Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenpä täyden kärryn kanssa itsepalvelukassalle.

Vierailija
10.04.2021 |

Ei sillä ole väliä että siinä ei ole juurikaan tilaa hääriä täpötäyden kärryn kanssa vaikka muilla onkin korit.
Ei sillä ole väliä vaikka muut mulkoileekin koska minä olen se tärkein asiakas.
Ei sillä ole väliä että tämä on pikakassa ja minulla nyt sattuu menemään tässä aikaa puolisen tuntia.
Ei sillä ole väliä että jonot on pitkät joka puolella ja vähän ostaneet joutuu odottamaan juuri minua.
Ei sillä väliä ole että muut täysillä kärryllä olevat menevät jonottamaan oikeille kassoilla koska minä olen tärkeämpi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä prismassa on itsepalvelukassoja 5kpl. Yksikään niistä ei ole pikakassa. Onko jossain itsepalvelukassoja jotka olisi merkitty pikakassoiksi vai kuvitteleeko ap vain niin ?

Vierailija
2/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä prismassa on itsepalvelukassoja 5kpl. Yksikään niistä ei ole pikakassa. Onko jossain itsepalvelukassoja jotka olisi merkitty pikakassoiksi vai kuvitteleeko ap vain niin ?

Aivan ja itsepalvelukassoilla ihmiset ovat sekä koreineen että kärryineen, ei mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen ihan just jos haluan koko kärryn kanssa tai vaan kahden ostoksen kanssa itsepalvelukassalle jos huvittaa. Voit vapaasti pahoittaa mielesi. Ei kiinnosta.

Vierailija
4/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap on keksinyt mielessään jotkut omituiset säännöt itsepalvelukassoille ja valittaa kovin kun muut ei noudata hänen omia keksittyjä sääntöjään. Ja tietysti apn mielestä vika muissa?

Vierailija
5/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen ihan just jos haluan koko kärryn kanssa tai vaan kahden ostoksen kanssa itsepalvelukassalle jos huvittaa. Voit vapaasti pahoittaa mielesi. Ei kiinnosta.

Moi Ano.

Vierailija
6/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin voi mennä kärryn kanssa joihin on yhdistetty se hihna, joka liikkuu.

Vierailija
7/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen näkee onko itsepalvelukassa pikakassa? En ole koskaan (tietääkseni) törmännytkään sellaiseen.

Vierailija
8/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin voi mennä kärryn kanssa joihin on yhdistetty se hihna, joka liikkuu.

Kassanauha

Vierailija
9/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itsepalvelukassa, ei pikakassa.

Menkää vaan sinne niiden täysinäisten kärrienkin kanssa.

Kiittäen kassa😊

Vierailija
10/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin skannaan vain kurkun ja kärrään loput kamat kasseissa kotiin.

Vierailija
11/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit mennä itsepalvelukassalle vaikka kaksien täysien kärryjen kanssa. Se on täysin sinun itsesi tekemä valinta.

Vierailija
12/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassalle pitää juurikin mennä kun on paljon tavaraa kärryssä ja skannata vain osa ostoksista. Kun on paljon tavaraa ruuhka aikana niin kukaan myyjistä ei yksinkertaisesti kerkeä tarkistamaan mitä olet skannannut ja mitä et. Säästän joka kuukausi sievoisen summan rahaa itsepalvelukassojen ansiosta.

Vierailija
13/13 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mites kävi?

😮