Puhelimen sivussa vilkkuu valo ladatessa, näyttö pimeänä. Meni akku ennen latausta. Simahtiko kokonaan?
Kommentit (11)
Kauanko se on ollut latauksessa? Mulla ainakin saattaa kestää jopa muutaman minuutin ennen kuin kännykkä menee päälle, jos siitä on ehtinyt mennä akku ihan loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se on ollut latauksessa? Mulla ainakin saattaa kestää jopa muutaman minuutin ennen kuin kännykkä menee päälle, jos siitä on ehtinyt mennä akku ihan loppuun.
Jo tovin :(
kerran lakkasi yksi puhelin toimimasta juuri tähän tapaan, enkä ainakaan minä tiennyt, miten sen enää olisi saanut "hereille". Uuden puhelimen jos haluaa tilata, tarvitsee siihenkin puhelinta(!) varmennuksen takia, jos ei ole tunnuslukulaitetta. On siinäkin tekniikka. Miksi ottivat tunnuslukukortit pois.
ap
Akku tyhjeni eikä jaksa pitää puhelinta hereillä. Anna sen ladata vaikka puoli tuntia ja käynnistä vasta sitten. Sillä aikaa voit tällä toisella laitteella käydä katselemassa netistä puhelimesi käyttöohjeita, jotta tiedät, mikä valo se siellä vilkkuu.
Ota akku pois jos saat ja sitten laitat takaisi jonkun ajan päästä ja lataukseen.Mulla ainakin auttoi läppäriin.
Olin menossa kaivamaan akkua pois puhelimesta ja nyt valo paloi tasaisena sekä näyttö oli hereillä! Ehkä valo liittyi nyt siihen tyhjään akkuun. Kiitos teille vinkeistä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Olin menossa kaivamaan akkua pois puhelimesta ja nyt valo paloi tasaisena sekä näyttö oli hereillä! Ehkä valo liittyi nyt siihen tyhjään akkuun. Kiitos teille vinkeistä!
ap
Ap, hoi! Tulepa takaisin kertomaan, mitä merkkiä ja mallia puhelimesi on. Oletko sinä ihan varma siitä, että akun saa irti, ja jos saa, tiedätkö, mitä olisit sille tekemässä?
Nro 5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ap, hoi! Tulepa takaisin kertomaan, mitä merkkiä ja mallia puhelimesi on. Oletko sinä ihan varma siitä, että akun saa irti, ja jos saa, tiedätkö, mitä olisit sille tekemässä?
Nro 5
Eipä taidakaan saada avattua koko puhelinta... Nokia 4.2 taitaa olla. Kiitos huolenpidosta :) :D
ap
Miksi jakelet alapeukkuja minulle, joku? Ainakin puhelimeni nyt toimii eli jakele vaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nro 5
Eipä taidakaan saada avattua koko puhelinta... Nokia 4.2 taitaa olla. Kiitos huolenpidosta :) :D
ap
OK. Hyvä. Nykypuhelimista ei nimittäin saa akkua irti ilman työkaluja ja ammattitaitoa. Jos sen saakin kaivetuksi koneesta, todennäköisesti samalla pilaa sekä akun että puhelimen. Minulla on kymmenisen vuotta vanha (kakkos)puhelin, josta akun saa irti sekunneissa, mutta muilla en ole sellaisia nähnyt aikoihin.
Se vilkkuvalo (tai vilkkumaton valo) on juuri normaalia puhelimen käyttäytymistä silloin, kun se on pois päältä ja latauksessa. En juuri nokialaisesta tiedä, mutta usein pimeänä ja laturissa oleva puhelin kertoo latauksen määrän, kun painaa koti-nappia. Anna latautua rauhassa.
Pane tuo kirjanmerkkeihin, niin on apu lähellä seuraavan kerran:
https://www.nokia.com/phones/fi_fi/support/nokia-4-2-user-guide
up