Pettämisestä kiinni jäänyt, kuinka monta kertaa ehdit pettää ennenkuin narahdit?
Oliko vain huonoa onnea vai välinpitämättömyyttä?
Kommentit (12)
No en ole laskenut :D
Mutta monta.
Kerran vuohen ja kerran jäätyneen käärmeen kanssa.
Eiköhän emakon peräreiästä riitä useammallekin nylkyttäjälle <3
Annan aika helposti kunhan vähä lirkuttelee. Joten en ole laskenut.
Petin ensimmäisen kerran vuonna 2017, kun oltiin velkaa jonkun verran. Pitkä tarina, mutta lyhennetysti olimme nuoria (20-vuotias minä ja mies 23) ajauduimme velkakierteeseen ja aloin siinä myymään netissä seksiä. No siitähän menin henkisesti aivan rikki samalla kun tietysti sätin itseäni pettämisestä.
Kaikkein hirveintä tässä on se, että yksi mies on jäänyt sieltä elämääni tänne päivään asti. Hän kiristää minua kuvilla ja videoilla. Haluaisin kertoa miehellni, mutta mikä olisi kauheampaa kuin kertoa miehelleen myyvänsä itseään pakotetusti jo neljättä vuotta peräkkäin. Hän menisi aivan rikki.
Vierailija kirjoitti:
Petin ensimmäisen kerran vuonna 2017, kun oltiin velkaa jonkun verran. Pitkä tarina, mutta lyhennetysti olimme nuoria (20-vuotias minä ja mies 23) ajauduimme velkakierteeseen ja aloin siinä myymään netissä seksiä. No siitähän menin henkisesti aivan rikki samalla kun tietysti sätin itseäni pettämisestä.
Kaikkein hirveintä tässä on se, että yksi mies on jäänyt sieltä elämääni tänne päivään asti. Hän kiristää minua kuvilla ja videoilla. Haluaisin kertoa miehellni, mutta mikä olisi kauheampaa kuin kertoa miehelleen myyvänsä itseään pakotetusti jo neljättä vuotta peräkkäin. Hän menisi aivan rikki.
Miksei noin pieniä lapsia auta vanhemmat?
Vuoden petin jäin kiinni ja jatkoin kun sain anteeksi:D
En "narahtanut", vaan tunnustin, yhden ainoan kerran jälkeen. Sain anteeksi. En ole uusinut, enkä uusi. Tuosta on nyt 14 vuotta aikaa.
Liian monta kertaa, tosin yhden ja saman kanssa. En jäänyt kiinni, kerroin itse. Elämä oli aivan solmussa tuolloin. Jos jotain voisin tehdä elämässäni toisin, jättäisin nuo sekoilut tekemättä. Halusin erota muiden asioiden vuoksi ja sitten piti sekoilla noin, että sai muka jonkun oikeutuksen erolle. Olin todella ryhmä, keskenkasvuinen ja raukkamainen. Olisin voinut ottaa ihan vain eron ja jättää vaikka kertomattakin koko sekoilun. Toisaalta koen olevani myös jonkin verran hyväksikäytetty. Se salarakas näin jälkikäteen ajatellen käytti hyväksi silloista haavoittuvaa tilaani. Tosin itse tein ratkaisuni.
Petin sillä välin kun muija oli porsimassa 🤣
Olen pettänyt kaikkia miesystäviä, enkä ole jäänyt koskaan kiinni.