Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikamoista lusmuilua jäädä kotiin vuositolkulla lasten varjolla vaikka kaikki käy jo koulua,

Vierailija
14.08.2006 |

mielestäni silloin on kyse vain äidin laiskuudesta ettei tahdo mennä töihin kun kotona pääsee helpommalla.

No jos on varaa niin mikäs siinä sitten mutta silti minä en tuollaista hyvällä katso.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä paikasta lähdin kouluun hankin ammatin painuin töihin ja erosin ja jätin koko paskan. Ei tule kukaan repimään naamaansa mulle toista kertaa. Ex-anoppi on toivottavasti tyytyväinen.

Vierailija
2/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinulta pois jos jollain on haluaa ja varaa olla kotona!

Minä jäisin moneksi vuodeksi vielä jos olisi varaa, miksi menisin päiväkotiin kasvattamaan toisten lapsia kun on omiakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinulta pois, jos joku tekee asiat eritavalla kuin sinä. Avaa silmät ja tutustu maailmaan, saatat yllättyä positiivisesti.

Vierailija
4/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja itselläni on vasta vauvaikäinen lapsi

Vierailija
5/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirauta nyt ap vielä pikku itku päälle.

Vierailija
6/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helppoahan tämä on kuin heinän teko. 5v., 3v., tuplat 1v., koira, kissa, okt 170m2 7000m2:n tontilla. Meinaa tekemiset loppua ihan justiinsa, oisko kellään mitään sivubisnesideaa?

Vierailija
7/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kyllä itsestäsi aika typerän kuvan!

Vierailija
8/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheellä on varaa ja tämä ratkaisu on ok kaikille niin eihän siinä ole mitään vikaa. Onhan se niille lapsillekin varmaan kivaa että äiti on kotona koulun jälkeen (ellei kaikki lapset ole jo teini-ikäsiä)!

Vierailija
9/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan heille, olipa kiva olla kotona 10 v kun kansaneläkettä nostaa. Toista on työssä olevilla :)

Vierailija
10/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei päse vähälää kotona jos hoitaa hommansa hyvin!

Vierailija
11/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa muuten olla hiivatin hyvät tulot et kannattas.

Vierailija
12/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap puhui äideistä, joiden lapset on jo koulussa.

Lisään tähän kuitenki, et mulla ei oo mitään sitä vastaan, kaikki tehköön niin kuin parhaaksi näkevät!

Vierailija
13/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo, helppoahan tämä on kuin heinän teko. 5v., 3v., tuplat 1v., koira, kissa, okt 170m2 7000m2:n tontilla. Meinaa tekemiset loppua ihan justiinsa, oisko kellään mitään sivubisnesideaa?

Vierailija
14/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex oli juuri tällainen, tahtoi olla kotona vaan ja puuhailla omia juttujaan (harrastaa). Kodin piti siistinä joo ja lapset sai kaupan valmisruokaa kun tulivat _koulusta_ (olivat siis jo kouluikäisiä). Muut ajat rouva sisusti ja harrasti, miehen rahoilla. Mies koetti ehdotella että mitäs jos hankkisit työtä, niin rouva sanoi että eeeei, kun ei mulla ole koulutustakaan ja siihen mies, että mitä jos hankkisit koulutuksen niin rouva että eeeei, kun minä HOIDAN LAPSIA. No kuinkas kävikään, mies kyllästyi elättämään eukkoaan joka joutui sittemmin hankkimaan sekä koulutuksen että työn.

Ja totta kai minä vähän väritän tätä kertomusta, tai lienenkö kuullut niin todenmukaisena alunperinkään. :)

Vierailija
15/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin tuossa aloitusviestisä että jos siihen on varaa niin mikäs siinä mutta mulla vaan on päässäni tietynlainen kuva sellaisista äideistä jotka tällälailla tekevät eikä se ole kovin mukava kuva.

Tapauksia on niin monia kun on ihmisiä mutta kyllä näitä lusmuja riittää ,ette voi sitä kieltää!

Vierailija
16/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kotona vaikka on vain kaksi kouluikäistä lasta. Ja freshin ja onnellisen näköisiä ovat!

Vierailija
17/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on näköjään iskenyt av-mammojen lukihärö ;). Onhan noi aika ihmelapsia, muttei sentään koulussa vielä. Anteeksi kauheasti. Ihan vilpittömästi. -10-

Vierailija
18/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vähimmäisvaatimus. Ja heillä (kuten meilläkin) ei rahasta ole pulaa ja eläkemaksut on hoidettu, joten mikä ap:ta oiekasti närästää?

Vierailija
19/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kotimammat ei oo tajunnu miten heikoille joutuvat kun eläkeikä sitten iskee ja miehet menee nuorempien perään...

Onnea vaan heille, olipa kiva olla kotona 10 v kun kansaneläkettä nostaa. Toista on työssä olevilla :)"

Ai kaikkien miehet lähtee nuorempien perään, heh ;) Ja eikö sulle ole tullut mieleen että monella kotiäidillä on rahasto yms. vastaava systeemi johon laitetaan rahaa joka kuukausi säästöön!!!! Ja kyllähän tuosta miehen omaisuudestakin jotain minulle jäisi jos nuoremman perään joskus lähtisi...

Vierailija
20/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hommansa hoitavat,kunhan kaikki ovat tyytyväisiä?