Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voi kusettaa itsensä paksuksi rangaistuksetta

Vierailija
10.04.2021 |

Mies siitä joutuu kärsimään.

Kommentit (284)

Vierailija
261/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tehnyt niin, että uudessa parisuhteessa PIHTAAN seksiä vähintään 6 kuukautta. Ja kun seksi alkaa, vaadin että mies käyttää kondomia.

Mitä useampi mies lähtee ovet paukkuen, sitä  parempi. En tarvitse elämääni miestä, jolla on pakkomielle seksiin. Täysjärkinen mies osaa elää selibaatissa vaikka 10 vuotta, kun vaimolla on kohtusyöpä ja seksin harrastaminen täysin mahdotonta. 

Vierailija
262/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tehnyt niin, että uudessa parisuhteessa PIHTAAN seksiä vähintään 6 kuukautta. Ja kun seksi alkaa, vaadin että mies käyttää kondomia.

Mitä useampi mies lähtee ovet paukkuen, sitä  parempi. En tarvitse elämääni miestä, jolla on pakkomielle seksiin. Täysjärkinen mies osaa elää selibaatissa vaikka 10 vuotta, kun vaimolla on kohtusyöpä ja seksin harrastaminen täysin mahdotonta. 

Onko sinulle 6kk siis jokin mainittava saavutus? En ole ikinä jakanut niin aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle 6kk siis jokin mainittava saavutus? En ole ikinä jakanut niin aikaisin.

Mikä sai sinut luulemaan, että 6kk on jokin mainittava saavutus? Etkö osaa lukea? Siinähän sanotaan, että "vähintään 6 kuukautta". Saman tien voi pihdata 6 vuotta, ettei mies pääse luulemaan, että tässä parisuhteessa voisi joskus saada seksiä ennen papin aamenta (avioliitto). Kun nainen tulee raskaaksi avioliitossa, mies ei voi enää valehdelle, että "nainen kusetti itsensä paksuksi". 

Vierailija
264/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut luulemaan, että 6kk on jokin mainittava saavutus? Etkö osaa lukea? Siinähän sanotaan, että "vähintään 6 kuukautta". Saman tien voi pihdata 6 vuotta, ettei mies pääse luulemaan, että tässä parisuhteessa voisi joskus saada seksiä ennen papin aamenta (avioliitto). Kun nainen tulee raskaaksi avioliitossa, mies ei voi enää valehdelle, että "nainen kusetti itsensä paksuksi". 

6kk oli se minkä itse mainitsit rajaksi, kuin olisi paljonkin.

Vierailija
265/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon naisille, että piuhat on laitettu poikki ja ehkäisyä ei kanssani tarvitse. Yksikään nainen, ei ole vaatinut kortsua, kun aloin käyttämään veruketta. Oikeesti mitään vasektomia ole tehty vaan tuntuu paremmalta ilman kumia ja ehkäpä saattaa nainen paksuksi. En tiedä monellako naisella on pullat olleet uunissa, mutta kaksi lehtolasta on saldona. 

Vierailija
266/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi hankkia myös sterilisaation. Miksi uikuttaa täällä kun voi itse vaikuttaa "kohtaloonsa".

Tämä. Alle 30-vuotiaat eivät sitä saa, mutta toisaalta en tunne ketään joka olisi paritellut jo sitä nuorempana.

Ei ole mikään pakko paritella alle 30-vuotiaana. Itse asiassa koko elämänsä voi elää täysin ilman.

t. neitsyt -96

Kauniita sanoja.

t. neitsyt -86

Vierailija
267/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi kusettaa itsensä paksuksi rangaistuksetta KOSKA miehet eivät osaa lopettaa seksin vonkaamista naisilta. Naiset tietävät, että miehiä on helppo manipuloida seksillä. Ja sitten kun nainen tulee raskaaksi, hän voi vaatia mieheltä elatusmaksut.

Tähän ongelmaan on ratkaisu. Miehet lopettavat seksin harrastamisen. Seksi on nyky-yhteiskunnassa täysin turhaa. Nainen voi saada lapsia hedelmöityshoidoilla. Spermapankista löytyy laadukasta spermaa. 

Vierailija
268/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikkiminen on vapaaehtoista.

Vierailija
269/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kusetukset vain on sallittuja. Kuten vanhemmaksi teko petoksella, tai vanhemmuuden riistäminen (abortti).

Tai korruptio. Tai koronahysterian lietsominen.

Vierailija
270/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittimen putkeen solmu. Sitä ei huomaa Erkkikään.

Vierailija
271/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen ei uskoa saata, ei rauhassa voi missään maata. Oli vaalee taikka musta sìitä seuraa sama tuska. Vain poikamiehen laveri on miehen paras kaveri.

Vierailija
272/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermapankit pitäisi kieltää. Siinä sukua myydään halvalla. Tai lisäännytään suvun kanssa tietämättä perinnöllisistä, negatiivisista taipumuksista. Lisäännytän tuntemattomien kanssa näkemättä olemusta, edes eläimet ei tee niin. Lapsilta evätään toinen vanhempi ja elatusapu.

Vierailija
273/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi kusettaa itsensä paksuksi rangaistuksetta KOSKA miehet eivät osaa lopettaa seksin vonkaamista naisilta. Naiset tietävät, että miehiä on helppo manipuloida seksillä. Ja sitten kun nainen tulee raskaaksi, hän voi vaatia mieheltä elatusmaksut.

Se vielä menettelee, että lapsi petoksella. Mutta elatusoikeutta petoksella alkunsa saaneella ei tulisi olla.

Vierailija
274/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tulevaiduudessa saatava lähisuvun lupa myydä sukua vieraille? Sukupassi...

Vierailija
275/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymislupa.

Vierailija
276/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttavanainen teki näin. Ei siis mikään läheinen kaveri. Siinähän kävi aika hullusti. Yrittivät parisuhdetta jossain vaiheessa, nainen yritti kiristää naimisiinkinmenoa, vaikka vauva syntyikin aluksi yh-äidille. Parisuhde kariutui, mutta onneksi isä on paljon lapsen kanssa. Ymmärsi että lapsi on kuitenkin tärkeä ja rakas, vaikka syntyikin vähän arveluttavalla tavalla.

Vierailija
277/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenpitolupa.

Seksitauti-passi.

Avioitumislupa.

Av-palsta -lupa.

Vierailija
278/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks tuttavanainen teki näin. Ei siis mikään läheinen kaveri. Siinähän kävi aika hullusti. Yrittivät parisuhdetta jossain vaiheessa, nainen yritti kiristää naimisiinkinmenoa, vaikka vauva syntyikin aluksi yh-äidille. Parisuhde kariutui, mutta onneksi isä on paljon lapsen kanssa. Ymmärsi että lapsi on kuitenkin tärkeä ja rakas, vaikka syntyikin vähän arveluttavalla tavalla.

"Vähän arveluttavalla tavalla"? Tuohan on petos. Petoksen uhria voidaan toki aina syyttää... mutta se olisi moukkamaista.

Kun äidillä on sellaisia psykkisiä ongelmia, joilla valmis aiheuttamaan vahinkoa muille, hyväksikäyttämään ja tekemään lapsesta välineen, olisi järkevintä kieltäytyä koko vanhemmuudesta. Ja itse asiassa testistäkin.

Vierailija
279/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elatusoikeutta aviottomuudessa syntyville ihmisille. Saavatpahan sitten olla olemassa ilman petostakin.

Vierailija
280/284 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petoksen tulisi aina olla estävä tekijä vaatimaan mitään lapsen puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan