Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tori . fi . muuttunut jotenkin? Kirjautuminen ei onnistunut. Jouduin sivulle: Tori-tili on nyt Schibsted-tili . Onko tämä

Vierailija
08.04.2021 |

joku feikkisivusto?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla toimii.

Vierailija
22/49 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu nyt vammaavan jotain. Näytti ensin ettei mulla ole yhtään myynti-ilmoitusta mutta nyt ne näkyykin. Kuten viestitkin. Mullekin tuli sähköpostia pariinkiin otteeseen tosta. Siellä oli ihan ohjeet miten rekisteröityä/kirjautua ja kaikki tori tiedot siirtyy sinne sellaisenaan. Ei tarvitse siis esim ilmoituksia tehdä uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onnistui viestien lukeminen!

Vierailija
24/49 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien lukeminen ei taaskaan toimi, ulisee vaan että pitäisi muka kirjautua vaikka olen jo!

Vierailija
25/49 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel*etin tunarit!

Vierailija
26/49 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko?

Vierailija
27/49 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediayritykset ja nettikaupat menee koko ajan yksiin isoihin, karvaisiin käsiin. Annappa olla niin Tori.fi-kin on kohta Googlella tai Amazonilla.

"Schibsted-tili"= SCHWABsted-tili. Jäljet johtavat WEFfiin?

Vierailija
28/49 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Ei pysty kirjautumaan. Lomake on vanhentunut. Ongelma ollut jo pari kuukautta. Nyt dumppaan koko torin ja myyn rojuni muualla.

Vierailija
29/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain toista kauppapaikkaa? Minä en ole kuukausiin päässyt toriin myymään kun sisäänkirjautuminen ei onnistu. Facebookissa en ole.

Vierailija
30/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmittaa, kun tori muuttui. En muista, että sähköpostiin olisi tullut ennakkotietoa tuosta.

Olin ennen uudistusta melko aktiivinen ostaja torissa, mutta nyt muita tapoja on tullut tilalle viime kuukausina.

Vierailija
31/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tori toimii ja välillä ei. Kannattaa vaan kokeilla uudestaan hetken päästä jos ei toimi. Ongelmat alkoi tuon schibsted-muutoksen jälkeen.

Lisäksi mulla oli osa vanhemmista, kesällä julkaistuista ilmoituksista poistunut. Vtutti, kun yhdet kaupat meni sen takia pieleen. Ostajan kanssa oli sovittu kaupat, mutta hän ei sitten ilmoittanut hakemisesta mitään, niin luulin että ei tulekaan. Ostaja ei ollut päässyt viesteihin, ja lopuksi kun pääsi, oli nähnyt että ilmoitus on poistettu, ja luuli että olin myynyt jollekin toiselle. En ollut itse poistanut ilmoitusta.

Vierailija
32/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti tuo on toiminut uusillakin tunnuksilla minulla. Kauppa tosin käy vähän jähmeämmin kuin joskus, mutta kyllä tuolla jotain liikkuu.

Vierailija
33/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain toista kauppapaikkaa? Minä en ole kuukausiin päässyt toriin myymään kun sisäänkirjautuminen ei onnistu. Facebookissa en ole.

Siirryin jo aikoja sitten Huuto.net -sivustolle. Turvallisempi, eri myyntivaihtoehtoja (huutis, osta heti, ehdota hintaa). Järkevämpiä ostajia, ei juurikaan huijausyrityksiä edes.

Vierailija
34/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonet

Vierailija
35/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aktiivinen torin käyttäjä vuosia! Nyt en pääse mobiililaitteilla kirjautumaan. Tulee aina ilmoitus että lomake vanhentunut. Laitteeni on uusia, appi poistettu ja ladattu useita kertoja. Salasana vaihdettu. Ei auta. Kirjautumaan ei pääse. Voin kyllä selailla ilmoituksia ja ostaa, mtta en myydä. Lähden siis huutonettiin. Harmittaa.

Vierailija
36/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. En ole päässyt kirjautumaan puoleen vuoteen. Asiakastuesta tulee jotain turhia ohjeita, tuntuu etteivät edes kuuntele mikä on ongelma.

Vierailija
37/49 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aktiivinen torin käyttäjä vuosia! Nyt en pääse mobiililaitteilla kirjautumaan. Tulee aina ilmoitus että lomake vanhentunut. Laitteeni on uusia, appi poistettu ja ladattu useita kertoja. Salasana vaihdettu. Ei auta. Kirjautumaan ei pääse. Voin kyllä selailla ilmoituksia ja ostaa, mtta en myydä. Lähden siis huutonettiin. Harmittaa.

Miten joku voi jättää kaiken jonkun mobilaattilaitteen varaan?

Vierailija
38/49 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
39/49 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjautuminen tori.fi ei ole tänään onnistunut koko päivänä. 

Vierailija
40/49 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo feikki