Kuinka onneton pitää olla, ettei Tinder-miehet suostu tapaamaan?
Saan lähes kaikilta pakit, kun ehdotan tapaamista ja jos joku suostuukin, niin takuulla peruu viime tipassa. Mitä ihmettä tää on?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet mitä miehet etsii tinderistä?
Ei ainakaan elämänkumppania.
Mitä luulet, että minä etsin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kinder-mies voisi pitää sinusta.
Varmaan ghostaisi sekin. Enkä mä tykkää yllätyksistä.
Ap
Niin onneton ettei autossa ole edes nastoja talvella. Huoh, siinä volvossa joka myydään kun rahat on loppu.
Joku muu kiinnostaa enemmän kuin sinä. Älä ole mielikuvitukseton ok-ihansama-nainen. Kysele, juttele, hassuttele ja katso tärppääkö paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu kiinnostaa enemmän kuin sinä. Älä ole mielikuvitukseton ok-ihansama-nainen. Kysele, juttele, hassuttele ja katso tärppääkö paremmin.
En mielestäni ole sellainen. Mun kanssa on ilmeisesti vaan kiva viestitellä, mutta siihen se jää.
Ap
Eikö naisen pitänyt saada mies aina halutessaan?
Mä olen huomannut, että monet netin deittisivustoilla olevat miehet olevinaan etsivät kumppania, mutta kuitenkaan he eivät uskalla tavata ketään.
Kristiina xx kirjoitti:
Mä olen huomannut, että monet netin deittisivustoilla olevat miehet olevinaan etsivät kumppania, mutta kuitenkaan he eivät uskalla tavata ketään.
Eivät oikeasti uskalla vai odottelevat vielä jotain parempaa vaihtoehtoa?
Vierailija kirjoitti:
Lupaudu nieleen mällit
Tuskin sekään auttais. Mun treffikutsut on olleet tyyliä "tuu mun luo, syödään ja juodaan viiniä" eli ei ole edes kyse mistään virallisista ja kiusallisista ravintola-/elokuvatreffeistä. No saapahan ainakin itse enemmän sitä viiniä..
Ap
Mitä luulet mitä miehet etsii tinderistä?
Ei ainakaan elämänkumppania.