Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 9v pojalle synttärilahjaksi? Ei mitään bioniclejä (vai mitä ne nyt onkaan)

Vierailija
14.08.2006 |

kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taskulamppuja, tms.



Kirjat ja pelit on minusta huonoja lahjoja, koska joko lapset eivät välitä niistä tai sitten heillä on jo sellainen, siis se tietty kirja tai tietty peli...

Vierailija
2/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti tiukalla ja kyseessä lapsen koulukaveri joten mahdottomia summia ei ole laittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukoputkella ja kiikareilla saisi täällä Helsingissä vain poliisit peräänsä : )

Kaikkea saa kai silti ehdottaa..

Vierailija
4/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttajossain muussa kaupassa voi joutua maksamaan 100 euroakin.

Vierailija
5/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Meidän 9 v. pelaa jalkapalloa, ja on ihan hulluna kaikkeen mikä liittyy jalkapalloon (lehdet, sarjakuvakirjat, viirit ym.).

Vierailija
6/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koripalloja, pelimailoja ym. ostelette!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompasseje on kyllä sellaisia ihan pieniä, jonka voi laittaa vaikka kellonrannekkeesee, maksaa noin kympin.

Vierailija
8/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on aika valitettavaa, ettei tuon ikäisille enää tahdo 3 eurolla löytyä, toista se oli pienempänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän