Voinko kasvattaa sisällä muuta kuin yrttejä?
Parveketta ei ole. Keittiössä iso ikkuna johon aurinko paistaa. Kesällä yleensä ikkuna auki yötä päivää. Tekisi mieli kasvattaa hyötykasveja mutta menestyykö mikään kun ei niitä saa ulos
Kommentit (12)
Minulla kasvaa ikkunalaudalla paprikoita. Kaupasta ostetusta paprikasta siemenet.
Paprikaa ja kirsikkatomaatteja voi hyvin kokeilla ikkunalla! Ja perunaahan voi ämpärissä tms kasvattaa ihan missä vaan :D itse olen onnistuneesti kasvattanut tomaatteja ja paprikoita aurinkoisella ikkunalla. Pölytys pitää hoitaa itse jos ei ole pörriäisiä.
Nythän on ollut paljon lehtijuttuja siitä miten mitä tahansa kaupasta ostettujen kasvisten siemeniä voi törkätä multaan. Itse en ole kyllä tällä tyylillä menestynyt, vaan siemenpusseja on pitänyt ostaa.
Onhan kukistakin kauneus"hyöty".
Iloa seurata kasvun ihmettä vaikkei satoa tulisikaan.
Syötäväksi voi kasvattaa vaikka mitä, auringonkukan versoja, krassia, ituja.
Esim tomaattia tai chiliä voi kokeilla.
Voiko lasitetulla parvekkeella kasvattaa? Täytyy varmaan ainakin jotkut bambuverhot hankkia kun parveke on täysi helvetti aamu-keskipäivän ajan. Siellä ei silloin kasva tai pärjää mikään.
Erilaisia versoja esim. herne, vihanneskrassi, maissi. Satoa tulee jo muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko lasitetulla parvekkeella kasvattaa? Täytyy varmaan ainakin jotkut bambuverhot hankkia kun parveke on täysi helvetti aamu-keskipäivän ajan. Siellä ei silloin kasva tai pärjää mikään.
Kasvit tarvitsee kyllä valoa. Avaa niitä laseja?
Cannabis sativa ja indica kasvavat kivasti sisälläkin 400W SPNA-valaisimen avulla, juu... On yrttiä, hyvät ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Cannabis sativa ja indica kasvavat kivasti sisälläkin 400W SPNA-valaisimen avulla, juu... On yrttiä, hyvät ystävät.
Kiitos vinkistä.
420