Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieluummin asuisin kuusen alla miehen kanssa jota haluan

Vierailija
09.04.2021 |

fyysisesti kuin linnassa miehen kanssa jonka kanssa ei ole vetovoimaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika on/off touhua. Sellaista nuoruuden ehdottomuutta. Kyllä kaffepulla on oikeilla jäljillä kunhan muuten tulee toimeen niin kyllä se siitä linnassa lutviutuu vähemmälläkin fysiikalla. Lämmintä, ruokaa, juomaa, sauna suihku ja sisävessa. Ei se kuusenalla nussiminen niin hääviä ole vaikka olisi miten lämmintä kun -30 pakkanen puree paljasta persettä ja alla on joku kuusen alla vuoden ollut kiukkuinen akka

En puhu seksistä/nussimisesta vaan intohimosta ja rakastelusta!!

Niin aina niin aina, ei sitä kauan kestä ja kuusenalla kylmässä vielä vähemmän aikaa. Sen takia akat ulkomaille karvakäsi-luigien perässä menee sitä intohimoa hakemaan kun siellä on aina kuumaa

Vierailija
22/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Itse ottaisin kyllä sen linnan.

Ajattelen yltäpäällä, en alapäällä.

Tuo on sydämellä, sielulla ajateltu, ei alapäällä! Et ymmärrä tai ole kokenut sellaista.

Psykiatrini sanoi kerran kun olin ottanut työttömän semijuopon jota, luulin rakastavani ihan hirveästi, että ajattelen pillullani kun sellaisen otin. Hän oli varmasti oikeassa. Semijuoppo kun ei rakastanut minua ja minunkin oli paha olla. Siis ihan ihmisen hyväksyin sellaisena, kuin on. Ja mites sitten kävi, niin. Aivojen paikasta voi erehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi