Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyttekö mieluummin kirppiksillä, torissa ym. tavaroita puoli-ilmaiseksi vai ette ollenkaan?

Vierailija
10.04.2021 |

Toisaalta olisi kiva päästä eroon itselle turhista tavaroista ja olisihan se parempi saada niistä edes jotain. Mutta sitten toisaalta taas ärsyttää, että ihmisille eivät osta edes kohtuullisen halvalla hinnalla vaan pitäisi ihan puoli-ilmaiseksi saada, niin jotenkin myös tuntuu ettei haluaisi myydä ollenkaan ja homehtukoot ne tavarat mieluummin sitten kaapissa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin kaikki jotka alle 100€

Vierailija
2/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin menee kaikki mitä joku tuttu ei huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin hankalaksi on mennyt, että en parin euron takia viitsi sitä vaivaa nähdä. Täällä meilläpäin on yksi hyväntekeväisyyskirppis, ja lahjoitan nykyään kaikki sinne. Viimeksi meni uutta untuvatakkia, käyttämättömiä luistimia ym. Luistimia yritin ensin myydä 5 eurolla, ei mennyt, joten se oli viimeinen niitti.

Vierailija
4/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn vain tuotteita, jotka ovat rahan arvoisia. Myynnistä, mittauksista, kuvaamisesta ja noutojen sopimisista on kuitenkin sen verran vaivaa. Alle kympin arvoiset, mutta ehjät ja käyttökelpoiset tuotteet vien laatikoihin ja keräyksiin suoraan.

Vierailija
5/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaran määrä on nykyään niin hirvittävä, että äärestä harvat tuotteet menee kaupaksi. Ei ihmiset halua ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi, kun he heti miettii onko siinä jokin vika, kun noin halvalla lähtee.

Vierailija
6/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hamstraa ja mietin kaikkea mitä ostan, joten ei turhaa tavaraakaan kerry. Jos jotain en tarvitse niin heitän roskiin, koska en jaksa myyntiruljansseja. Arvokkaammat pistän kiertoon sukulaisille tai tuttaville.

Vierailija
7/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla myyty esim. vaatteita 50senttii kappale. Eniten ihmetyttää jotkut kun myyvät vaikka leikkiautoa kovempaan hintaan kun kaupassa ja sitten siitä puuttuu vielä rengaskin.

Vierailija
8/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla loppu kierrätys siihen, kun kierrätyskeskus halusi 20e vanhasta sängystä. Kaatopaikalle vienti olisi maksanut 12e.

Vierailija
9/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin myynyt kirpparilla, mutta möin ihan fyysisellä viikkopöytäkirpparilla. Sain ostettua voitolla mm. kännykän. Möin halvalla esim. lastenvaatteita. Kävin laskemassa hintoja pitkin viikkoa. Halusin vain eroon vaatteista.

Vierailija
10/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan myydä netissä halvallakin ja jotain antaa ilmaiseksi, jos ostaja noutaa. En kuljettele ostajalle enkä minnekään kirpputoreille. En myöskään vahtaa sellaisia, jotka vaan varaa ja varaa tai siirtelee noutoa päivästä toiseen. 

Vierailija
11/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaran määrä on nykyään niin hirvittävä, että äärestä harvat tuotteet menee kaupaksi. Ei ihmiset halua ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi, kun he heti miettii onko siinä jokin vika, kun noin halvalla lähtee.

Nii no ehkä jos jonkun laadukkaan tuotteen hinta on valmiiksi liian alhainen, voi herätä epäilys että olisi viallinen. Mutta jos lähtöhinta on tuotteen laatuun ja kuntoon nähden kohtuullinen, niin ei mene silläkään kaupaksi vaan ihmiset yrittää sitten tinkiä siitä hinnasta vielä puolet tai jopa enemmän pois tai sitten yhteydenottoja ei tule ollenkaan ennen kuin itse laskee hintaa...

Vierailija
12/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa ei käy kauppa enää niin hyvin kuin aiemmin. Onko tarjontaa liikaa vai mikä lie syynä. Lahjoitan kaiken käyttökelpoisen Pelastusarmeijalle (kodin esineet, astiat, vaatteet). Kuluneet tai rikkinäiset laitan roskiin. Isommat tavarat tietysti toimitan itse kaatopaikalle, kaikesta ei mene maksua.

Vierailija
13/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 20e tavara on sellainen, minkä vielä viitsii myydä. Onhan se vähempikin rahaa, mutta aika vähän vaivaan nähden. Vien käyttökelpoiset tavarat hyväntekeväisyyskirppikselle ja risat roskiin.

Vierailija
14/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan kirpputorille ilmaiseksi taiannan tutuille. Kun olin hoitovapaalla pidin kirppispöytää tai myin torissa. Töissä ollessa en jaksa säätää myyntiprosessin kanssa.

Vierailija
15/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomessa puutetta kun hyvä tavara ei kelpaa kuin lähes ilmaiseksi. Olen sanonut tinkaajille että voi mennä sitten kauppaan ostamaan. Olen säilönyt tavaraa koska aika kyllä kaupitsee. Ja jatkossa heitän roskiin kaiken alle 100€ joka ei mene kaupaksi.

Vierailija
16/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa myydä mitään, joten lahjoitan itselleni turhat, mutta ehjät ja käyttökelpoiset tavarat paikalliselle eläinsuojeluyhdistyksen kirpputorille.

Vierailija
17/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suomessa puutetta kun hyvä tavara ei kelpaa kuin lähes ilmaiseksi. Olen sanonut tinkaajille että voi mennä sitten kauppaan ostamaan. Olen säilönyt tavaraa koska aika kyllä kaupitsee. Ja jatkossa heitän roskiin kaiken alle 100€ joka ei mene kaupaksi.

Ei olekaan. Veli , sairaseläkkeellä, saa koko ajan enemmän kuin tarvitsee, ilmaiseksi. Kirppsteita ei kierrä, kun jos jotain ei oo, kaupan tarjoukset on kirppishintaa edullisempia. Nyt just joku tyrkytti kuolleen iinavaatteita, käskin viedä jonnekin eläinsuojaan, kun veljellä on noita ihan liikaa ennestään. Oon käymässä ja tää on yks kaatopaikka kun ihmiset tuovat romujaan.

Vierailija
18/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä yv, av, kysyn kumminkaimalta, haen ehkä huomenna, jne vääntöjä. Hien mieluiten kierrätyskeskukseen.

Vierailija
19/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla loppu kierrätys siihen, kun kierrätyskeskus halusi 20e vanhasta sängystä. Kaatopaikalle vienti olisi maksanut 12e.

Siis putääkö nykyään maksaa, jos lahjoittaa Kierrätyskeskukselle???

Vierailija
20/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes puoli-ilman ei kelpaa. Laitoin tytön/pienen naisen vaatepaketin myyntiin. Lähes uusia pillifarkkuja kuudet yhteensä 10e. Tuolla hinnoittelulla myös neuleita ja trikoopaitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme