Menenpä täyden kärryn kanssa itsepalvelukassalle.
Ei sillä ole väliä että siinä ei ole juurikaan tilaa hääriä täpötäyden kärryn kanssa vaikka muilla onkin korit.
Ei sillä ole väliä vaikka muut mulkoileekin koska minä olen se tärkein asiakas.
Ei sillä ole väliä että tämä on pikakassa ja minulla nyt sattuu menemään tässä aikaa puolisen tuntia.
Ei sillä ole väliä että jonot on pitkät joka puolella ja vähän ostaneet joutuu odottamaan juuri minua.
Ei sillä väliä ole että muut täysillä kärryllä olevat menevät jonottamaan oikeille kassoilla koska minä olen tärkeämpi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Meillä prismassa on itsepalvelukassoja 5kpl. Yksikään niistä ei ole pikakassa. Onko jossain itsepalvelukassoja jotka olisi merkitty pikakassoiksi vai kuvitteleeko ap vain niin ?
Aivan ja itsepalvelukassoilla ihmiset ovat sekä koreineen että kärryineen, ei mitään väliä.
Mä menen ihan just jos haluan koko kärryn kanssa tai vaan kahden ostoksen kanssa itsepalvelukassalle jos huvittaa. Voit vapaasti pahoittaa mielesi. Ei kiinnosta.
Ilmeisesti ap on keksinyt mielessään jotkut omituiset säännöt itsepalvelukassoille ja valittaa kovin kun muut ei noudata hänen omia keksittyjä sääntöjään. Ja tietysti apn mielestä vika muissa?
Vierailija kirjoitti:
Mä menen ihan just jos haluan koko kärryn kanssa tai vaan kahden ostoksen kanssa itsepalvelukassalle jos huvittaa. Voit vapaasti pahoittaa mielesi. Ei kiinnosta.
Moi Ano.
Niihin voi mennä kärryn kanssa joihin on yhdistetty se hihna, joka liikkuu.
Mistä sen näkee onko itsepalvelukassa pikakassa? En ole koskaan (tietääkseni) törmännytkään sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niihin voi mennä kärryn kanssa joihin on yhdistetty se hihna, joka liikkuu.
Kassanauha
Se on itsepalvelukassa, ei pikakassa.
Menkää vaan sinne niiden täysinäisten kärrienkin kanssa.
Kiittäen kassa😊
Minä ainakin skannaan vain kurkun ja kärrään loput kamat kasseissa kotiin.
voit mennä itsepalvelukassalle vaikka kaksien täysien kärryjen kanssa. Se on täysin sinun itsesi tekemä valinta.
Itsepalvelukassalle pitää juurikin mennä kun on paljon tavaraa kärryssä ja skannata vain osa ostoksista. Kun on paljon tavaraa ruuhka aikana niin kukaan myyjistä ei yksinkertaisesti kerkeä tarkistamaan mitä olet skannannut ja mitä et. Säästän joka kuukausi sievoisen summan rahaa itsepalvelukassojen ansiosta.
Meillä prismassa on itsepalvelukassoja 5kpl. Yksikään niistä ei ole pikakassa. Onko jossain itsepalvelukassoja jotka olisi merkitty pikakassoiksi vai kuvitteleeko ap vain niin ?