Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisestä kiinni jäänyt, kuinka monta kertaa ehdit pettää ennenkuin narahdit?

Vierailija
08.04.2021 |

Oliko vain huonoa onnea vai välinpitämättömyyttä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt kaikkia miesystäviä, enkä ole jäänyt koskaan kiinni.

Vierailija
2/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet ettei toinen tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole laskenut :D  

Mutta monta.

Vierailija
4/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuohen ja kerran jäätyneen käärmeen kanssa.

Vierailija
5/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän emakon peräreiästä riitä useammallekin nylkyttäjälle <3

Vierailija
6/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aika helposti kunhan vähä lirkuttelee. Joten en ole laskenut.

Vierailija
7/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin ensimmäisen kerran vuonna 2017, kun oltiin velkaa jonkun verran. Pitkä tarina, mutta lyhennetysti olimme nuoria (20-vuotias minä ja mies 23) ajauduimme velkakierteeseen ja aloin siinä myymään netissä seksiä. No siitähän menin henkisesti aivan rikki samalla kun tietysti sätin itseäni pettämisestä.

Kaikkein hirveintä tässä on se, että yksi mies on jäänyt sieltä elämääni tänne päivään asti. Hän kiristää minua kuvilla ja videoilla. Haluaisin kertoa miehellni, mutta mikä olisi kauheampaa kuin kertoa miehelleen myyvänsä itseään pakotetusti jo neljättä vuotta peräkkäin. Hän menisi aivan rikki.

8/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin ensimmäisen kerran vuonna 2017, kun oltiin velkaa jonkun verran. Pitkä tarina, mutta lyhennetysti olimme nuoria (20-vuotias minä ja mies 23) ajauduimme velkakierteeseen ja aloin siinä myymään netissä seksiä. No siitähän menin henkisesti aivan rikki samalla kun tietysti sätin itseäni pettämisestä.

Kaikkein hirveintä tässä on se, että yksi mies on jäänyt sieltä elämääni tänne päivään asti. Hän kiristää minua kuvilla ja videoilla. Haluaisin kertoa miehellni, mutta mikä olisi kauheampaa kuin kertoa miehelleen myyvänsä itseään pakotetusti jo neljättä vuotta peräkkäin. Hän menisi aivan rikki.

Miksei noin pieniä lapsia auta vanhemmat?

Vierailija
9/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden petin jäin kiinni ja jatkoin kun sain anteeksi:D

Vierailija
10/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "narahtanut", vaan tunnustin, yhden ainoan kerran jälkeen. Sain anteeksi. En ole uusinut, enkä uusi. Tuosta on nyt 14 vuotta aikaa.

Vierailija
11/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta kertaa, tosin yhden ja saman kanssa. En jäänyt kiinni, kerroin itse. Elämä oli aivan solmussa tuolloin. Jos jotain voisin tehdä elämässäni toisin, jättäisin nuo sekoilut tekemättä. Halusin erota muiden asioiden vuoksi ja sitten piti sekoilla noin, että sai muka jonkun oikeutuksen erolle. Olin todella ryhmä, keskenkasvuinen ja raukkamainen. Olisin voinut ottaa ihan vain eron ja jättää vaikka kertomattakin koko sekoilun. Toisaalta koen olevani myös jonkin verran hyväksikäytetty. Se salarakas näin jälkikäteen ajatellen käytti hyväksi silloista haavoittuvaa tilaani. Tosin itse tein ratkaisuni.

Vierailija
12/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin sillä välin kun muija oli porsimassa 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi