tiskaamiset ja hölynpölyt auta.

Vierailija
5/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatril. Kyllä bentsoilla suhteellisen normaalina pysyy muuten, ellei vedä hirveän isoa annosta.

Vierailija
6/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos alkaa vaikka kesken työpuhelun ahdistamaan niin, että ajatukset ovat aivan solmussa, huudat vaan "heippa!", lähdet reippaalle lenkille ja sen jälkeen uudestaan pokkana soittamaan?

Vierailija
7/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox toimi mulla ihan hyvin aikoinaan, kun tarvetta oli.

Vierailija
8/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku vastaa sulle näin, kun oma elämäsi on solmussa ja tarvitset ihan oikeaa apua etkä mitään huuhaata.

Vierailija
9/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opamox. Mulla vain tarvittaessa ja oikeesti auttaa. En ole jäänyt koukkuun, yli 20v käyttänyt. Mikään muu mitä yritetty ei toimi.

Eli vain vtutus poistuu ja muuten on normaali?

Vierailija
10/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole jäänyt koukkuun, yli 20v käyttänyt"... ahhahahahahahahahahahahaha... mistäs muusta tuissa sitten olis kyse, kuin juurikin koukuttumisesta...

Vierailija
11/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittavasta lääkkeetä oli kyse. tässä ei nyt lenkit, tiskaamiset ja hölynpölyt auta.

Se on mun käyttämäni "lääke", kun entisenä päihteiden väärinkäyttäjänä saa mitään lääkkeitä. Ja tuo myös toimii. minulla

Vierailija
12/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lysti, mikä on hyvä, ei lääkäri sellaista kirjoita kuitenkaan.

SSRI- tabut korkeintaan.

Vierailija
13/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamomillatee

Elämäntapa ja -laatu joka auttaa pitämään sen ahdistuksen mahdollisimman hyvin hallinnassa.

Eli lepo ja liikunta, ravinto, sosiaaliset suhteet ja harrastukset ym

Tylsäähån se on, mutta kantaa pitemmälle kuin nappi tarvittaessa

Vierailija
14/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivatril. Kyllä bentsoilla suhteellisen normaalina pysyy muuten, ellei vedä hirveän isoa annosta.

Eli voi olla aivan normaalisti lasten kanssa? En halua heidän äitinsä olevan silmät päässä seisova pystyynkuollut bensonisti.

Vierailija
15/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ihan tärkeintä nyt varata aika psykiatrille ja saada asianmukaista tukea, vaikka lääkkeellistäkin, sitä kautta? Ihan h--vetin väärä osoite kysyä poarasta rauhoittavaa täältä keskustelupalstalta... että mistä sitten olit ajatellut niitä rauhoittavia hankkia?

Vierailija
16/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kirkon penkissä istuminen rauhoittaa sua kummasti.

Vierailija
18/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyään ei enää kestetä normaalia elämää ilman jotain nappeja?

Vierailija
19/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos alkaa vaikka kesken työpuhelun ahdistamaan niin, että ajatukset ovat aivan solmussa, huudat vaan "heippa!", lähdet reippaalle lenkille ja sen jälkeen uudestaan pokkana soittamaan?

En lopeta puhelua, silloin nousen penkiltä ylös, teputtelen, eli otan pieniä askelluksia ja juon vettä, mikäli voin. 

Vierailija
20/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyään ei enää kestetä normaalia elämää ilman jotain nappeja?

Miten sä tiedät mitä mun elämä pitää sisällään?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi