Mieluummin asuisin kuusen alla miehen kanssa jota haluan
fyysisesti kuin linnassa miehen kanssa jonka kanssa ei ole vetovoimaa.
Kommentit (22)
Ainakin olisi keinot pitää toisensa lämpöisenä tai tuskin sitä kylmyyttä huomaisi jos olisi kuuma mies 🔥
Just näin. Tätä ei muuta miksikään se että on myös naisia jotka toimii päinvastoin.
Itse ottaisin kyllä sen linnan.
Ajattelen yltäpäällä, en alapäällä.
🇺🇦🇮🇱
No etkä asuisi. Asuisit ehkä yksin, jos et löytäisi haluamaasi miestä.
En minäkään linnassa asuisi. Kaveri kertoi että on huono ruoka, siis ainakin Sörkan vankilassa. Hain hänet sitten pois sieltä. Kyllä ne päästi, kun pistin rahaa luukusta sisään!
Kaffepulla kirjoitti:
Itse ottaisin kyllä sen linnan.
Ajattelen yltäpäällä, en alapäällä.
Tuo on sydämellä, sielulla ajateltu, ei alapäällä! Et ymmärrä tai ole kokenut sellaista.
En kyllä jäisi asunnottomaksi yhtään minkäänlaisen miehen takia. Ennemmin asun yksin ihan normaalissa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jäisi asunnottomaksi yhtään minkäänlaisen miehen takia. Ennemmin asun yksin ihan normaalissa asunnossa.
Enkä usko hetkeäkään, että aloittajakaan jäisi kodittomaksi, kun puntarissa oikeasti on se miehen kustantama koti.
Miksi tyytyä yhteen kun voi ottaa molemmat? Toisen kanssa se kiva koti ja toisen kanssa...
Eli toisin sanoen se kiltti ja säästäväinen insinöörimies ei kelpaa, vaan mielummin lähtisit jonkun jännän linnakundin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen se kiltti ja säästäväinen insinöörimies ei kelpaa, vaan mielummin lähtisit jonkun jännän linnakundin mukaan.
Mä oon ollu itse kiltti koko elämäni, en halua olla enää. Haluan pumputtaa menemään yöt ja päivät miehen kanssa jota haluan!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi elää säästöliekillä kun voi elää täysillä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu itse kiltti koko elämäni, en halua olla enää. Haluan pumputtaa menemään yöt ja päivät miehen kanssa jota haluan!!
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vertaat linnakundia ja tavallista miestä joka on kaikkein halutuin kumppani? Oikeasti pitäisi verrata linnakundia ja Vauvalla ulisevaa elämäntapatyötöntä nössöä ja todellakin kaikki valitsee näistä sen linnakundin jos aseella uhataan. Muuten eivät huoli kumpaakaan.
Aika on/off touhua. Sellaista nuoruuden ehdottomuutta. Kyllä kaffepulla on oikeilla jäljillä kunhan muuten tulee toimeen niin kyllä se siitä linnassa lutviutuu vähemmälläkin fysiikalla. Lämmintä, ruokaa, juomaa, sauna suihku ja sisävessa. Ei se kuusenalla nussiminen niin hääviä ole vaikka olisi miten lämmintä kun -30 pakkanen puree paljasta persettä ja alla on joku kuusen alla vuoden ollut kiukkuinen akka
Niin muitahan miestyyppejä ei ole kuin linnakundin ja insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Aika on/off touhua. Sellaista nuoruuden ehdottomuutta. Kyllä kaffepulla on oikeilla jäljillä kunhan muuten tulee toimeen niin kyllä se siitä linnassa lutviutuu vähemmälläkin fysiikalla. Lämmintä, ruokaa, juomaa, sauna suihku ja sisävessa. Ei se kuusenalla nussiminen niin hääviä ole vaikka olisi miten lämmintä kun -30 pakkanen puree paljasta persettä ja alla on joku kuusen alla vuoden ollut kiukkuinen akka
En puhu seksistä/nussimisesta vaan intohimosta ja rakastelusta!!
Kaikissa mahdollisissa asennoissa. Etu-, ja takaperin. Sivusta ja takaa. Alta ja päältä.
Korpikuusen kannon alla