Ja taas mennään: tekisi mieli viikonloppuna töihin. Miten usein teillä on vastaavaa?
Kommentit (41)
Ainakin silloin kun ovella on vastassa nalkuttava mies
Ilmeisesti sulla ei ole ketään kotona odottamassa etkä yksinkään viihdy?
Kuka haluaa töihin jos voi käpertyä oman kullan kainaloon?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sulla ei ole ketään kotona odottamassa etkä yksinkään viihdy?
On perhe ja viihdyn erinomaisesti yksin. Yksinhän se työkin tehdään. ap
Mielummin kuhertelisin miehen kanssa kotona kuin menisin uudestaan töihin :o
Vierailija kirjoitti:
Peukku sille.
Tuore suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukku sille.
Tuore suhde?
No ei oo! 10 vuotta yhdessä ollaan kohta oltu.. mä haluaisin mutta mies ei joten ei tehdä mitään. :/ Ja sit muutenkin on tää poikkeusaika et pidetään fyysistä ja henkistä etäisyyttä.
Olin jo työavaimet kädessä, että olisin lähtenyt - mutta en sitten lähtenyt. Pitää malttaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Olin jo työavaimet kädessä, että olisin lähtenyt - mutta en sitten lähtenyt. Pitää malttaa. ap
Kova on työn imu!
Vierailija kirjoitti:
Pitää levätä et jaksaa. Mee vaik saunaan rentoutumaan.
Vaikka viihdyn töissä, kyllä tarvitsen vapaat viikonloput toipumiseen.
Ei saa olla työnarkki. Pitää olla muutakin..
Olinkin tänään ylitöissä 8 tuntia.
AY PELLET KIELSIVÄT TYÖT EROSIN LIITOSTA NYT SAAN TEHDÄ MITEN HUVITTAA MULLE JA TYÖN ANTAJALLE WIN WIN TILANNE. AY SIKA EI MOIKKAA ALANKIN NÄYTTÄMÄÄN KESKARIA
Vierailija kirjoitti:
Olinkin tänään ylitöissä 8 tuntia.
Nautitko?
Täälläkin yks työnarkomaani. Päätyöni lisäksi teen keikkaa eri alalla. Vaihtelevaa ku toinen työ istumista ja toinen fyysistä. Korona aikana ei voi matkustella eikä oikeen harrastaakaan. Säästän rahaa koronan jälkeiseen elämään. Toki nytkin välillä teen jotain piristävää. Käyn kasvohoidossa tai hierojalla. Tapaan muutamaa ystävää.
Kotona on 24/7 etätyöntekijä. Ja kun parisuhde väljähtynyt, ellei jopa kylmä, niin mielellään lähden taas maanantaina töihin klo 08 👍
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks työnarkomaani. Päätyöni lisäksi teen keikkaa eri alalla. Vaihtelevaa ku toinen työ istumista ja toinen fyysistä. Korona aikana ei voi matkustella eikä oikeen harrastaakaan. Säästän rahaa koronan jälkeiseen elämään. Toki nytkin välillä teen jotain piristävää. Käyn kasvohoidossa tai hierojalla. Tapaan muutamaa ystävää.
Ai, uskallat kasvohoitoon ja hierojalle? Se kyllä virkistääkin. Itse en ole uskaltanut koko korona-aikana.
Tai eivät viihdy kotona...