Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieluummin asuisin kuusen alla miehen kanssa jota haluan

Vierailija
09.04.2021 |

fyysisesti kuin linnassa miehen kanssa jonka kanssa ei ole vetovoimaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpikuusen kannon alla

Vierailija
2/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olisi keinot pitää toisensa lämpöisenä tai tuskin sitä kylmyyttä huomaisi jos olisi kuuma mies 🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista. Liekö todellista.

Vierailija
4/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Tätä ei muuta miksikään se että on myös naisia jotka toimii päinvastoin.

5/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin kyllä sen linnan.

Ajattelen yltäpäällä, en alapäällä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä asuisi. Asuisit ehkä yksin, jos et löytäisi haluamaasi miestä.

Vierailija
7/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään linnassa asuisi. Kaveri kertoi että on huono ruoka, siis ainakin Sörkan vankilassa. Hain hänet sitten pois sieltä. Kyllä ne päästi, kun pistin rahaa luukusta sisään!

Vierailija
8/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Itse ottaisin kyllä sen linnan.

Ajattelen yltäpäällä, en alapäällä.

Tuo on sydämellä, sielulla ajateltu, ei alapäällä! Et ymmärrä tai ole kokenut sellaista.

Vierailija
9/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jäisi asunnottomaksi yhtään minkäänlaisen miehen takia. Ennemmin asun yksin ihan normaalissa asunnossa.

Vierailija
10/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jäisi asunnottomaksi yhtään minkäänlaisen miehen takia. Ennemmin asun yksin ihan normaalissa asunnossa.

Enkä usko hetkeäkään, että aloittajakaan jäisi kodittomaksi, kun puntarissa oikeasti on se miehen kustantama koti. 

Vierailija
11/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä yhteen kun voi ottaa molemmat? Toisen kanssa se kiva koti ja toisen kanssa...

Vierailija
12/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen se kiltti ja säästäväinen insinöörimies ei kelpaa, vaan mielummin lähtisit jonkun jännän linnakundin mukaan.

Vierailija
13/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen se kiltti ja säästäväinen insinöörimies ei kelpaa, vaan mielummin lähtisit jonkun jännän linnakundin mukaan.

Mä oon ollu itse kiltti koko elämäni, en halua olla enää. Haluan pumputtaa menemään yöt ja päivät miehen kanssa jota haluan!!

Vierailija
14/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elää säästöliekillä kun voi elää täysillä!!!

Vierailija
15/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu itse kiltti koko elämäni, en halua olla enää. Haluan pumputtaa menemään yöt ja päivät miehen kanssa jota haluan!!

Sama.

Vierailija
16/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vertaat linnakundia ja tavallista miestä joka on kaikkein halutuin kumppani? Oikeasti pitäisi verrata linnakundia ja Vauvalla ulisevaa elämäntapatyötöntä nössöä ja todellakin kaikki valitsee näistä sen linnakundin jos aseella uhataan. Muuten eivät huoli kumpaakaan.

Vierailija
17/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on/off touhua. Sellaista nuoruuden ehdottomuutta. Kyllä kaffepulla on oikeilla jäljillä kunhan muuten tulee toimeen niin kyllä se siitä linnassa lutviutuu vähemmälläkin fysiikalla. Lämmintä, ruokaa, juomaa, sauna suihku ja sisävessa. Ei se kuusenalla nussiminen niin hääviä ole vaikka olisi miten lämmintä kun -30 pakkanen puree paljasta persettä ja alla on joku kuusen alla vuoden ollut kiukkuinen akka

Vierailija
18/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muitahan miestyyppejä ei ole kuin linnakundin ja insinööri.

Vierailija
19/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on/off touhua. Sellaista nuoruuden ehdottomuutta. Kyllä kaffepulla on oikeilla jäljillä kunhan muuten tulee toimeen niin kyllä se siitä linnassa lutviutuu vähemmälläkin fysiikalla. Lämmintä, ruokaa, juomaa, sauna suihku ja sisävessa. Ei se kuusenalla nussiminen niin hääviä ole vaikka olisi miten lämmintä kun -30 pakkanen puree paljasta persettä ja alla on joku kuusen alla vuoden ollut kiukkuinen akka

En puhu seksistä/nussimisesta vaan intohimosta ja rakastelusta!!

Vierailija
20/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa mahdollisissa asennoissa. Etu-, ja takaperin. Sivusta ja takaa. Alta ja päältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi