Onko Tori . fi . muuttunut jotenkin? Kirjautuminen ei onnistunut. Jouduin sivulle: Tori-tili on nyt Schibsted-tili . Onko tämä
Kommentit (49)
Se tuntuu nyt vammaavan jotain. Näytti ensin ettei mulla ole yhtään myynti-ilmoitusta mutta nyt ne näkyykin. Kuten viestitkin. Mullekin tuli sähköpostia pariinkiin otteeseen tosta. Siellä oli ihan ohjeet miten rekisteröityä/kirjautua ja kaikki tori tiedot siirtyy sinne sellaisenaan. Ei tarvitse siis esim ilmoituksia tehdä uusiksi.
Viestien lukeminen ei taaskaan toimi, ulisee vaan että pitäisi muka kirjautua vaikka olen jo!
Mediayritykset ja nettikaupat menee koko ajan yksiin isoihin, karvaisiin käsiin. Annappa olla niin Tori.fi-kin on kohta Googlella tai Amazonilla.
"Schibsted-tili"= SCHWABsted-tili. Jäljet johtavat WEFfiin?
Ei toimi. Ei pysty kirjautumaan. Lomake on vanhentunut. Ongelma ollut jo pari kuukautta. Nyt dumppaan koko torin ja myyn rojuni muualla.
Olisiko jotain toista kauppapaikkaa? Minä en ole kuukausiin päässyt toriin myymään kun sisäänkirjautuminen ei onnistu. Facebookissa en ole.
Muakin harmittaa, kun tori muuttui. En muista, että sähköpostiin olisi tullut ennakkotietoa tuosta.
Olin ennen uudistusta melko aktiivinen ostaja torissa, mutta nyt muita tapoja on tullut tilalle viime kuukausina.
Välillä tori toimii ja välillä ei. Kannattaa vaan kokeilla uudestaan hetken päästä jos ei toimi. Ongelmat alkoi tuon schibsted-muutoksen jälkeen.
Lisäksi mulla oli osa vanhemmista, kesällä julkaistuista ilmoituksista poistunut. Vtutti, kun yhdet kaupat meni sen takia pieleen. Ostajan kanssa oli sovittu kaupat, mutta hän ei sitten ilmoittanut hakemisesta mitään, niin luulin että ei tulekaan. Ostaja ei ollut päässyt viesteihin, ja lopuksi kun pääsi, oli nähnyt että ilmoitus on poistettu, ja luuli että olin myynyt jollekin toiselle. En ollut itse poistanut ilmoitusta.
Ihan normaalisti tuo on toiminut uusillakin tunnuksilla minulla. Kauppa tosin käy vähän jähmeämmin kuin joskus, mutta kyllä tuolla jotain liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jotain toista kauppapaikkaa? Minä en ole kuukausiin päässyt toriin myymään kun sisäänkirjautuminen ei onnistu. Facebookissa en ole.
Siirryin jo aikoja sitten Huuto.net -sivustolle. Turvallisempi, eri myyntivaihtoehtoja (huutis, osta heti, ehdota hintaa). Järkevämpiä ostajia, ei juurikaan huijausyrityksiä edes.
Vierailija kirjoitti:
Huutonet
Olin aktiivinen torin käyttäjä vuosia! Nyt en pääse mobiililaitteilla kirjautumaan. Tulee aina ilmoitus että lomake vanhentunut. Laitteeni on uusia, appi poistettu ja ladattu useita kertoja. Salasana vaihdettu. Ei auta. Kirjautumaan ei pääse. Voin kyllä selailla ilmoituksia ja ostaa, mtta en myydä. Lähden siis huutonettiin. Harmittaa.
Ei auta. En ole päässyt kirjautumaan puoleen vuoteen. Asiakastuesta tulee jotain turhia ohjeita, tuntuu etteivät edes kuuntele mikä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Olin aktiivinen torin käyttäjä vuosia! Nyt en pääse mobiililaitteilla kirjautumaan. Tulee aina ilmoitus että lomake vanhentunut. Laitteeni on uusia, appi poistettu ja ladattu useita kertoja. Salasana vaihdettu. Ei auta. Kirjautumaan ei pääse. Voin kyllä selailla ilmoituksia ja ostaa, mtta en myydä. Lähden siis huutonettiin. Harmittaa.
Miten joku voi jättää kaiken jonkun mobilaattilaitteen varaan?
Kirjautuminen tori.fi ei ole tänään onnistunut koko päivänä.
Kyllä mulla toimii.